Tuesday, April 13, 2010

Pagi Selasa yang Indah dicemari oleh si durjana itu...

pepagi lagiiiiii aku dah kena dah tauuuuu!!!! pagi tadi.... macam biasa aku bangun kul 6.00am... macam tu lah tetiap pagi hari kerja.... bangun.. sambil mata ala-ala bukak tak bukak... capai towel bukak lampu bilik air... lampu tak nyala aku dah ada dalam bilik air... sangkut towel dan dimulakan dengan cuci muka dulu.... tak main ler cuci muka kat sink... terus jerk kat shower... ok muka dah settle... capai berus gigi.... letak ubat gigi... zussss zassss.. ok siap.....

pastu mandi..... mandi punya mandi... picit-picit lah shower gel johnson 5.5 kegemaran ku selaluuuuuuuuuu.... jgn bagi aku shokubutsu orange.. boleh muntah okeh! tengah sabun-sabun... pandang atas....... arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! sudahhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..... matilah aku...... aku keras nieh tak leh buat apa dah..... b*b* tul binatang nih... time-time ni lah pulakkkk...... ewahhhh dia main reverse-reverse kat dinding atas aku okeh!!!!!

aku cuma ada kepala hot shower tu jer sebagai senjata... x tau nak jerit ke... nak diam ke... uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. ngeri.... binatang aper lagi kan... Cik Li lahhh... bodoh tul.. ntah mana dia datang pagi-pagi buta tepacak kat bilik air... pastu kan... Cik Li tu boleh terbang okeh!!!!!! relakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkks jerk dia terbang melintas aku ni.... aku ni belum bilas lagik sabun nie... mata memang tak lepas dari si bodoh tu.. terus bilas.. dalam hati kalo dia terbang kat aku.. aku pancut jerlah ngn air... ada lah 3, 4 kali dia terbang sana sini... damn!!!!! aku tegelincir okeh!!!!!!! tengah-tengah panik tu... lebam ni siku ni... memang cinabeng tul binatang tu.... last skali dah tak de pilihan.. baca bismilah terus mencicit keluar bilik air... SELAMATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT..... terus rasa nak nangis kejut Pak Radie.. eh eh... marah aku plak??... aku ni haa kene marah nie.... sebab tegedik-gedik lari-lari... pastu gi dapo carik shieldtox.. suruh Pak Radie lenyapkan riwayat dia.. aku tanak tengok ada cebisan kaki dia pon!!!

ohhh... nasib lahhh Pak Radie ada... kalau tak... aku takkan jejak dah bilik air tu... so pagi selasa yang indah saya bermula dengan kisah Lipas yang bongok....

sekian saya melaporkan....

p/s: saya memerlukan lelaki yang tak berapa gagah pon tak pe... janji lelaki yang boleh melindungi saya dari lipas durjana... thank you Pak Radie.. jasa mu di pagi selasa di kenang...



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

12 comments:

azdra-azdra said...

ya Allah fill..

aku mati2 ingat org sekodeng ko.. tp belu lagi ko tengah landing baik atas toilet bowl untuk memerah semangat yang hilang..

tiba2 ko rasa buntut ko geli cam ada bulu.. sekali baik punya cilok..Cik Li kesayangan ko tuh keluar baik punyaa.. terasa masa meneran tuh bukan taik yang kuar.. tp lipas..

heheheheh

notti netti said...

hahaha....ko tu ngandung....ati2 skit....jangan menyumpah sangat si lipas tu....

Filla said...

azdra-azdra: cesss.. gelis okeh!!

notti netti: yer yer... ai tak sanggup okeh..

!Nt4N said...

aku pun benci ngan lipas..kalo lipas tu dok bertenggek kat berus gg aku, konfem aku buang berus tu..walopun baru beli smlm!!

Anonymous said...

besnya jadi lipas tuh...dpt tgk kak filla mandi...musti seksis...
hahahahahah

MamaIcha said...

macho2 pun takut lipas...lariiii!!!

p/s : mak baru bunuh lipas mlm tadi :P

Miss Moon said...

hahhaha lipas jantan la tew gatal nak tgk pompuan mandi hahhahaha

hahahha nasib la nko tak jatuh ke hapa ...


tak pa pagi rabu nko bawak masuk ridsect sesiap kay ...

Mrs.Nury said...

hahaha..lawak ko filla.Sabar2 ibu mengandung jgn byk menyumpah yer.Aku pun ngeri ngan Cik Li yg terbang tp lagi ngeri Cik Ci heheheh....

Miss Moon said...

nury , nko sama ngan mai tak suka cik ci ...aku plak lipas n cicak ok tapi kalau labah2 besar tew....aku cabuttttttttttttttttttttttt

ejea aziz said...

ye betul Cik Li yang terbang2 memang menakutkn..huhuhuh...

Mazrina said...

sama ngan aku, paling tak suka lipas... tapi kalau ko nk tau tips paling senang lipas cepat mati, ko bagi air sabun, konfem, 3 saat dia terus mati...selamat mencuba *wah, cam cuba reseipi laks*

mama amana said...

awak tak kenal saya pun
tapi saya selalu baca blog awak bila stress
banyak kali baca saya gelak sorang2
so lepas tue kena wat2 batuk supaya anak buah kat luar partition ne tak cakap saya gila gelak sorang2

thanks sbb kadang2 post awak buat saya ceria bila saya betul2 depress