Monday, April 19, 2010

THE LARGEST BLOGGERS' GATHERING WITH GATSBY DEODORANT STREET FAIR!!!!!

Sebut betul-betul.... GATSBYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!! GATS-bee okeh.. bukan GATS-Bye yer adik-adik....
(eh ada plak oil control film tu.. hahahah.. goreng pon sodap!! al-maklum ler.. panas okeh..)

Ok kita mulakan dengan kuih koci yang yummy Bismilahirrohmaanirohimmm.... (tapi kuih koci ni dap.. manis jekkkk... hehehe.. sebenarnya mak tatau nak start tang mana... gambar semua yang dah resize adalah dalam 40 keping.. giler ke atau ok jer nak upload satu-satu??? itu kita tengok kepada tahap ibu mengandung ni punye kerajinan yer adik-adik....


cerita bermula begini, ewahh.. intro kemain lagik... Hari sabtu 17 April 2010, ehem ehem.. telah memujuk Pak Radie untuk menemani diriku ini ke Berjaya Times Square.. ada event Nuffnang.. mak kan tak penah nak join2 mende2 mcm nie? selain daripada sibuk 24/7.. ianyer mungkin disebabkan diri ini seorang yang pemalu... bluekkkksss sket... hheheh.. macam biasa, Pak Radie kan tak suker sket aku ni kaco2 life dia... heheh.. tapi biasalah... kehendak aku kene lah dituruti jugak...


sesampainyer kami di Berjaya... fuyohhhh escalator pon tak function lagik.. aku panjat escalator tu okeh!! ada dua plak tu... menci giler... Pak Radie tolak bontot mak dari belakang.. ceh!! mengalahkan orang tua umor 80 jek aku nieh.. dah semput2 tu.. sampai jer kat foyer tempat nak bergahtering tu.. nah!! hamek ko.. ramai gilos orang... kene beratur utk registration para bloggers.. fuihhhh peluh2 nieh... dah ler aku x nampak sekor pon pompuan sarat mengandung... oh ok!! rupanya memang aku sorang jek yang x sedo diri disitu... erhmmm.... habis semua orang aku sondol guna prot nieh... tq tummy!!! heheh....
ni masa para bloggers nak register url masing-masing.. kenapa angkat tangan? oh kene jerit... kami bloggers!! erghhh...

ok lepas register kat kaunter nuffnang... dia bagi t-shirt dua helai.. satu utk blogger.. satu utk partner blogger.. pak radie ni memalu plak nak salin baju.. aku pengggg kang... aku siap mintak size L utk aku.. size M utk laki mak.. auwww maluuuu... ewah.. mana ko nak carik bini sporting macam nie.. yer yer.. sile-sile.. meh ma amik gambo... mengada tul apak si Acih nie.. siap pilih-pilih plak model.. nyampah ai... seksi2 amoi.. terus lembut hati Pak Radie nak stay kat street fair nieh... haaa.. dah tukar baju merah menyala... siap amoi tu cakap.. waaaaaaaaaaaaa... so cute lah your tummy!!! tebakar muka mak.. hahahhaha... panassss... panassssssss... ni Pak Radie ni korang rasa dia snap muke aku ke dia snap yang belakang aku nih??? konpius plak mak... sepanjang-panjang nie adalah tempat games... ada banyak mende yang buat aku teruja kat Gatsby Street Fair nie... ni antara nyelah.. ada banyak sangat games!! sesuai utk ibu menandung.. takat2 game slam dunk.. game parking kereta mainan kat parking space.. tumbuk kacang.. baling gelung dalam body spray gatsby.... baloon dart.... baling cans ngn bola tennis..eh macam-macam lah... semua tu aku boleh main... tak perlu terkinja-kinja ngan perot boyot nie.. oh dia bagi 3x baling... dapat menang sekali dia bagi redeem point.. ko collect banyak-banyak pastu leh redeem ngan products Gatsby yang best giler... walopon Gatsby utk lelaki.. tapi at least.. laki mak 'sejuk' ler sket nak ajak stay lelama kat sini... semua pon utk dia kan??? wehhhh... wa cakap lu... body spray dia wangi gilerrrrrrrr... aku suke!! memang sesuai ler dia sediakan awek2 seksi yang standby asyik spray orang lalu lalang.. al-maklum ler.. semua peluh dah meleleh2.. ketiak pon dah bau masham.. so stay kat sini no big deal lahh.. WANGGGIIIII jer sentiasa... ai like!! banggggg.. cover ketiak bang... oh don't worry.... awek2 sexy dah sedia dah nak spray dengan Gatsby Body Spray....


