Thursday, May 07, 2009

TEMBAM YG SOPANGGGGGGG...

aku sebenarnyer tak der modal nak kelentong jual kat sini...tgh godek2 folder nieh.. tejumpa plak gambo pompuan gemok ni haaa... aku rasa x penah lagik kot masukkan gambo2 nie.. so aku jual kat sini yer... siler jgn menangis tgk kesopanan dan kesusilaan pompuan montel ni yer..hahah.. ni actually photo shoot utk .. (alamak dah lupa).. takaful kalender ker aper tah?.. tgk ler paha aku... dasat giler kan? fiwiiittt gitus.. kuakkakakak..
ngan acih bam2.. mcm jantan okeh anak aku..

rambut Pak Radie gonjeng... lawak lerr..walopon aku gemok..tp tgn tetap kurus..heheheh.. uihhh sopannyer aku.. Pak Radie gak muker tak sopan.. heheh.. aper nie cium2 anak aku... sampai penyek tuuu... kalo lah acih tetap beso tu jek..senang sket keje aku.. ni skang ni.. aku nak cium pon asek kene marah... 'mama nie... asek nak kissssssssssssss je.. eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii'... boley? suker ati mak ko ler nak kiss pon!!

sekian sajer laporan saya hari ini... saya x nak tembam lagik.. *sit up filla.. sit up filla*...

7 comments:

MimY HaMiD said...

acih comel sgt..filla sopanggnya mu...heheeh..tp comel

Mama Hakimi said...

tombam² pon glamer apa.. muahahaha...

Comelnya kasih masa kekecik ek... heheh..dh besau ni dh xcomei org panggil.. dh cung! muahahaha...

mannira said...

kalendar tahun bila filaa????nanti iklan vanish versi gina gak kan???go fila..go fila...

Liyanaroxx said...

huissshhhh...dak acih masa kecik..sangat tombam!!!rasa cam nak geget jerk~!!

genny da bomb said...

hihihihihihihi (tu je mampu nk taip) ..papepung buk pilla tetap klasss!

Mummy Alysha said...

perggghhh... aku rasa ko cun masa pipi tembam nih... aku rasa pipi ko lagi best kalo di picit dari pipi acih... hehehe....

syareena said...

tembam + comey = okla tu! hehe