Tuesday, June 28, 2011

Update.. Update...

disebabkan kemalasan adalah sedang menguasai diri ini... maka marilah kita mencuci mata di blog aku yang lagi satu.. baru je update ;) sapa nak order silakan.. tapi kalau nak email... tolong lengkapkan:-

-nama
-contact number
-area tempat tinggal
-email gambar ke framekasih@yahoo.com
-gambar kalau boleh size 700kb ke atas



kalau aku senyap jugak tak jawab-jawab, itu maknanya aku tengah blur dan tak perasan aku tak reply..pepandailah korang cemana nak sedorkan mak ni..

so sorry kalau ada customer yang tengok kat blog tu takde pon gambar u olls.. huwaaaa.. dulu selalu terlupa snap before deliver.. tapi sekarang.. selalu termalas nak snap.. hahahah...ada lagi tak upload gambo kat blog framekasih tu... tengok lah kalau rajin bulan depan!!! muahahahahah....so kalau masih ramai yang tertanya-tanya sama ada framekasih masih beroperasi ke tidak.. jawapan dia YES masih!!!!!!! Alhamdulilah tak pernah tutup.. cuma kadang aku ni patut kene simbah ngan air.. pemalas nak mampos nak check email.. maaf ye tuan-tuan, puan-puan...

3 comments:

JMR said...

update cpt jgn x hupdate...~

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

KALAU PINDAH UMAH NAK ORDER DGN FILA..BILA NAK PINDAH..BELI PUN BELUM?? HEHE

yantz-yeem said...

pe kata boring2 kita wat acara yg berpekdah...cthnya ...jom ke blog saya nak mintak tolong sikitttt jek...tq!!!