best-best... skali-skali join event macam ni memang syok.....

oh ni baling tali aper tah.. janji sangkut melilit kat tiang tu.. dpt points!! yang ni kene aim and shoot target tu.. eh mamat ni lagik... menci ai tau.. eh dia lagi.... ni aku blogger ke dia blogger?? *sambil update blog sambil makan lepat pisang plak.. uishh sedapnyer.... lepat* oh ni aper nama game nie? sumo eh? pon ado!!!! ok ler.. ada terselit gak gambo aku main game... weh byk games mak main tau.. siap suh pak radie duduk jaga anak kejap.. aku nak gi kumpul points.... gambar berdua mesti lah kene ada jugak... cak!!! ini bukan antara sebab kenapa aku sangat teruja pada hari tu.. tp tatau ler pak radie kan??? pastu kene berenti main games kejap.. sebab berduyun-duyun kene gi snap photo 'the largest bloggers' gathering'.. masuk Malaysia Book of Record lagi tau... don't play-play arrrr!!! VVIP... from Malaysia Book of Records, dari Gatsby and Mr. Timothy Exec. Director of Nuffnang.. ok bagi ucapan dulu... wah.. tengok dia dah blushing..heheh.. orang kan ramai? so aku main hulur camera pastu snap.. bile tgk balik... asik gambo amoi ni jek yang lebih.. hahahah... dah berapa kali try.. baru lah tak gagal.. heheh.. ok jom tengok para blogger yang berlaga-laga bahu disini... wah.. si cantik manis ni tegur aku.. rasanya nama dia nadrah .. tq sebab tegur saya yg blur nieh... dengan JMR.... wah.. dari jauh dah nampak kan.. hehehe.. alamakkkk.. ni nama plak tak sure!! sowiii babe.. tp u memang best..hehehe.. haa tengok tu.. para bloggers semua mesra alam... sekali semua duduk kat menda nie.. terus rasa kempis jek baloon ni ke lantai... hahahha... Acih dah nak start berangin time nie.. al-maklum ler... dari kul 9.45am sampai 5.00pm... *clap clap* utk ibu mengandung yg steady leh tahan sampai petang... dengan harapan leh menang lucky draw yang maha dasyat hadiahnyer itew... tengok rambut anak den.. dah tahap tonggang langgang dah.. yerlah hari dah petang... ok ini lagi salah satu yang buat aku teruja... saper tu?? TAKUYA KIMURA okeh!!!!! dup dap dup dap jantung mak nih!!!
cemana pon.. pojaan hati ku tetap yang kat belakang Pak Radie tu.. auwwwwwwww.. abg Taku.. hahahha...
eh... masih ceria di petang hari.. sempat buat *peace* lagik... Acih dah meniarap dah atas tu.. kaki dia jer tejulur tuuuu... sib baik minah nie dah ceria balik.. yerlah dapat lompat2 kat sini... pastu dapat kawan baru plak tu... perghhh lega giler mak kauuuu....

