Friday, July 08, 2011

Apa Kebenda ni????

hari Rabu hari tu.. compact powder aku crack.. bila bedak tu crack.. habis beterabur okeh... gila kau.. panik aku.. tengok dalam handbag dah terabur.... aku kumpul duit 3 tawun nak beli handbag tu.. kelam kabut cari plastik sumbat dalam plastik baru masuk bag.. nasib baik boleh hilang lap-lap kain dalam handbag tu dengan wet tissue.. letih aku menonyoh mcm haper T_____________T

sekarang cenggini lah ghoper bedak ni.. kalau gi Pavi masuk dalam toilet.. pastu kiri kanan pompuan stok muka mcm model.. ko berani nak keluarkan plastik ni dari bag??? kang ada orang ingat aku keluarkan kuih plak..

sedih giler ghoper dia

ni belah belakang.. ko tau napa aku tak lap.. sebab, still boleh guna.. guna jari kaut jer yang belah-belah luar nie.. pastu sambil nangis leh sapu kat pipi..

bedak ni kalau dah 'haus' memang tunggu masa nak bekecai jek powder dia.. bila bekecai mcm ni lah hasil dia.. ko ingat aku nak buang? nehiii.. membazir tuhan marah.. merasalah kau bawak compact powder dalam plastik T__________________T

tunggu licin stok tak leh kaut ngan jari baru beli baru...



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

16 comments:

Mama Naaila said...

ahahaaa...sian pulak daku tgk kak filla nih. tkpe, kumpol duet raye bebanyak pastu zasss tros g beli yeh.

NenetPenne (NP) said...

tak per, bukan u sorang jer mengalami saat2 sedih mcm ni
i penah... blusher i bila dah tinggal sikit2 dia pecah jugak.. so masukkan dalam plastic..
selagi ada serpihan yang boleh digunakan, gunakan selagi boleh..

julia said...

salam...k.filla julia ade bg award kt akk...tgk ye

Qaseh Suhaida said...

alaaa...sayangnyeee..tp kalo boleh guna...guna smpai abisss

terpatrisinarabadi said...

kasi sental sampai licin baru sambar yang baru...

Norliana Abdul Rahman said...

waaaaaaa.. happened to me once. menangis!!! tapi lepas tu heppi sbb ada alasan membeli baru hik hik

Mimy Hamid said...

KO JGN BUANG..COLLECT 6..DPT 1 LIPSTICK..HEHEHE

ain said...

la siannya awak. don't be sad. rasa2 dah masuk bulan megasale..try2 la tgk kot ada yg tgh sale. btw casing dia mmg kaler tu ke?

InaAchik said...

hahahhaaa...
ada gang upanya!
suka... suka! :)

..nOWa.. said...

hahahaa! saya pun pernah kena sound dgn kawan bila tengok compact powder berkerak mcm tu 'memang dah nak abis sangat yer bedak ko'. Lalu jawapan ' uihhh..boleh lagi ni, satgi aku transformkan jadi loose powder plak'.

..nOWa.. said...

heheee..bedak yang pakai sekarang pun dah tinggal kerak tepi gak ni. Tunggu masa nak jahanamkan beg.

Nurizzah Majif Biz said...

:: kah! kah! kah! kah!
:: lawak lah kak filla ni..adoi..
:: sabo je la..

^izzah_fendi^

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hihi..i pun sama.. tp i lagi malas i biar bertarabur je dalam beg makeup

ratna said...

kwn saya kata kalau kita bwk 3 brg mac yg dah abis kat kaunter, nnt kita dpt mascara free.. mascara ker lisptik ntah.. nnt saya confirmkan balik dgn dia..

Anonymous said...

kak, ko ni mmg lawak r. tu yg xpnh miss bc blog ni.ayat sempoi tp lawak siot!

Diana Ishak said...

hahahah...aku ingat lagi plestik ni ko mintak kat Michelle kan? Hahahahha. Ni mesti plestik yg dikhaskan utk menapau pisang goreng tu.