Tuesday, May 12, 2009

BORAK2 APA??????

(orang kata entry without picture sgt membosankan..so dgn tegedik2nyer saya masuk gambo ni....harap maklum yer...)

semalam aku tegolek golek-golek ngn Acih atas katil... Pak Radie kan sebulan dua ni asik blk lambat... (eh silap..time ni Pak Radie dah balik..tp dok kat hall).. aku kan suker menyanyi depan Acih.. sebabnyer Acih jek yg leh dengar suara emas , buloh betong katak aku nieh... heheheh... naik benanah dah tinga budak tu dgr aku melalak2.. sampai Acih dah hapal lah lagu Matahariku- Agnes Monica tuh..hahahha...



jadik citer semalam plak..masa tgh golek2 tu... aku ckp ler ngan Acih....



Mama: Cih, cemana lagu citer Matahari yg petang2 tu?



Acih: citer apa?



Mama: Alaaaa... citer yg petang2 tu..lagu Faizal Tahir tu... mama lupa...



Acih: (buat taktau jerrrrrrr..mcm tak dengar mak dia dok ngingat lagu)



Mama: Alaaaa..cemana ah?? jap jap..mama pikir japp...



Acih: (sambil turun dari katil nak jalan keluar bilik).. LU PIKIR LA SENDIRI....... (ngn muka belagak)



Mama: hahahahhahahah...



padan muke aku kan? bley jawab kat aku gitu... aku pon lari ler kuar bilik sambil gelak2..nak citer kat Pak Radie.. baru nak bukak mulut.. Acih tarik2 tgn aku nangis2.. tak bagi aku citer kat Pak Radie apa dia jawab aku... hellooooo? ko naper.... bukan nak marah pon!! (agaknyer dia rasa jawapan dia tu rude sgt kot).. hahahahha... Acih mmg tak penah tak menjawab... adaaaa jer dia nak jawab apa aku ckp... sbb tu susah sket aku nak ngajo dia ABC ker... sbb nanti gadoh.. bile aku ckp hurup tu B dia mati2 jerit2 ckp bukan... heloooooooo??!!! camno aku nak ajo nieh???

14 comments:

Liyanaroxx said...

hahahaha....lawak tol dak acih nih...kena sejibik kak filla ek?kuat tul pengaruh si Nabil kat dak tembam tuh~!! *comelnya pipi dia....geram~!!*

mannira said...

mak dgn anak sama je lawak...wakaka... mesti dia malas nak layan mama dia kan...

Sham Ummi Echa said...

hahaha...hambek ko filla.. aku suke betul ngan jawapan2 yg acih bg kt ko nih..

sama la..echa kalo aku dok ajar dia A...dia kata B..aku ckp B..dia ckp C...lntak ler aku malas nk ajo dah..

JuJue said...

hahahahhaa bagus acih! tuu aku la yg ajar tuh!

akid pon sama..penah ckp ayat tuh. tapi baru nih..aku yer yer jer layan dia konon2 takot dia boring dok dalam kete lama2..aku tanya dia mcm2..skali dia jawab "hishh mama niii kaluttttttttttt"

genny da bomb said...

kakakakkaa...bagusss acih!saya pun ikut citer tu keekeke..tapi bila dh abis citer tang lagu tu nuqman tak kasik bukak cenel lain..cakap..jgn la tukar saya nk nyanyi..kkakakaka..dh smp abis la kene dgr baru leh tukar cenel

norhaliana said...

sweet la acih ni. Ikut perangai u kot! ahaks.. cant wait to get baby gal ;)

...$weE+ 666... said...

cayalahhh acih!!! go girl!!! ahaks!!! ;-) jgn marah ek poms!

N. said...

You are funnyy!

manisz said...

terbahak2 aku gelak kat opis baca entry ko nie.. agaknya sebab ko ckp, jap jap nk pikir.. tu dia teringat ayat tu.. funny!

Softtouch [Hanim] said...

kelakanya acih..dahlah comel...pandai jer menjawab..

ila de cute said...

ahahha cute nya acih...

Ummi Aiman n Wife Faizal said...

lawak tul la c acih nie. mmg suke ah. kalau time nk marah, mesti x jadi nk marah kan.

Anonymous said...

COMEL LA ANK KO KAK..PNDAI EK DIA POSING

Anonymous said...

lawak gile budok kasih nih
akak bwk la dia masuk dlm rancangan aznil.
mcm mcm aznil tuh
anak anak ku
kalo kasih masuk nk gak tengok dia pekena kat paknil