Friday, May 15, 2009

AKU ADALAH DI DALAM MODE DEMAM..

Tolonggggg..tulunnnnn...mcm nak demam nie weihhh... sakit2 satu badan sampai ke tulang temulang nieh... petanda nak demam ker aper nieh...sejuk giler nihhh... ni konpem sbb smlm sidai kain kat balcony sebelum kul 8 mlm.. dah byk kali dah aku kene.. ada 'mende' suker tego2 aku ni ker??? ketegur??? yelah tu kot....

bagi aku yg tgh wenggg nie rest kejap yer.... slamattt!!!!!

3 comments:

mannira said...

nape ari ni je dah 3 cite org dgr psl makhluk halus ni..tetiba seram bulu roma...uisshhh....

MimY HaMiD said...

beb..take care...

JuJue said...

ko ni! siyes nih. baik ko pegi check.
2 tempat aku nak sajesss ko pegi.

1. bomoh. kalo kalo ko kena tegur ngan antu!
2. hospital. takot bukan hantu yang tegur. tapi babi yang tegur.

ko jangannn putrajaya ada 1 kes okeh selsema bab! pegihh pegihh check cepat! jgn sakit2..kang saper nak chat ngan aku malam2?