Wednesday, July 27, 2011

Pepagi Hari...

Eishhh lama sangat entry Singa Betina.. ngeri ai tau.. hahaha... aku tak de mood nak update.. ok ni mood dah datang balik...

kita mulakan dengan entry ringan-ringan jelah ye.. ni gambar baru okeh... aku kalau rajin aku memang hanto Acih pepagi gi school dia.. kalau agak-agak malas.. aku biar jer dia tido.. pastu dah last-last minit baru kejut dia..ceh konon-konon dah telambat, sila pegi ngan apak ko..

Acih kalau aku kejut.. mata dia lom bukak tapi aku ckp, "nak gi ngan mama tak? kalau nak mandi sekarang".. giler dia terus melompat dari katil sambil tutup mata jalan gi dapur amik towel.. dasyat sungguh seperti pepatah, diamana ada kemahuan di situ ada jalan, bila translate jadi bila ko nak..laju je kan? bila tanak, sampai kene sebat pon ko takkan berganjak.. eh releven ke?

pagi nie ada photoshoot kat sekolah dia.. so dia nak lawa-lawa sikit.. siap suh mama ikat tocang dua.. ok ikutkan aje.. kalau apak dia yang ikat rambut.. tonggang langgang haku tengok.. tp nak wat cemana, mak tak sompek..

ni gift utk Teacher Raihan.. beli kat HK aritu.. tapi Acih lupa nak bagi kat teacher sorang nieh.. so semalam ada plak lebih lagi seketul.. Acih ngan rajinnya telah mendesign utk teacher kesayangan.. suka hati panggil teacher tu "raihan" je kan? pastu siap ada gambar loving-loving pakai tudung dengan cikgu.. pastu siap cakap yang tudung purple tu kasih, teacher yang tudung pink.. aik??? muka ko lagi lebar dari cikgu??

apa-apalah Acih.. janji happy...

dah lama tak tengok muka tuan tanah kan?

meh lah tengok.. meh lah tengok..

*sambil tumbuk-tumbuk dinding bak tumbuk dada laki*

*tumbuk tu kena gaya "kenapa u tipu i.. kenapa?"*

korang paham tak aku citer apa?



takpe lupakan saje



sekarang jom tengok muka tuan tanah..




tak tahan mak bila snap muka sendiri, anak plak sound


"Eiiii Mama Nie, Perasan Oooooooo"



ooooo bila part aku je prasan yeh? bila part dia boleh plak?






ok jangan begaduh ngan anak.. tak manis orang tengok






nah gambar ai..
































































jadi lah yek.. dari tak de ;)




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

4 comments:

Mama Naaila said...

walau pape pon, kasih jugak yg gebuuuu..hihihi jgn marah kak.

Aya Ariel said...

heheheh...

acih lg besar lg muka pak radie..

kena admit lah sebab anak pompuan ikot apak..anak laki ikut mak..

baru lah sejuk rumahtangga..kannn???

abih tuh..bila plak nak kuar filanni junior singa jantan plakk???

ayoikema said...

aper2 tuan tanah tetap comey..suker giler bile bace setiap entry dlm belog ni..terutama part acih..

Anonymous said...

Aku suka kuping caplangmu !
Cantik.
Juga, yang punya kuping caplang, akan banyak rezeki dalam hidupannya !