Wednesday, December 22, 2010

SORRY MAK BUSY NOOOOOOHHH...

Ok saya memang betul-betul busy.. dari pagi sampai ke petang ni ha... busy dengan kerja sendiri, kerja boss, kerja makan, kerja merekod surat menyurat yang takde surut-surut dari tadi.. rasa nak humban masuk tong sampah, pastu wa wa waaaaa... dah start balik dah... nak activate diri ini... ada futsal yeay yeayyyyy!!!

hahaha.. leh lagi ker nak lari-lari nie? mampos haku... kang lari sikit terus semput.. bontot yang tetinggal kat blakang cemana? tapi tulahhhh.. i think this is the time for me to keep fit again. auwww.. KEEP FIT... mcm penah dengar dan nampak..sapanye status BB sile angkat idong.. hahaha.. semua benda yang dah lama kita tinggalkan memang payah nak mula balik kan? tapi selagi tak mula nak tunggu bila? erghhhh kene buang jauh-jauh segala alasan-alasan yang nampak mcm ko ni seorang pemalas! anak? yes inilah the big factor yang menyebabkan aku susah nak aktif balik sukan-sukan nie.. tp rasa mcm badan dan kepala hotak sangat lah lemau bile memerap jer.. ok Amaani, nanti mama pikir yer nak hantar kat ne.. hahahahaha... samaada suruh apak ko balik cepat sikit.. atau carik babysitter yang can be trusted utk jaga dlm 2 jam.. hahaha...
ok siler charge diri mu... lepas charge mesti ok punye ;)

InsyaAllah aku akan start training balik sabtu nie.. hahahah Pak Radie selalu ckp tak baca belog aku... aku rasa dia tipu lah.. mesti dia malu nak ngaku kan kan kan? so aku berani lah citer pung pang pasal futsal kat sini.. dia BUKAN BACA PONNNN!! ;)

bukan bagus pon main.. sajer nak panaskan badan... dah lama dah lemak tepu tu duduk dlm badan... selesa jer dia tak diusik-usik.. meh aku BAKARRRRRRRRRRRR ko sikit... caiyok!!!!


-MAJULAH SUKAN UTK NEGARA-



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

6 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

go filla! go! hehe.

Ain said...

Cayok!!!.. Jelesnya org tu rajin exercise.. Kita jer malas lagi ni adeehhh..

JMR said...

futsal!!! nak caya ke xnak caya nih!!!!!!!

grEEnaPPle said...

meh hantar amani sini bagi saya jaga boleh....hehehe

~Rina Mazlan~ said...

Larat ke ko nak lari lagi... aku jgnkan kata berlari, berjalan pun perut aku dah berombak2..heheh

mAmAbuDaK said...

KILL !!! DA LEMAK ...