Monday, July 18, 2011

KEJI TAK ENTRY NI?

Assalamualaikum semua..

masuk sini sebab nak bagitau aku sibuk... aku penat... aku tak sihat...sebab membanting tulang bekerja sehari-hari di tengah bendang, dipanah cahaya matahari, lalu menitis lah keringat ku menyembah bumi.. lagu-laguku ialah kicau burung... teman-temanku ialah segerombolan semut merah....

eh ko nak mampos.. ok mata aku separa terbuka ke terkatup aku pon tak tau... tulang bahu rasa rapuh... aku nak balik tido.. nanti aku tak ting tong.. kepala wa dah okay, wa datang lagi yeah... korang sila rindu-rinduan kat diri ini... *cakap dengan nada sengau, sebab idung wa tecumbat.. napas guna mulut, tapi jangan risau, dah gosok gigi pagi tadi*

Waalaikumsalam.. eh?






EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

7 comments:

yellowie roses said...

o0o0..patot la blog sunyi sepi tiada burung berkicau..hahaha
get well soon...=)

MeMHaliD said...

HAHAHAHHA...X KEJI...KECIAN.....LA...CIAN2..DIER....:)

aishah jamrek said...

sama la kita..takleh napas..

me suya said...

lorhhh itu je kak.. ingtkan panjang td entry ni.. hehehehe

Aya Ariel said...

a'ahh..
keji lah jugak entry cenggini..
walaupon keji..
tetap rindu fillanie..
moge cepat sembuh yer kak
:)

Anonymous said...

get well soon filla......chilexx... n have a good rest.

-mommy zaralisa-

JMR said...

hope esok bolih bernafas dgn normal....:-p