Monday, September 09, 2013

Kasih-Kasihku.

Mentang-mentang lah budak ni kecik.. selalu kena tinggal je kat umah.. pastu muka pon jarang masuk blog mama hihi.. sorry lah Leecha.. awak tu lah.. asal ajak keluar suka kemain.. pastu balik umah, selsema lah.. pastu mengamuk lah sebab badan dan penat.. banyak sangat songeh.. elok lah Leecha duduk je diam-diam kat umah.. tunggu dah beso sikit baru boleh ikut jalan.. sekarang kalau nak keluar, keluar depan umah je.. tapi dalam gate.. hahahaha.. zalim sangat..

Sekejap je kan? dah besar.. tu baju Acih ok.. bayangkan Acih dah 8 tahun sekarang ni.. tips lah aku nak share.. kalau beli baju elok-elok or yang mahal sikit tu sayang kan? so jimat-jimat lah.. macam baju kat atas ni.. berapa kali je pon pakai.. so nanti bila dah tak muat.. aku cuci lipat elok-elok masuk plastik.. nanti aku kumpul semua satu plastik aku labelkan.. "Baju Jalan 6 bulan" hahaha.. gittew.. pastu selalunya bila tengok balik anak lain dah umur nak masuk setahun.. hahaha.. terus tak muat hahah.. tapi ini sempat lah tengok haritu.. ok dah muat.. sila pakai ye.. buat baju duduk rumah pon takpe.. anak no.3 lagi dasyat.. pakai baju dari generasi kakak dia lagi.. hheheheh.. Leecha muka mcm cina sikit kan? 

pakai topi Aunty Moon bagi dulu.. dah ketat.. tapi Ani naaakkkk jugak pakai.. nah pakai.. 

Hamboi tak leh gedik lagi? takde, ni sebenarnya nak tunjuk baju.. baju ni aku yang pilih kain dia.. kain macam viscose yeh? aku suka sebab sejukkkk je kalau pakai.. paksa Wan jahit untuk buat pakai gi keje.. tapi masa ni pakai pegi wedding kawan pak radie.. 

pakai tudung gini pon ada yang nak suh buat tutorial.. hahaha.. korang ni manja tau.. ahkak ingat, ahkak lah yang paling manja dalam donia.. rupanya korang lagi hover kan... tak susah pon.. shawl tu kiri kanan sama panjang.. pastu amik yang sebelah tu letak kat atas telinga mcm aku tu..cucuk peniti.. tu yang ala-ala berjurai jatuh ke bawah.. pastu yang sebelah dia tu.. lalu kan kat belakang yang bejurai tu.. bawak ke dada depan dan pin kat bahu sebelah sana.. siap. so cuma guna 1 peniti.. 1 brooch.. hahahah.. 

mata ahkak tengah sakit tu.. tapi tak nampak sangat kan? hari ni menggila gi opis semua tegur.. naik malas hakak nak menjawab.. grrrrrrrrrrrrrr.. sakit gila.. 

makan nasi minyak lagi.

tapi kali ni ada sambal goreng atau orang panggil jugak sambal jawa.. aku tak reti sangat makan tu.. tapi ok lah.. hentam je.. 

Kemain sopan anak dara ai.. Acih gemoknya pipi???

Ani suka sangat bunga telur tu.. sekali jalan lenggang-lenggang jatuh tegolek telur rebus dia.. aku suh kutip tiup balik.. heheheh


Itulah aktiviti hari sabtu tengahari.. sabtu petang nanti citer.. mata tak leh bukak ni.. sakitttt...



-Ads-


Curcuma Mangga Cure (CMC) - Penawar Resdung No. 1 dgn Pelbagai Fungsi Utk Penyakit Lain Menjadi Pilihan Ramai buat Masa Ini. Dikeluarkan oleh anak Syarikat Raffelina yang memang terkenal dgn Produk kecantikan & kesihatan. Jangan biarkan ulat resdung berleluasa di tubuh anda! Hapuskan hari ini juga!

FB     :  Zara Beauty Shoppe

SMS/ Whatsapp
013-3310016
Cik Puan Zara

Ejen Diperlukan SEGERA!

20 Pelanggan Terawal Pembaca Blog "The Kasihs" dgn Kata Kunci "CMC20" layak menerima hadiah misteri
SMS atau Whatsapp "CMC20" ke 013-3310016 sekarang.


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

3 comments:

Jan@Afzan said...

leecha! comel sungguh kamu! meh nak peluk sket!

long lasting lak, amani pakai cekak, kak? Nampak gegirl gitu.

Acih pun dah nampak dewasa dan kekakakkan!

seronok tgk depa!

farhani said...

kak fila yang cantik.. boleh tak saya tahu kat mana akak beli kerusi warna kuning kat umah akak tu.. sy tgh cari kerusi macam tu haaa tapi tak jumpa.. tq.

Filla said...

farhani: kat kedai perabot sebelah amp point.. lama gila dah.. dah roboh kot kedai perabot tu hahah