Monday, June 13, 2011

Selamat Hari Papa..

aku taktau hari bapak ni sebenarnya 19hb ke? aku tweet tanye bila nyer hari bapak nie? ada cakap 12hb.. tapi ramai cakap 19hb.. takpe.. date semua tu tak penting.. yang penting orang yang diraikan.. *geli geli geliiiiii* hahahha... hutang okay.. hari omak tak celebrate pon kiterrrrrrrrr tau.. hari omak last year ada jer hadiah.. this year takde.. T__________T.. takpe, kita jangan meminta.. orang memberi kita menerima orang tak memberi kita tak menerima.. bodoh nye peribahasa..hahaha...

sempena hari bapak yang tah ler berapa haribulan.. saya dengan berbesar hatinya membelanja cik abang *geli* makan.. sebab saya tau dia suka makan menatang nieh.. so saya belanja kat sini jerlah.. sambil menyelam minum air.. hajat dihati nak shopping baju bajan utk diri sendiri.. tapi sehelai pon aku tak jumpa yang berkenan di hati T__________T

si poyo di atas ini ialah apak kepada Acih dan Amaani... apa nak cerita pasal si poyo ni yeh? bagi aku lah kan.. Pak Radie nie kira bapak mithali lah jugak >___<" tak caya tanye Acih... yang aku prasan.. Acih banyak ikut ciri-ciri apak dia nie.. cuma bab koreh kepalo jer ikut omak yeh..hahahha... banyak segilah.. makan pon ikut selera bapak dia... cerewet pon mcm apak dia.. slow hegeh-hegeh tapi detail pon mcm apak dia..hahahha...

Pak Radie sangat close ngan anak-anak dia.. rajin melayan kerenah budak-budak nie.. rajin tengok buku sekolah Acih.. rajin piat telinga Acih.. hahahaaa... penyabar gak lah kalau nak dibandingkan dengan haku nie.. aku ni cakap sekali tak dengar ok fine.. cakap dua kali tak dengar aku dah bangun carik rotan.. cakap 3 kali still tak dengar ko siapppppppppppppppppppppppp!!!!

Pak Radie bersama awek-awek dia ;)

ko rajin nak melayan naik bumper car? sorryyyyy Acih, kalau ngan mak kau.. tak dapekkkk... tah haper-haper Acih, naik bumper car pon penakut.. teselit jer celah ketiak apak dia.. aku tengok muka dia panik jer.. al-maklumlah.. anak pompuan.. kenalah berjiwa lemah-lembut.. tak leh kasar-kasar ;)

pas melayan Acih naik binatang-binatang tu semua.. terus gi makan.. sorry kamera bawak, tapi memory card tetinggal..hehehe... pakai phone sajer... mende atas ni mesti nak order, pastu tak penahnyer lah habis.. pembazirannnnn... Onion Loaf..

mine, Basil Linguine aperkerbende pasta... pastu Pak Radie bising-bising aku order nie.. "Kasih, tengok mama, poyo jer.. kalau order jer.. mesti nak makan MIHUNNNNNN.. tak de taste"... hellllooooooooooooo Pasta ok.. Pastaaaaaaaa!!!!!

pastu memekak aku makan sikit jer... hellllloooooo.. dia bukan hantar sepinggan.. tapi sedulanggggg ok!!!

aku tak paham motif gambar nie.. ko ingat kreatip?? dah macam kayu balak aku tengok roma rack nie..

posing ngan anak besar...

anak kecik dalam stroller sedang dibuai mimpi.. aman damai mak ko nak mencekik..

ok adil, pose ngan anak kecik plak.. tengok muka amaani.. mcm muka fillanie kan? *tanak kalah*

Acih leh suka plak menu pak radie.. anak bapak lah katakan..

sekian gambar Pak Radie sebagai penutup bicara...




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

10 comments:

NenetPenne (NP) said...

ooh kat roma
ingat tadi kat italliannes
kalau u order pasta kat italliannes, sila order satu plate jer tau sebab one portion is for two person...

ur hubby kalau potong rambut atau rambut cacak2 lagi nampak nice..

Mimy Hamid said...

muka amani bangun tido ke tu...comel giler..klu camni bangun je terus terkam

Anonymous said...

wahhh manje tui anak2 dgn ayah nye ye..

* hari bapa 19hb ye? huhuhu betui2 hari omak thn ni zr pun xdapek apa2 huhuhu cian

** salam kenalan dr fazilzurakil ..jom terjah fazurybeuteq.blogspot.com

Aya Ariel said...

hahahha..kak..ko laki bini memang suwiittt..
kalo tak suwitt..masakan tumbuh acih dan amaani..erkk..

akuiwana said...

sweet! semoga bahagia ye :)

ayang_shieda said...

rasanya this year 19 kan?..sbb kalu tak silapla kan dier sunday minggu kedua of jun...

ayang_shieda said...

rasanya this year 19 kan?..sbb x salah dier sunday minggu kedua of jun..if i'm not mistakenla...

Iela Fazielah said...

emmmsedapnyer....

genuine1224 said...

amaani mcm bby boy, rambut pacak...hehe

Cik Bambam said...

perghhh kak filla~!

teringat abg saya..dia citer mkn dkt sini.. 2 org mkn jek dah beratus..wuwuuuu~