Friday, December 03, 2010

Gambar Comel Wan ngan Atok Braim @ Guangzhou....

sambil tengok gambar nie semua..mesti ada lagu soundtrack 'Paling Comel'... bola-bola apiiiiii.... hahahahah... ni masa Wan ngan Atok Braim gi guangzhou 24 Nov - 27 Nov hari tu...

begaya gak wan ni kan...

Jacket dipinjam dari Pak Radie.. ngam-ngam soiii jer wan pakai..

depan pintu gerbang aper lah nie..

Wan and the gang pengembaraan..

Bersama suami terchentaaaa...

Atok ni suke buat muka garang tauuu.. sian Wan sengih sorang-sorang jerrr...

Olooooo looo loooo comelnyeeee...hahahakkkkk

eh silap.. Atok pandai gak senyummmm...manissss jer atok semile..hehehe...

Ya Allahhh..comelnye Wan.. macam heroin industan.. heeeeeheee..

hahahah...paling tak tahan tengok bola-bola api ni tauuu...rasa nak picit-picit je pipi dua-dua ni tauuu.. (mampos aku kene penampa kang) hahaha...

kan dah kata.. Wan paling comel.. pandai buat peace plak tuuu..

sweater adidas Pak Radie memang sesuai untuk wan..nampak rugged jerrr..

cakkkk!! haaa kan... Wan buat lagi Cakkk dia..hahaha.. 

ewahhh..ingatkan tak romantik... boleh tahan ghopernyer!

Wan kata tak nampak pon signage guangzhou.. oleh itu..kat bas pon blasah jer lah..

yerrr yerrr..kami tau anda keseronokkan tatkala kami ditinggalkan..

pasni anaknda janji ajar ayahanda smile lebau-lebau kalau amik gambar yerrrrr....

 Wan nape? nak terbang ke nak nari?

dahhh dahhh.. ayah kebelakang sket... jangan enterprem banyak-banyakk..

hahha.. wan memang suke terbang-terbang laaaa.. omel angat ahh..

ngan pasukan sukan guangzhou..

dan saksikanlah gambar paling gempak wan kat sana....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

ko ingat indon jer ada supir motor? sini pon ada okehh.. orang tu tengah tido atas moto dia sebenarnya.. then wan senyap-senyap pegi kat tepi dia nak snap.. skali orang tu marah wan...lepas dah marah-marah, dia suh wan duduk situ amik gambar ngan dia... boleh???????

sekian saja gambar comel Wan dan Atok Braim... ;)


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

8 comments:

AuraMarissa said...

memang comel

Zahira said...

Comel!!!

safiyyah osman said...

memang comey!:)..peace wan!:)

Kit Pryde said...

kiutnye!!!!!

kalau la ayah kiter sihat camtu. boleh dia ngan mak gi jalan2.

mAmAbuDaK said...

hahhahah wan yang nakal atok yang x bleh blah nyang bengkeng

HeLena said...

pheeewiiitttt...comel sungguh gaya wan hihi

Mimis said...

Comel dan hebat.. paling comel gambar Wan laa :)

sheila said...

bab amik gamba nak terbang2 tu x lain x bukan dia blaja dari pak radie ngan ko le...