Thursday, July 28, 2011

PASAL BALENCIAGA, AKU MEROYAN LAGI...

Apa nie?? apa nie???? tak suka dibelenggu perasaan syok sendiri... tak suka tak suka tak suka..biasalah owang pompuan kan suka cuci mata... tapi kita ni cuci mata bukan tengok lelaki.. cuci mata tengok bag.. hahaha.. yer aku tau memang tak de pekdah nye... tapi at least seronok gak melayan napsu...

owang pompuan kan suka meroyan.. 8 bulan lepas suka bag tu... pastu 5 bulan lepas tukar suka bag lain plak.. tup-tup bulan ni suka bag ni plak.. cilakak tul... hishhh tak shukeeeee...

nak beli memang tak dapat lah kan? jadi kita jamu-jamu mata jer lah yek... kenapa fillanie terberkenan kat bag nie? biasa je pon design dia.. hahaha.. ok selera lain-lain... kalau ikut taste aku... aku suka leather.. sebab bau dia wangi... pastu lembut.. pastu berat... haih memacam! aku suka bag yang pompuan ni pakai sebab design dia adalah simple, ranggi, muda remaja, warna yang WOW... bentuk dia petak, takkan pernah ketinggalan zaman, trendy, ada sling kalau nak, tak besar tak kecik, stylo, made in italy, tak ala-ala mak datin, casual, tak berapa nak formal, tak berapa nak girly girly, sesuai utk orang yang lasak dan aktif seperti diriku *ehem*..

eh penat lah.. panjang plak list.. hahahah... tapi nak beli tu ko menangis ayo mata darah pon lom tentu dik.. muahahahha... haku memang tak puas hati ngan Nicole Richie nie.. sebab giler weh, dia ada semua kaler... jom kita nangis berjemaah... haku nak dapat satu pon jangan mimpi.. dia boleh ada semua kaler? ok ok okkkk aku tau.. dia sapa ko sapa? hehehehehe... hah aku tak kira.. aku tak kira.. aku BENCI jugak!

sambil lap ayo mata ngan lengan baju, boleh lap hingus sekali kalau nak.. marilah beramai-ramai kita menghayati keberlagakan pompuan ni mengusung bag dia kulu kilir.. eh benci tul ah! sebelum tu siap-siap gi amik mangkuk.. leh tadah air liur bersama-sama T___________T


*lap air mata yang menitik membasahi pipi*

nak yang nie, tapi black? tak bosan ke black? ke kita nak beli kuning, biru ngan hijau?.. muahahah

nak size yang nie.. not too small.. not too big.. just nice.. *perfect*
wahai pencinta bag, yang gambar atas nie apa nama dia? apa size dia? mak nak order 8 bijik nie..

ok lah, but too small for me.. yang ni nanti i beli saja-saja buat tambah koleksi..

malas nak letak caption cuma boleh lap hingus guna hujung kain baju kurung je

comel gak kan... galak mengaum..auwmmmmm..



cantik tapi kecik, tapi kalau bagi haku sambar je >_______<"

ok setelah tengok kaler yang menawan kalbu nie, terus cancel niat nak beli hitam..

lepas tgk Nicole pakai hitam nie, terus nak kaler hitam plak

pakai sling mcm ni pon lawa kan?

*sekarang boleh guna mangkuk tadi utk tadah apa yang patut*

carry macam ni pon comel

ok yang silver ni kita beli hujung bulan nie



aku rompak gak minah ni kang

eh tak jadi lah beli kaler lain.. nak kaler biru ni lah... menyala 10 batu dah nampak ;)

eh tak boleh.. nak black jugak.. sebab ai misteri.. so mesti stick to black..





baru ingat nak beli putih.. tapi tak leh.. nanti cepat kotor

sapa tu? lindsay eh? ok kaler tu comel.. kita beli kaler tu je lah.. habis citer..







PARIS HILTON 
sekarang kita boleh benci Paris Hilton plak.. sebab dia pon pakai... dia pakai tak kena okeh.. sebab dia kan barbie doll...erghh.. hahahha..

haku je orang paling sesuai nak jinjing bag nie... ok bulan depan nak beli seploh ketul






EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

15 comments:

Mama Naaila said...

ahahahahahahahhaaaa...ko kan kak, saje nk suh tk kering gusi pepetang gini. ahahahahahahhahaaaa *sambung gelak balik*

Miss Moon said...

kalau beli 10 ketul ...jual ke aku seketol hahahhahahah wahhhhhhhh

genuine1224 said...

haaaa...sumpah lawaaaa...tapi tulah, mampu lap air duk menitik-nitik ni jeew

ayoikema said...

menagis sambil melolong...

JMR said...

hahaha..syok tgk gambar2 tu..

bkn tgk beg, tapi pmpuan pe nama tu eh?:-p

missT said...

alamak haaaiiihhh... jom menangis sesame.. nak beli seploh ketol gak la. sume kaler mau rembat.. ;p

azlina_muhammad said...

yup cantik gile....suka jugak...

yatie chomeyl said...

kalau dah beli 10 tu, wat GA la untuk readers blgo ni..I nak rembat seketul heheehe

aishah jamrek said...

memang menawan kalbu!

Elly said...

Aku pun dah lama nak beg ni.....warna kuuning cantik giler.

Elly said...

Aku pun dah lama minat beg ni....especially warna hijau ngan kuning.

DaZzlingLilLy said...

beg idaman jugak..tapi kongsi verangan jer kot..hehe..semua kaler cantik..

Unknown said...

woihh ramai giler aku tgk yg pakai bag mcm ni. tapi...diaorg beli 30hengget je. hahahaha.. ini macam pon aku mau beli.. tapi ko ckp kat org aku beli balenciaga lahhh ahh.

ilygate said...

It's from Balenciaga. Balenciaga City Bag.

I.Q.W.A said...

hahahhaha.. saya pon naik pening awak nk beli kaler apa