Thursday, September 26, 2013

Kawan Lama...

Hari tu kan aku gi Ikea... baru duduk nak makan tetiba ada orang tegur... Rupanya Ad.. Adrina... ni kawan aku masa kat UiTM.. dulu macam-macam lah orang gelar kitorang nie.. sebab kitorang bertiga je selalu.. lagi sorang dah balik dok kat Penang.. Hai Ogiey ;)

Dah 2 anak dah si Ad nie.. husband dia pon aku kenal sebab budak Engine Uitm jugak ;) banyak sangat kenangan gila bersama hahahaha.. darah muda menggeletik time tu.. biasalah.. Haaaa Ad ni pon ada dalam kereta masa yang aku cakap ada pencuri masuk rumah sewa tu.. hahahahahah... 

Kitorang kawan bertiga.. aku, Ad ngan Ogiey.. tapi Ogiey tu otak geliga sikit.. pelik aku.. bukan belajar sangat pon.. orang belajar dia tido.. tapi time exam meletops.. aku ngan Ad konon nak jadi macam dia.. dekat exam orang sibuk belajar.. kitorang tido macam Ogiey.. hahahah.. tapi result haremmmm... hahahha.. 

Nanti esok nak exam baru nak baca buku.. buku tebal 3 inci ko nak hafal 1 malam.. masa tu lah sampai sakit-sakit perot.. rasa nak muntah.. tau takuttttt... hahahah.. 

berpuluh tahun dah kenangan tu... tapi tulah.. aku masa awal2 semester ngan Ad ni.. sampai part berapa tah.. dah tak bersama sangat.. tukar gang lain.. hahaha.. sebab masa tu Ad duduk rumah mak dia kat Keramat.. aku kejap duduk rumah Ampang (kalau kantoi buat hal).. kalau dah ok sikit duduk sewa balik.. hahahah.. 



suka sangat ada gambar mcm ni kan.. hahaah.. 



ni kalau dapat duduk lama sikit.. mesti memacam cerita keluar nie.. nanti kita set lah keluar ngan Ogiey sekali.. 

Tu jelah nak cerita..... tembam pipi Ad ni sekarang.. rasa nak cubittttttt je.. muahahahahah.. amboi cakap orang.


-Ads-


Cemburuuu jerr tengok orang "punya" cantik terletak??
Dah la kendur pulak lepas bersalin....dah tak cun dahhh....suami pun dah tegur!
Rendah diri tak??Susah hati kan....Jom kita cari jalan! Kami di Zara Beauty Shoppe ada cara nak selesaikan masalah untuk ramai wanita di luar sana! Bukan hanya sekadar utk payudara,

Kalo dah teruja dan berniat dalam hati dan terus tekad nak tawan hati suami semula...jom order sekarang! Khas untuk pembaca Blog kasihaleeya.blogspot.com..... Taip "SBUKASIH" dan hantar ke 013-3310016 utk redeem sesuatu yang best dan terhad untuk 30 pelanggan pertama sahaja! Info lanjut, boleh ke
FB : Zara Beauty Shoppe
013-3310016

3 comments:

preloved collections said...

Adrina ismail kan,kwn sekolah menengah ni,tak sangka kwn u kt itm

A m m i said...

the 3 stoogers...ke alahai ape ke lagi stu nama tu..lupa lak makcik.

sham mesti ingat.

aSmiDar said...

licin dan gebu muka mama kasih...:)