Thursday, September 03, 2009

Anak ngn Mak tingin nak main snow..

teringin nak gi overseas...tapi hajat lom kesampaian... nak tunggu Mesia ni turun snow.. x dapek lah kan... dpt amik gambo ngn baju2 ni pon jadik ler...janji tak kempunan... mak ngn anak sama naikkkk okeh... tp saya suker gambo acih yg nie.. mcm feeling2 sejuk gitu... biler lah aku nak menang peraduan... dpt cuti 5 hari 4 malam ke UK pon jadiklah.. (masuk peraduan tak penah.. ada hati nak menang!!)oh kewl nye Acih....

kalo ler mesia ni sejuk.. dah lama aku bli kan Acih jacket nie.. ni dia jual kat sini.. ko giler bepeluh ketiak nak pakai....

siap try ngn kasut.. oh i love the jacket.. sgt rawk dan kewl... (kejadian di butik Zara Kids OU).. mmg stylo abis arr Zara Kids... tp tulah.. design ikut musim.. ni tgh keluar design musim sejuk2 gitu.. tp aku suker Zara Kids sbb comel giler.. dia leh design baju budak2 mcm baju orang tua yg tgh 'IN'.. gerammm jer tgk..
sudah2 lah tu.....malu orang tgk..try macam2.. beli set getah rambut ngn cekak harga rm15 je..hehe
oh mak budak pon cuba gak... uwaaaaaaaaa.. ada rupanya bikers jacket yg saya suke tu.. harga rm200++.. tp ko giler... tebal nak mati... mampos berat giler..pastu panas lak dlm tu... pakai kat Mesia ni buat kene maki ngn orang jek!!!

oh saya try kids punye.. tp size paling beso... dpt begambo pon jadik lah.. tu pon puas aku jeling2 kiri kanan malu kalo org nampak... *tetiba tingat kat natra.. ko penah try baju putih kat mana tah tp kids punyer.. pastu ada bunyik 'krekkk' koyak kan?*... hahahahhahaha aku ingat lagiiiiii...


itu sajer laporan shopping2 cuci mata di OU ahad lepas...


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

7 comments:

BULLET said...

ape lak xleh beli. boleh je. pastu g la kat the mines tu main dalam umah salji. ape susah.

Mimy Hamid said...

acih dah ikut macam ko stylo..tak lama lagi habis la..mama nak baju raya zara, mng, topshop..ko tunggu sikti je lagiiiii tu nak besor

NURSAKINAHBTMOHDSOLEH said...

cayalah acheh! stylo okay. kasot tu xtahan..lawa! ;) bawak la aceh g genting...main salji buatan.

Liyana said...

kak...gi ar genting bawak acih main salji..sure dia excited kak...=)

hatim a.r said...

akak series snow x best mane pun.x rugi pun x dpt snow hehe..btw saye sje mnyinggah blog ni.kalau free dtg le my blog =)

Yana said...

acih comellll!!!!=)

happy2gether said...

Fila comelnyer Acih pakai sweater putih tu...mmg cam model/anak jepun jek...huuuu....pehtu stylo lah dia pakai camtu, aku pon minat kasut tu...lawa...