Friday, April 02, 2010

Blog saper aku selalu intai?

helloo helloooo....

terdetik aku nak buat entry nie ha.... bukan lah apa-apa sangat... biasa-biasa jer... aku kan suke banyak rahsia... eh bukan ler perahsia sgt... cuma ada masa aku tak suke nak share-share apa aku rasa... apa pendapat aku... siapa aku suka... siapa aku adore..... eh eh.. dah lebih2 plak.. heiehehhh...

dah lama sebenarnya aku nak mendedahkan kat sini.... jeng jeng... bukan nak dedahkan siapa boipren aku.. auwwwwwwwwwwwwwwww.. sweet jer type 'boipren'... just nak share.... blog siapa yang fillanie suke mengepoh-ngepohkan diri... (auww malu tau nak mengaku nih)...

jangan plak ada yang terasa hati.. actually... yang ada kat link kat sidebar aku tu.. saper rajin hapdet.. kalau aku boring-boring mmg aku jengah2 jugak... cuma aku ni kadang tak tegar sangat nak comment.. huahha.. mcm korang tak tau aku ni bangsa pemalas.... tp aku rajin menyibuk! (eiii malu-malu).... sampaikan nak update link-link pon aku malas.. sungguh tak creative aku ni... bangsa jenis.. sentiasa selesa berada di takuk lama... tak suke pembaharuan... eishh cemana nak maju? ok dah telajak2 citer lain...

u oll nak tau i selalu visit blog siapa? meh i share sikit....

1. hanis zalikha - walaupon i dengan dia tak sebaya (auwww) hehe.. tapi suke pegi nyibuk kat blog hanis sebab dia cantik.... dah lah cantik, comel plak... auww lagi sekali.. pastu writing dia semua comel-comel jer... pastu gambar dia lawa-lawa.. bukan gambar muka dia je yang lawa.. semua gambar2 lain-lain pon lawa... dia bijak... pastu dia manja... sayang family.... dan dia sensitif ttg apa yg dia tulis.. kiranya dia tak lantang ler sangat...ok dah cukup... heheh... keep it up yer.. ohhhhh.. comment hanis tu buat saya kembang hidung kejap... hehe.. len kali kalo teserempak kita amik gambar sesama yeh.. ;)

2. CPM - kat cpm ni jerk aku tatau nak bahasakan diri aku ni haper.. 'mak' ker... 'aku' ker... 'hang' ke... 'i dgn u' lagi ler tak kene.. hahahah... tapi aku mmg suker baca celoteh dia.... simple-simple jer.. tapi kelakar.... muka dah cun nanti sile upload gambo lebih-lebih sikit yer... buh foundation tebal skit.. eh mak dulu masa naik jerawat, sama ler.. tak amik gambo gak.. tensi tul.. neway selamat berpantang cpm!

3. nicole kiss - kadang-kadang nak jamu mata aku bukak jugak.. tp sebab lama sangat lerrrr nak membukak blog dia nie.. sbb 'berat' kot.. tapi sbb travel blog.. so best jek tgk dia diving semua tu...

4. Green Apple - Diana nama owner blog.... dia jarang letak gambar dlm blog.. tapi dia suke beceloteh.... aku suker jer layan.. sebab kelakar.... sape yang skima-skima x yah masuk sini.. auwww.. ni utk orang yg open minded macam i jer boleh... huahahhaha.... tapi dia memang minah selamber... lantak pi lah orang nak cakap dia... muka dia mcm Kajol.. (ni laki aku mesti suke ni).. heheheh... dia straight forward jer.. x de bengkang bengkok punye.. dan point2 dia bernas gitus!

5. Kak Senduk - hahaha.. yang ni memang best! aku pecah perot okeh... almaklum ler.. blog nyah gitus.... tapi meletop... 18sx gak yer.. adik-adik yang lom cukup umur tu... x yah ler baca yer.. gi baca buku sejarah jer ok..
6. Lady Verde - suke tgk Verde.. dia cantik.. mata dia lagi cantik.... dia ada Doctor dalam hidup dia.. bestnye verde.. kalo sakit ngadu kat cik abang jer... i sakit nak ngadu kat mana?? kat klinik lerrrr.. heheheh... verde kreatif.. suka buat font colour-colour.. suka tgk verde masak western food.... verde ceria jer selalu...verde selalu pegi vacation.. syok sangat!! memang happening!

memandangkan aku ni pemalas kan.. so aku tak larat lah nak list kan banyak-banyak sangat... yang lain tu biarlah rahsia... (nak cover diri ini pemalas).. hahah... yang lain-lain tu bukan mak tak baca okeh.... kawan-kawan rapat aku lagi ler aku selalu baca... mcm jujue, moon, mai, mai-okinokiyo, len, fara, ila, mimie dan banyak lagi lah....

teruslah berblogging utk faedah bersama... tak yah ler aku gi mph... aku click jer.. kuar macam-macam info... nak gelak bukak blog orang nie.. nak tgk gambo cantik-cantik bukak blog orang nie... nak motivate diri bukak blog orang nie.. ok ler... mak lapar.. nak gi makan.. tataaaaa...



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

10 comments:

Mimy Hamid said...

aku baca gak apa ko baca

hanis zalikha - cantik with briliant

2. CPM - jelitanesss dan shweet

3. Green Apple - gamble & selamba badak..ada aku kesah

4. Kak Senduk - oh hakakkkkkkk beshhhh

5. Lady Verde - Low profile & kreatipp..jalan jekk keje nya

6. Kaseh Aleeya - sebab ko la Filla oii...huhuhu

Farah_W said...

aku baruuuu je angan2 nak buat entry macam ni...ko ni kacau betoll la....hahahaha....tak pela aku buat kat sini jek biar menyemak sket comment ko nih:

1)Kaseh Aleeya : of course la ko nombor satu..kate ni blog ko kan? tapi mmg aku suka pun baca blog ko...tak penah miss

2)CPM: cara penulisan dia best...sempoi n kelakar..

3)Verde: i love her! so cantik n penulisan dia pun the best

4) Mimy Hamid: i suka baca blog u jugak....

5) Green Apple: memang sempoi n kelakar gile minah ni

U ALL R MY SUPERSTAR!!!!!!

JMR said...

hanis zalikha memang cantik dipandang, tapi tak mampu dipegang..heheheh

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

i'm ur silent reader + fillower tegar ..cewah .. he..he.. tp takde ler dlm list filla coz i tak glamer mcm dorg ..heh..heh

Mrs.Nury said...

best jugak ko buat entry camni...lepas ni bertmbh lakula follower blog diaorgkan.Aku pun 1 of the follower....tiap kali baca blog diorg sure aku angan2 bilerla bleh cantik,bergaya,kreatif mcm diorg..apa-apa pun i likeeee la

Miss Moon said...

aku tetap ur nom 1 fan buk pillaaaaaaaaaaaa

then hanis pun aku slalu baca

http://thepinkstilettos.blogspot.com/
pun aku slalu baca sebab dia stylo lawa n adik badik dia pun aku baca

Anak anak en noh pun aku baca ...zaimah , ceera , sepet , kak lang kadang laki zaimah nyer blog pun aku baca ..

Siti Fatimah said...

i pembaca setia blog u gak :p

Faramin said...

i read ur blog too,coz ur doter so cute.so let's change link.heh.

C!kpuanmuda® said...

tq la buk pilla oi.... ai pun slalu gak baca blog ini.. auwwwww

Anonymous said...

http://nurulism.com/