Friday, July 15, 2011

Ikut Kreativiti Memasing...

Aku kan pemalas nak hapdate blog framekasih... jadi harinie plak malas nak hapdate blog kasihaleeya... so aku rasa entry yang sepatutnya dibuat untuk blog framekasih, aku tanak buat kat sana.. tapi aku nak buat kat blog nie.. ok dah cukup pening tak ayat aku?..hahahha...

 
just nak bagi idea kat sesapa yang tengah mencari ilham sempena perkahwinan diri sendiri or perkahwinan anak or perkahwinan sepupu-sepapat, perkahwinan adik badik, perkahwinan bestfriendforever, perkahwinan sedara mara.. dan lain-lain...

ini antara contoh dari customer saya yang menempah untuk dijadikan daya tarikan di pintu masuk/Arch atau apa kita panggil tu? tempat tetamu boleh turunkan tandatangan kat pintu masuk tu.. ada few customers saya yang buat macam nie.. tapi saya sempat amik gambar nie je.. sebab saya attend majlis dia ;)


pengantin popular ngeh ngeh ngeh..

haaa begitulah maksud saya... yang pengantin ni dia bubuh atas meja nie.. ada sesetengah orang boleh beli stand ala-ala tempat nak letak canvas drawing tu...

hah.. comelkan? camni lah contoh stand tu.. tapi ni bangsa yang kecik ko leh letak kan atas meja tu je.. atau ko boleh beli stand yang jual kat ikea tu besar sikit.. kan sekarang trend kalau kawin letak bunting.. letak gambar.. so korang leh try letak 'framekasih' nie.. murah pon murah.. baru RM65.. tak gitewwwww... giler aku mempromote.. kang orang email ko jugak tehegeh-hegeh nak mereply..muahahha... buat yang blom sempat dilayan ampunkan hamba.. akan direply jugak.. sabarrrrrr!

ada apa-apa soalan??? meh pertanyaan kaunter ni tolong jawab... sebelum nak tanya, baik gi buat research kat blog framekasih dulu.. dah buat research kat sana baru tanya aku kat sini ;)

tq bely much!!!





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

11 comments:

Faramin said...

filla,for birthday party boleh tak?

Anonymous said...

Nice gitu :)

http://nurfiyzza.blogspot.com/

Shinnaz Ahmad Rasid said...

kreatif!

Filla said...

faramin: boleh.. up to you untuk apa-apa pon boleh :)

Filla said...

nur fiyzza: tq

shinnaz: tq ;)

NenetPenne (NP) said...

menarik pulak yang idea buat ala2 facebook tu..

nanti i akan tempah dgn u kalau anak sedara i kahwin nanti... tapi entah bila pulak minah tu nak kahwin...haisshhhh laaaa

Faramin said...

okeh,nnt ape2 i pm u k :)

Anonymous said...

nak chop servis kak filla la utk wedding sy....heheh

Mawar misswateva said...

kak filla,
mmg size A3 je ke?

Royz said...

Filla: Last month i email u tuk tempah frame tuh as a gift sempena father's day.. Tp u x reply pon... If u x receive the email... Nnt i email again... I still nk tempah the frame eventhough fathers day dh over... Hope to hear from u soon...

Filla said...

mommy zidan: oh ye ke ada email? ni mesti masuk kat spam tp terlepas nie.. leh email lagi skali? tqvm.