Tuesday, April 26, 2011

Invitations...

ada few invitations yang nak kene pegi nie.. aku kan suke pegi orang kawin..sapa nak kawin meh ajak fillanie.. tapi yang area KL jerlah.. kalau jejauh mcm Kelate ke Ganu ke, kene support hotel and transport..hahaha..

InsyaAllah akan pegi wedding-wedding nie.. memilih ko yek.. kalau club, kalau hotel, laju jekkk.. hishh tak lah gitu.. yang penting aku free and available masa date tu, InsyaAllah aku pegi..

nie lambat lagi.. 14hb.. buat kat Shah Alam plak tu. ngam-ngam time giliran balik Shah Alam.. so dah masuk dlm list ;) he's my office mate..

next Nadirah 7hb.. InsyaAllah akan pegi jugak.. sapa Nadirah? heheh.. Adik kepada Atta.. dulu adik Atta yang Nadia kawin aku tak dapat pegi sebab aku pegi Pulau Pangkor.. pastu Adik Atta yang Hafiz aku pegi mana yek? tapi aku takde gak.. so kali ni takkan lepaskan peluang ;) lagipon Nadirah nie alahaiii.. dulu time aku selalu lepak umah Atta.. dia kecik lagi.. aku ingat lagi dia darjah 4 kot.. kayuh basikal pakai tights bunga-bunga.. comel giler.. nanti aku snap gambo k? cun melecun adik beradik Atta nie.. dah mcm mat salleh semua.. yang Nadirah nie ramai kata muka mcm Dania Danielle.. ok nanti kita tengok sesama yer?

ni invitation jugak.. tapi dah telepas date.. nama SA dia Nurul Fadila.. ngeh ngeh ngeh.. sebab nama sama so aku paling ingat muka dia yang comel tu.. sorry ler tak dpt nak attend jumaat malam.. haku nak keluar memalam? anak uwaaa uwaaaaa nangis cemana? nak tinggalkan ngan apak dia? sorry.. kang kene tazkirah plak ;)

tapi sangat suke invitation card dia.. cute comel loteh.. siap ada keychain..owhhh.. kat blog hanis zalikha ada tulis Club21 ada kat Citygate Hong Kong.. dan harga kaw-kaw murah.. fedulik haper aku end of season.. citer mcm duit bekepuk T________________T

ok itu jer nak update di malam buta.. selamat malammmm sayanggggggg.. eh tetiba faizal tahir pehal?



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

3 comments:

mamasuri said...

syok nyer ..byk invitation yek..sy takde orang nak invite pun ni..ate kawan kt kl ni pun tak ramai..huhuhu

ibu iman said...

hihihi... kak filla... Dania Danielle ke Diana Danielle?

Mama Naaila said...

ahahahahaa...tetibe memalam kuar lagu faizal tahir. ko jgn mcm2 kakkk.