Monday, September 07, 2009

Pemasak Tofu yg gedik...

ingat lagi? yang aku ckp nak masak menatang tofu jepun nih... so aku pon balik masaklahhh... walaupon aku tau Pak Radie tak balik berbuka ngn aku... tp aku tetap aku... janji kene makan sedap2.. wehhh puasa nieee...lapo okeh...
so ni lah ghopernya tofu jepun ni kalo ko dah goreng sket... bagi dia keperang-perangan sket..

pastu jatuh seketul kat lantai.. aku telan air liur okeh... dah ler lapo.. rasa nak pungut jek..

ini lah ghopernya yg mcm haper!! ces... tp aku dpt comment dari saper eh? 'anon' kot? dia kata guna yg putih telo jer.. mebi lah aku rasa... sbb biler aku buh skali kuning ngn putih.. dah mcm??.. eh tapi pedulik haper ngn ghoper.. janji rasa sedap.. oh aku buh skali cili padi byk2.. baru pedas dan tak muak.. aku adalah pencinta sambal... forever!.. kalo tak der sambal aku konpem mcm murung jek... sambal tu biasanya 'ikan belada/ayam belada' atau apa2 saje.. aku tak suke manis2 sgt.. aku suka yg pedasssss... murtabak beli kat opis.. nie la lauk saya bukak posa seorang diri... diulang.. seorang diri okeh!!! dan saksikanlah gambar seterusnya....


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-







tukang masak bersama skinny jeans baru yg stok biler ko cuci doploh kali pon kaler dia tetap turun mcm cat umah..hitammmm!!!!! gile aper???




sekian dulu... wassalam..



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

11 comments:

Liyanaroxx said...

1 words only...ayam berlada itew

"MENYELERAKAN"

busyuksayang said...

bestnya ayam berlada tue..

p/s : saya pun suka yg berlada2 :)

fiza zasmi said...

nape kurus? akak diet ke pe? =)

Mimy Hamid said...

gedik pun gedik laa..janji tofu ko comey

Chooyaya! said...

giler menawan kalbu ko punyer tauhu tu filla. tp kan, ni petua rahsia. kalo ko tanak tahu tu lembik sangat mcm agar2, pas ko potong tauhu tu, ko golekkan dalam tepung gandum before ko goreng. kompem dia keras la sikit.

notheblaey wrote said...

kak filla...nak order DN hans laa..bape ek lau order dgn akak?

:: vErde+hAzizi :: said...

saye tak suke kaki ayam tue...saye suke kaki tuan empunye ayam tue...hehehhee...
bru la betol name die washed jeans! tiap kali cuci lagi meng'vintage'kan colour die :D

BULLET said...

saye pun suke gak makan sambal. best giler. sedap dan pedas. tapi pas buat tofu tu, dah leh drift ke?

Sham Ummi Echa said...

mak pon sokaaa ayam berlada tu.. dapnyer.. leleh air liur nih

WhoOhUu! said...

kurus jek minah ni... u puasa lagi la slim melim ek

Filla ~ Kasih Aleeya said...

to all: sowii x sempat reply satu2 comment.. mak puasa ni haa..penat... jom ler kita pandang-memandang makananan jer.. pastu telan jek air liur... oh ye..

nothebleay:ermm dah stop kejap makan DnHans.. so tak gi amik stock.. hehe.. nanti2 boleh?huhihihi..

verde: yes.. tp.. bau dia busuk okeh!!! sbb cat tu lah tuuu..menci..