tapi aku rasa.. sepanjang berada kat sini.. yang paling buat aku pecah perot ialah... gambar di bawah nie.. hahahahahha!!! alaaa laaa laaaa laaaa... comel nyer lembu tuuuu.. hahahah.. memalu konon nak naik lembu giler nie... jenuh aku paksa... sampai kan abg India yang jaga kaunter ni ajak 'bang.. marilahh bang.. try naik ini lembu'... wah ko.. lepas dia ajak nak plak? tak sangka ramai tul yang tgk Pak Radie time ni... awek2 seksi tukang spray tu bederet bagi sokongan... mana lah tak semput2 aku gelak.. huahahahahhahaaaaha.... tanak mengalah okeh.. dia leh tesangkut jeeeeee tanak lepas2 tali tu.. memang gempaks la lu bro!!! hah ko tengok... gigih tul si pengembala lembu ni gayut atas lembu..... patut ler abang india tu syok sangat ngn laki aku.. dia ckp 'abang... bagus lah abang.... macam ni baru saya semangat nak jaga... orang lain naik.. baru jalan sikit sudah jatuh... bagus abg bagus!!!'... ko taktau ker laki mak ni memang suker menatang-menatang mcm nih!! nah!! menangis lembu ni okeh!!!! ngan aku2 skali gelak mcm nak nangis kat luar tu..


ni gambar paling aku nak nangis tengok...

-





-





-





-





-





-





-





-





-





-





-





-





-





-





-





-





-





-





-





-
hahah.. akhirnya ko kecundang gak... tapi dia nyer kecundang..nasib tak keluar dari gelanggang tu melambung!! hahaha.. inilah antara penyebab kenapa aku sanggup stay sampai kul 5 petang... giler okeh..... lucky draw nyer prizes.. i was informed the prizes worth 15K okeh... ko tgk.. ada Blackberry.. ada GPS.. ada canon ixus camera.. ada handy cam... ada macam-macam gadget yang aku tak reti lah nak sebut... paling menggigil lutut tu hahhh... laptop Acer Ferrari (limited edition) ribu-ribu ringgit okeh.... dengan harapan... murah lerrr rezeki anak dalam prot aku nih... gigih tak gigih lah kan.. tu haa aku kiri skali tu... bag hitam... tunggu kot-kot nama aku naik kan? tapi hampeh dot com.. hahahha...



eh tapi seriously aku tak menyesal attend.... sangat mengujakan okeh.... bila anda dapat membawa balik :- supply utk berapa tahun nie?? hahah.. oh dah buat amal sket.. sedekah kat adik aku.. abg aku.. bapak aku.. selebihnyer... utk suami yang tamak lagi haloba!! Body spray tu wangi... deodorant tatau sbb tak try lagi.. harus aku melekap di bawah ketiak suami lepas nie.. huahahha... lawak bodoh tak kelaka....

neway sebelum aku muntah upload gambo... aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Nuffnang kerana organize such a great event yang saper tak pegi mmg rugi besar... terima kasih kepada Gatsby kerana menaja hadiah-hadiah dan produk-produk best nie.. walopon bepeluh-peluh ketiak nak kumpul redeem points nie.. heheh.. and thank you to Malaysia Book of Records kerana mengabadikan detik-detik bersejarah gathering utk bloggers Malaysia... yampoiiiiiiii....

bye!!!

*sambil lap air liur menceceh banyak sangat*


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

24 comments:

Eyemeria said...

nampak kak filla jugak!!!!!!nak pergi tangkap gmbr n amik signature...segan pulak...next time jumpe lagi,tak nak lepas peluang lagik..hehe...nice event!

SURIA AMANDA said...

Mesti seronok giler kan..sib baik Lisa kat seremban

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

owhhhhhhhhh rase sungguh rugiiiii ok! sedeyyyy benciiiiiiiii!

so takmo buat amal kebajikan share2 goodies ngan i!??!?! hehehehe

Raisah @ echah said...

waahhhh gempak la akak! seronok tgk Pak radie tue. pecah perut saya gelak, padahal tgk gambar ajer...hehehe

Byzura Mj (By) said...

hahaha lawak pak Radie tu

Mai Okinokiyo said...

bengong giler.aku baca pun ketawa nangis2 nih haaa...dgn acih rambut kusut masai layan jek mak apak nye eh??

tpi aku rasa kalau xjoin game2 tu xberbaloi plak kan?

ala rugi plak xjoin sbb sekali tgk rupanya laki aku nye gel rambut gatsby haahha

Afra Yuri said...

