Monday, April 04, 2011

GILERS

assalamualaikum,

wah happy monday morning ;)

ada banyak gilers nak citers.. ada banyak gilers gambars nak share... ada banyak gilers entries nak buat... semuanya gilers gilers gilers...

tapi haku gilers busy..

so harap sabar yer.. i lap u!

Eh, tapi takpe... aku sedekah satu gambar ni hah dulu.. huahahha..

ni breakfast hari ahad.. aku masak sebab begaduh laki-bini takde PENGALAH nak turun beli nasi lemak.. tensi gue tau... last-last.. hah ko makan nie.. tak sedap DIAMMMM okeh.. aku tengok pon tak lalu..hahah.. ingat nak buat style ladna.. tapi tepung haper aku letak ntah.. tak likat pon kuah dia... bengong tul..nasib lah ada kicap pedas.. jalan gak lah tekak tu..

ok lapa.. nak makan bye...



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

3 comments:

~Rina Mazlan~ said...

Tepung jagung takde ke nok..

Aya Ariel said...

akak..ko letak tepung ape?
tepung kentaki ke?
hak hak hak
tepung jagung daa..

Filla ~ Kasihs said...

hehe tepong tu dah masuk dlm tupperware tak label.. so taktau lah tepung aper..hahahah