Tuesday, December 07, 2010

Terima Kasih Followers saya...

sebenarnya malu nak ucap terima kasih kat para followers saya..auwwwwwww... macam yer yer jer lah ada followers..ntah-ntah orang saje je kata follower tapi tak sebenarnya.. tersyok2 sendiri lah plak ko nih...hahahaha.... takpelah dek non... nak wish jugak terima kasih..tanpa anda siapalah saya.. auwwwwww...hahaha...

sebenarnya dah lama dah aku disini... di alam khayalan cyber nie..auwww lagi sekali.... dari aku menaip tekontang kanting publish pastu dok baca balik blog sendiri..memang kelaka... ko type ko baca..orang tak baca..tak kelaka ke tu? hahaha... sekarang ni rasanya adalah kot yang baca..dengan adanye komen2 tu, maknanya orang baca lah kot.. ntah orang baca pastu komen ke.. ke tak baca tapi terus komen..ntah ler... hihii...

suka duka berblog ni biasa jer bagi aku... rasanya suka je kot.. duka ada ke? ermmm... macam takde jer.. kalau ada pon sekerat dua yang komen macam mengondem tu... adatlah.. masuk tinga kanan kuar lah ikut kiri... yang elok mak amik jadikan iktibar..yang tak elok lantak kau lah.. hahaha....

best ke ada blog? hrmmmm.. best jugak... tengok lah apa niat kita berblog.. mungkin nak menghiburkan orang.. aku ni kadang nak hiburkan orang.. ntah orang terhibur ke tidak..itu tak de hal lah kan.. pastu nak menghibur hati sendiri pon iye jugak.. benefit memang banyak lah.. disamping dapat menjana pendapatan.. menjanaaa okeh! hahah... dapat jugak kenal-kenal orang... ada jugak dari blog terus jadi kawan-kawan... kan bagus macam tu? pastu sebab blog ada.. leh lah gi melawat blog-blog orang lain.. sajerrrr.. nak kepoci tgk orang tu buat apa.. beli apa..makan apa... eishhh giler annoying perangai aiiii tauu..hahahha... alaaa..orang tgk kita.. kita tengok orang lahhh kan... janji niat tu kena lah ikhlas..jangan lah ko skodeng blog orang pastu buat bahan nak mendengki..ishhhh no good okeh....

sehingga aku menaip nie.. aku dah ada 917 followers yang berdaftar..auuuwwww berdaftar tuuuuu... hihihihi... terima kasih lah yang sudi membaca dan tak biar aku type sorang-sorang pastu baca sorang-sorang.. tu gila namanya!.... dan maaf lah kalau aku tak dapat nak beramah-mesra kat semua.. haha..statement mengalahkan artis...

sebenarnya mak tak de keje nie... anak tido.... anak besar kat umah nenek... bapaknye busy.... tinggal lah mak nye ni haaaa..menaip sambil jeling-jeling omputih ni tgh masak naan.. naan? hahaha.. oppps silap.. ingat omputih.. tapi tatau ler ni orang apa.. ya Allah lahap betul mereka ni makan... berjejeh-jejeh kat janggut orang tua ni... ok dah tersasar cerita..

oklah, tu je nak cakap... nanti kita jumpa lagi... bye...




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

24 comments:

Nirwana A. said...

hehe. sama2. terhibur baca blog ibu kasih's ni. sy silent reader je tp selalu baca smnjak start follow. :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

saya baca lelebih2 lagi masa saya prgt. masxa 2009 dulu..ada gak tgal komen bagitau saya terhibur dgn fila punya post

masa tgh stress baca u punya post
dapatla gelak2 jugak
releze tensen
tau2la org prgnt ne strs je manjang
tq jugak kat fila

kat blog saya saya put your blog under
"BLOG RELEZE TENSION!!"

Shazwan Azizan - wanblur said...

salam,
same same keluara kasih.. huhuhuhu

Love said...

same-same!! citer-citer lama tak sempat baca lagi sebab baru follow. tapi citer2nye memang best!

QASEEH HATIKU QASEEH said...

yups..ur blog mmg bt ai terhibur..kdg lawak yg bt ai ketawa sndiri2..hahaha..awak patut join kontes Raja Lawak...hahahah:p

mamyharraz said...

dulu silent reader skrg dah setahun jadi follower sgt2 suka n3 kt sini :)

hari2 mesti baca :)

farah said...

sama sama . blog akak best gile. sempoi je. selalu baca mesti gelak2 :D

Shinnaz Ahmad Rasid said...

kita suka baca belog u lah! honestly, best and terhibur!!! ;)

MiErA said...

slalu bace entry2 kat cni~ tp x comment2..rase cam nyebok2 je nk comment..hehe...

Anonymous said...

suke la baca blog akak..
hepi jer..

JMR said...

mantap la k.filla..!!

hana said...

sy buat entry khas utk ur blog tau!
hehe bace2la kalo sudi..blog skadar di pnggiran jek tu.isskkk

Ceritera Kami said...

sis add lah sya plk..hahahahah

s a l l y z a . s a i d said...

kita pun suka laaa baca belog ni... :)
acih & amaani sgt comel.....

mRs FaR_eAsT said...

u rocks...teruskan berblogging filla

LinaKit@Mrs Kit said...

sama2....
ye mmg terhibur pun baca blog kak filla nie...elok2 rasa stress bleh tersenyum sendiri....:)

Madam Bling Bling said...

hehehe, dengan moka tak malunyer, sila jadi follower saya jugak (miahahaha...paksa ke hape ni?). anyway, love ur blog esp. pasal ur kids..u klaka la!

n.a.j.w.a said...

nahhh..saya sudah menambah bilangan follower anda dgn memfollow tanpa title silent reader lagi :)

syariza09 said...

dok baca gak, slalunya sy jd silent reader je

bee2312 said...

sy mmg follow blog akak sejak tahun 2008 rasanya....

Siti Fatimah said...

filla i mmg follower u yg tetap & setia tau!!! walau pon sometimes i x leave komen but apa2 pon hari2 mesti masok blog u wat ever it is hehehe i like ur blog babe!!! so we keep in touching yeah :)

nitifadilah said...

mcm kebetulan pulak,hari i jd follower la nk say thanks,tp mmg best blog u,x pening nk baca

nitifadilah said...

best blog ni,terhibur baca....dekat di hati..

Sue Sakarnor said...

mmg gelak berdekah2 baca blog fila :))