Friday, June 10, 2011

COACH...

Aku dah lama giler nak beli wristlet... sebab aku kan suka besepah-sepah.. pegi foodcourt.. pegang wallet.. pastu pegang phone.. pastu sibuk nak beli air.. beli makanan... mana lah tak tetinggal-tinggal segala phone... jadi aku dah lama plan nak beli wristlet seketul supaya leh letak duit ngan phone.. pastu leh hayun-hayun jer sebab ada tali >______<"

tapi tiap kali nak beli jer.. rasa mcm, ish.. mahal arr kat pavilion.. kecik gila harga mcm tu? ahhh nantilah.. baik beli online.. tak pon baik kirim cousin aku kat US.. tapi tak jugak kirim-kirim.. tak jugak shopping online.. 

baik, saya mengaku saya kedekut T_____________T

aku biasanya tak suka membazir.. lagipon takut kene laser kene petir ngan Pak Radie.. dia suka bebel-bebel kalau aku beli bag... beli kasut pon kene bebel... kalau aku beli basikal??? mesti dia sokong kan kan? sorrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! hahahah...

aku cuma akan beli bila aku betul-betul suka.. dan bila aku betul-betul rasa perlu.. dan bila aku rasa aku akan betul-betul guna... 

jadi akhirnya beli jugak seketul.. macam lah harga beribu-ribu sampaikan macam-macam kriteria kene amik kira sebelum membeli..hahhaa... yelah, mak tau susahnya cari duit.. so mak takkan membazir tak tentu pasal.. (ayat kaver line takut kene sembur ngan Pak Radie..hehehe)

dan aku suka 'lekatkan barang' kalau pegi mana-mana.. atau bila ada duit apa-apa.. so aku boleh jadikan kenang-kenangan.. contoh, aku beli handbag bla bla bla tu setelah bermati-matian makan ikan kering selama 12 bulan... contoh lain, aku beli jam tu guna duit yang tetiba aku jalan-jalan kat taman pastu aku tepijak duit 5 ikat kat atas tanah... contoh lain, aku beli kasut tu sempena boss bagi duit angpau hari raya... 

dan aku beli coach wristlet nie kat HongKong.. ok ke alasan? muahahha.. so tiap kali terpandang bag ni aku akan ingat pasal Hong Kong.. muahahahahahah....aci??? 

comel? memula ingat nak pakai utk letak duit gi makan ngan letak phone jer.. sekarang... aku dah campak wallet aku kat mana-mana tah.. dan amik segala ic, segala kad bank.. masuk dalam ni... dan benda ni adalah wallet aku sekarang..muahahahhaha...

bahagian belakang..dalam zip tu muat lah letak duit ngan phone.. belah depan tu leh letak business cards..


sekian terima kasih





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

20 comments:

Anonymous said...

berapa yer harga wristlet ni di HK?

genuine1224 said...

cantik la..

mamasuri said...

iyelah..bglah tau harga..comel giler aku tgk..

InaAchik said...

cantik!
nak guna u nyer alasan jugak lah lenkali... kurang sket rasa bersalah tu. hehehe...

Shinnaz Ahmad Rasid said...

cantikk!!.........sangattt!

Filla said...

hahah malu nak citer harga.. nanti kene chop mengada belagak.. padahal kecik cinonet jerk..ngeh ngeh ngeh...

cik yan said...

santek nyer kak filla..mahal tak?..bitau la bape rege beli..bsusun dh yg dok tnya..hehe

NenetPenne (NP) said...

masa pi london hari tu tangan gian gila nak beli wristlet burberry...alah tak mahal..125 pound jer... yelah tak mahal...uwaaa... mahallllllll untuk i yang mcm makan biskut 6 bulan nak beli tu..

pastu fikir balik, kecik sangat..mana muat nak letak 2 phone dalam tu... so tak jadi beli..legaaaa....

Mimy Hamid said...

berapakah harga hongkong..ko tak bgtau pun filla

Anonymous said...

cantik n sesuai sgt.. dlm dia mcm mana?

Anonymous said...

kak filla,sy ada gak wristlet mcm akak tp yg zip tu sy guna utk isi duit syiling n hp jer,coz kalau isi duit nanti amik hp tercicir duit..then bgian dpn isi duit ringgit n segala mak nenek kad tp kad isi dlm kad holder..lebih praktikal kot..

Cikrosecute said...

cantik beg tu...tak payah galas..hehehe

Filla said...

HKD800.. bih kurang rm320.. tapi murah gak lah kan compare kat mesia ni hah... ;)

terpatrisinarabadi said...

pink you..awwww

Anonymous said...

RM320 boleh tahan harganya..quite reasonable. kenapa masa nak pergi HK tak amek order dari we all? Kan boleh start business kecil2 jual coach di msia ni :)

Sally

Mami Booluck said...

cantik...warna cantik design pon cantik..harga pon cantik,tak mahal tak murah...

pandai akak pilih ;)

auwcak said...

betul tu dilla...kekadang tu saya cuma bawa wrislet gitu jer gi kerja..semua ada dalam tu..berbaloii tau..anyway cantik coach tu

kelipkelipchumel said...

sgt cantik wristlet ni.berbaloi baloi...haros la g mana2 kena ada barang kenang kenangan.. 'ayat tulun kaber akak filla'

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ada baca fila beli masa g hk baru2 ne

Siti Fatimah said...

canteks i like it too babe! :D i pon beli coach kat HK hari tuh murah sesgt hehehe....