Sunday, May 17, 2009

Akhirnye dapat jugak Straw Hat Roxy ini...

hehehe...walopon dah selamat balik pon dari Bali...sebenarnya straw hat tu...bukan aku yang beli.. ada citer disebaliknyer...heheheh... rupanyer Pak Radie yg gi beli masa anto Acih gi Tumbletots.. masa tu aku terdampar tak leh bangun sbb demam... so aku x dpt ler nak ikut anto Acih... Pak Radie plak malam tu ada reunion batch sekolah dia (gambar reunion Pak Radie akan diupload selepas ini.. ada noryn aziz okeh..cantek nak mampos!!)... nak buat cemana kalo dia sanggup nak pakai straw hat tu walopon dah sah dan nyata roxy hanya utk pompuan kan??? hahahah... tp dia ckp kat promoter tu dia beli untuk wife.. pasni..dah tentu haku yg punyerrrrr..

siler abaikan sticker kat baju aku yer... tu Acih nyer sticker tumbletots..dia yg tampal..

ni sajer gedix dlm kete...menggelabah ker nak pakai gi mane? lain ler kalo aku gi lepak2 beach ker pulau ker... (iskk tak sabaaa)..heheheh...

tgk2 Acih kat seat blakang... dah keraas tetido ngn botol cenggitu haaa...whooppps sowwi acih...mama bz amik gambo tadik... x pasan lak dah tetido kat blakang cenggitu... hahahahah..

1 comment:

MimY HaMiD said...

ko n pak radie sakan gambo sekali acih tdo lor .......ahahaha mmg lawak