Wednesday, July 27, 2011

Inilah jadinya kalau aku bosan!

hahahah... ko ni dah kenapa? bosan aku bosan okay... bila dah takde keje... marilah kita menggodek apa yang patut... dan inilah hasilnya... muahahha.. leka aku buat keje ni... kalau anak-anak aku tau, ini keje aku... mesti dorang bangga ada mak yang perangai macam budak tadika T________T (jom nangis sesama)


ngeh ngeh... ada macam pompuan sihir tak? SuperMak.. eh ada hati nak saing-saing Nasya Aziz..kuakakkaka...

olohhh lohhh lohhhhhh... tak leh blah aku gambo nie.. muka mcm pinggan... hidung macam clown.. hahahaha...

ni amacam?????? seremmmmmmm....

ahahahah... aku suke yang nie... ala-ala snow white tunggu prince charming datang kiss.. muahahahahhahaha...

eh.. tapi yang ni lagi ok... sebab bibir tebal... hik hik hikkkkk...


tapi tu semua boring...






ada lagi best












lagi menawan kalbu


















ini kalau Acih tengok, konpom jeles...












mesti dia pon nak jadi mcm nie jugak


























jom mari saksikan

















fillanie dah transform jadi apa




























1























2




















3















tadaaaaaaa!!




ok tak kelaka









dah pegi buat keje... jangan nak mengumpat kata aku sewel..



sekian babai









EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

15 comments:

SHAFINIE MOKHTAR said...

dulu slalu nampak kak filla kat darussalam.. tp takut nak tegur hehehe

vee said...

At least ada gak ler aktiviti..ni kat sini smpi otak tepu tak tau nak wat pe..takkan nk mkn jer...boring, makn, boring, mkn.. sib baik u rajin hapdate..ada jgak menda nak baca T___T

mama maman said...

Berani mati tul letak pic sengal kat sini.. hhhaaa... wa malu ahh...

Shinnaz Ahmad Rasid said...

nampak sangat kan u takde keje. haha.

Lenny said...

mmg sewel pon masalahnyer..

rindu la kat ko pom!

Anonymous said...

Fila,

adess sakit perut tahan gelak.
Entry sewel pun jadilah dari tak berupdate ada gak bahan nak digelakkan.

Caiyok Fila.

-Nisa-

b a m b a m ' s said...

hahahahhaha... kompom acih kata omak eh sewel.. ehheheh

MiErA said...

kak filla! ni kompom da bosan sgt ni! tu yg wat keje kanak2 tadika..huahaha

| Hani Alani | said...

ahahahahaa..sempoiii.

JMR said...

hahahahahahahahahah..

sakit perut tgk kesengalan kak filla nih..hahahahhah

nur farhana mat sahari said...

bak kate acih.. "ape teghokkkkk sgt mama nih???" hahah

MeMHaliD said...

KAK KELAKAU SANGAT LA..HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA...

Aya Ariel said...

muahahahah...

memang takder keje..brani kena kutuk tempek gambar sengal kat belog meletops..muahahha

dorin said...

kak filla...nak bagitau..semalam sy mimpi..kak filla masuk dlm mimpi sy...sgt sengal okkkk!! siap ckp..eh..abg, tu la fillanie...tp knp dia gmok?? hahaha..dlm mimpi sy tu akak gmok+tembam...bila ckp nk amik gambar, akak ckp eh..jgn panggil sy kak filla..tp panggil kak fillahhh....wakakaka.mintak ampun kak...mimpi ajoooo...nsb baik smlm tak baca entry yg ni..kalau tak, tak tau la mcm mn rupa akak dlm mimpi sy..mmg sgt tak phm mcm mn sy boleh mimpi kak filla... ;P

Filla ~ Kasihs said...

hahahahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahahahahahahhahahhhhhhh