Monday, June 27, 2011

Kenduri Akikah Muhammad Erris Armani..

Armani ok.. bukan Amaani yer.. hahah.. Kenduri Akikah ni berlangsung di Bukit Jelutong.. aku tak expect jugak dapat pergi..sebab kereta takde.. yang ada kancil turbo tu jerk.. tu pon pak radie dah bawak pegi keje..takkan aku nak pinjam kereta Pak Mentua plak.. maluuu.. lagipon takut nanti kot-kot bapak nak guna kereta... so kalau Pak Radie balik lambat.. tak dapat lah nak pegi.. walaupon sekangkang kera jer from Shah Alam..

Tapi rezeki agaknya.. Pak Radie sampai jugak awal.. awal?? hahah.. tak awal sangat.. aku orang paling last yeh sampai? sebelum pegi aku dah melantak makan nasik kat umah.. so pergi dengan perot yang kenyang.. berdua-duaan.. anak-anak sila tinggal di rumah nenek.. mak apak ko bizi sikit ;)

jumpa jer member terus snap.. Min, Mai and Fillanie..hahah.. tengok tu baby.. kemain lentoksssss ngan Buk Filla yeh? sedap ke??? hahahah.. ingat nak bagi BM sikit.. tapi kang buatnya anak kita bercinta? hahahah...

eh sorry, gambar aku main sauk kat fb.. Min, Mimie, Fillanie...sorry aku letak watermark.. hahah.. kang orang menyalahguna paha mak.. hahaha.. kemain sodap baby tido.. dorang kata kene amik aura BOY... yer saya pon dengan pantas.. hahaha..

tu mak pengantin.. Nurul Ezra.. anak mai, Aqil tengah feel kelembutan carpet.. hahaha...

Baby Boy yang diraikan..

lawa tul 'pelamin beradu' dia kan... rasa nak duduk jer atas tu..

Kasihnya Ibu..

eishhh aku tak leh tengok baby.. rasa nak picitttttt jek.. gendong-gendong baby best arrr!!!

hah mimie ko kenapa? giler kongker sorang nampak???

-us-

kami lagi sekali...

eh bukan dah ada ke gambo ni kat atas?


ok cukup gambar-gambar mak budak...

walaupon aku baru setengah jam melantak nasik kat umah PIL.. tapi pegi kenduri orang tak elok tak jamah.. eh macam ni jamah ke? kambing tinggal sikit T_____T nasib ada lagi cebis-cebis.. sedap lembut je..

Pak Radie nak dua.. sebab anak dua.. muahah.. kalau anak kita sepuluh?????

terima lah gambar last dari kami mak-mak.. eh Mai takde... ok sekian sajer cerita hari ini..



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

6 comments:

happy2gether said...

Filla...akhirnya jumpa juga kiter...lama betoi tak jumpa geng2 kiter...sabtu ni pi umah Min tak? aku pi insyalllah....tapi mayb lmbt sikit..sek half day....

happy2gether said...

Dilla...aku cilok gambo2 ni sikit ek..permisi mau letak di FB...tq

Anonymous said...

Harlow Filla,

Kenapa semua org pakai traditional tapi u pakai jeans and blouse je...

Regards,
Sally

Filla said...

Mai, amiklah pic, nipon ada aku amik pic ko... rumah Min aku tak sure, if aku tido umah mak aku, InsyaAllah aku leh pegi ;)

sally, haha tulah.. tak expect dpt pegi.. so tak bawak baju kurung ;)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

buai tue cantik

Anonymous said...

Harlow Filla,

Okay, nevermind, you still look sweet and classy in your casual jeans and blouse :)

Regards,
Sally