i saw you at the event! hehe.. actually nak tegur sebab mcm familiar tapi tak jadi takut salah org. tgk ur husband, oh mcm salah org. tengok ur daughter okeyy betul la kasih aleeya! haha gila kan? argh memang pemalu nk tegur! hehe :P

MamaIcha said...

wah!!! wangi la pak radie pas nie :D

Mimy Hamid said...

wahh stok baper tahun tu...meh campak kat aku satu dua...hehe tang lembu tu mmg aku pecah perut okeh...

nadrahfihil said...

hai kak! yyuhhhuuuu.. msh smpan lg ke kertas kuning sy bg aritu? hahaha =p

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

hi filla...
it's me...zana a.k.a mama batrice..
he he he he..akhirnya ketemu juga dgn kamu...

mmg comel ler ibu mengandung nie....gigih dia main games sumer....
and yang pasti..filla mmg ler peramah....

geram ngan rambut panjang kaseh....sweet giler anak dara tu...

amboi....byk betul harta rampasan perang erk....mmg betul2 stok utk setahun nie...

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wahhhhhhhhhhhhhhhh mmg gempaks laporan yg diberi oleh filla .... walaupun tak pegi ..teruja baca ;-)

ibu_umairah said...

meriah....gambar banyak tul!!!!!!!!happy...

hana yoriee said...

hihi..saya perasan akak..tp tak tegur..wakaka..adik saya menang itu canon ixus..hihi..meh ler jenguk blog kami yg tak seberapa nih..
http://beaucraft-ku.blogspot.com/
http://blissnlunacylovers.blogspot.com

byk barang akak redeem..best betul!anyway..salam perkenalan..

JMR said...

yes! mmg dh agak akn jumpa yg k.filla! dh hafal muka baik punya.hahah..syok giler kan. gigih tol kak, smpai ke ptg nunggu&men games. tu ngah bawk baby, kalo tak, mesti skali lembu tu akk men kan..heheehhe

jUliANa^sAlLeh said...

hi..
salu silent reader jek..masuk2 jek aritue nampak akak...nak tegur segan..heheh..geram ngan acih..sweet.. :)

Filla said...

to all: wahhh.. ramai jugak yg tejumpa tapi memalu nak tegur yer.. len kali..tegur jer.... nak harap mak nih.. memang ada lemah daya ingatan sket... bukan sombong!! heheh.. smoga jumpa lagi di lain masa!!!!!

Diana Ishak said...

rajinnya ko pegiiiii.....

Mak Su said...

salam kenal, maaf, tetiba2 skodeng kat sini... eh, maksu nampak maksu ler, gambar 3, baju blaus hijau :)

maksu amik gambar tu ya... maksu kagum dgn kamera tu, and i saw you on that day :))

Sham Ummi Echa said...

mmg respek kt ko poms.. gigih ko pegi event tu yer.. ngan main games lg.. semangat nk kumpul points kan.. wahhh lumayan gak hasil rembatan ko nih..

Diarihatiku1976 said...

hahaha lawak pak Radie tu

Unknown said...

banyak kali kita bertembung masa event tu tapi saya kenal.. nak start sembang tapi segan.. jatuh cinta kat aleeya.. comel sgt! =)

˙·Ù •●♥ Cik Puan Mimi ♥●•Ù ·˙ said...

amboi koooo, banyak barang gatsby kau bolot.. kau lagi terer dari aku, walaupun tengah boyot2, tp kelassss gitu, semua kau main.. aku pun tak sehebat tu. hehehe

eh thanks ek singgah blog aku yang kerdil tu.. aku ni silent reader kau sebenarnya. tp sebab kau pun ramah cam aku gak, so aku dengan ni bervangga telah memollow blog kau dengan keahlian 454.. cun kan no aku?

NUNU EERA said...

kak filla pny barg gatsby lgi byk dri JMR la.. betul2 stok 2 tahun ni.. mmg bez tgk akak coz leh snym smpi ke ptg..;)