Wednesday, June 15, 2011

TEFAL grill pan..

Hari tu dapat voucher Parkson sikit.. so pegi lah carik-carik apa mende yang ada kat parkson tu yang boleh dimanfaatkan.. bosan nak beli kain baju.. ingatkan nak beli bedsheet tapi tak jadi sebab pemalas nak cuci cadar... kang balik-balik aku guna cadar yang aku suke jer.. so lupakan jelah niat tu...

cari punye cari.. ternampak menatang nie.. auwww.. terus berkobar-kobar... Atok Braim pon amik satu.. hahaha.. guna ok.. jangan tak guna.. orang dah nak guna dah malam nie! babai Tok!!!

benda ni non-stick grill pan... laki aku kan tekak omputih.. bini dia jer tak reti sangat nak masak style omputih T_____T tapi tak pe.. usaha tangga kejayaan.. lagipon aku dah muak makan nasik!! hari-hari makan nasik.. jemu okeh.. mak jemuuu... dah lah hari-hari kene adap nasik lembik.. muahahah.. Amaani kan dah start makan nasik.. jadi bermulalah hidup kami makan nasik lembik.. tak lembik sangat lah.. tapi still tak keras sangat... Amaani stok semua dia telan... smalam masak kari ayam.. cuci jer ayam ngn kentang, ramas-ramas ngan nasik, suap.. laju jer.. sonang kojo mak ;)

ok nie lah exactly pan tu.. Tefal - harga lebih kurang RM130++ tak ingat..

kalau nak beli sila lah.. sebab aku penah grill guna microwave.. tapi tak cantik lah result dia.. x de kesan hangus-hangus tu.. hehehehe.. so kita try guna pan plak yeh?

aku nak ayam tu nanti ada kesan grill tu.. belang-belang tu hah.. poyo yeh?

hah gitew.. fries dah beli tadi.. auwwwww...

mak dah googled tadi cemana nak prepare benda nie.. balik tadi dah marinate dah.. tapi aku tak ikut resepi.. kalau enak lazat berkrim baru aku share kat sini ok?

atas ni salmon.. pasni nak try salmon plak lah.. mcm sedap jer.. jangan Pak Radie ko muntah sudah.. dia kan tekak kamdotcom sikit..

agak-agak tekak dia takleh terima salmon.. nanti aku tukar ikan bawal grill plak.. baru ada kampung style.. pastu buat kuah asam cili padi bawang.. perghhhhh meleleh air liur..

salmon...

makanan grill ni memang bagus untuk kesihatan kan? healthy... so doakan chicken grill malam ni sedap kebabom.. aummmmmmmmmmmmm...

sekian, aummmmmmmm.. ngeh ngeh ngeh..



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

7 comments:

Unknown said...

I PON DOK CARI PAN MCM NI..SUKA NANTI AYAM/DAGING/IKAN ADA BELANG2 TUE... :)

Aya Ariel said...

dap dap dappp...
eh lupa..kak..amaani dah pandai jalan ke? Kesya penakottt + pemalas..duduk jer kejenye..sesekali tuh ade lah melangkah 2,3 tapak pastu duduk balik..bagi biskut kat dia..diam2 jer kat situ..
amaani camne pulak..??

liz said...

mcm pic no. 4 tu kan..lepas grill cmtu..silangkan plak..bagi kesan x..lagi meleleh air liur tgk..

terpatrisinarabadi said...

bapak bestnyer tgk ayam tu....
dah lame filla kat buat entry masak memasak..ni special request ni....hehehe

genuine1224 said...

nampak sedap jek dlm gambar tu

Mimy Hamid said...

omgeeeeeeeee....ko tau tak aku jumpa benda alah ni kat langkawi...aku wat bodo je...bila ko letak harga 130++..tepuk dahi menyesal...kat sana dalam RM80++ je....arghhhhhhhhhhh

pyejal said...

nampak sedap!