Wednesday, February 06, 2013

CUSTOMER TSUGOI

Dah mintak izin kat customer Tsugoi nie.. hahaha.. dia tak kisah, tapi macam segan katanya... Alahai dik, apa nak segan? eh memandai je aku nie.. hihihi..

Pastel Green ni dah SOLD OUT... 

Tsugoi Team pon berbesar hati sangat bila customer happy... rasa macam bercahaya wajahku bila orang puas hati... Insha Allah kami akan terus membawakan design yang cantik, berkualiti dan mengikut trend.. Amboi over sangat nie... Elly dah seram tu aku nak beranak soon... hahaha... 

InshaAllah aku dan Elly akan bawak masuk 2 project besar for 2013... Satu projek sedang berjalan... dan satu lagi projek dalam planning.. tapi paperwork dah hampir siap.. Kelas kau ada paperwork bagai.. Eh buat kerja bukan main-main ok.. Aku ngan Elly ada lembab sikit kepala otak bab kira-kira nie.. tapi bab duit memang masing-masing amanah lah.. cuma kadang bodoh sikit kira duit.. hahahaha... 

Our big project ni akan diumumkan soon InshaAllah sebelum aku bersalin nie.. tengok lah lagi seminggu kot... tak de kena mengena ngan nak suruh orang beli baju..hahahhaha... tapi projek serious... so far bila melibatkan projek yang besar, duit orang, kepercayaan orang.. benda tu tak boleh buat main.. itu amanah... aku dari dulu sampai sekarang paling takut pasal duit orang.. duit aku, aku ok.. tak takut.. hahahaha... tapi kalau duit orang aku paling takut... bila orang bagi duit kat kita, itu maknanya orang menaruh kepercayaan kepada kita... so aku sangat particular hal macam nie.. aku akan cuba bagi yang terbaik... sebab aku tak suka orang tak puas hati and mengumpat belakang... seboleh nak puaskan hati orang... kalau kita dah usaha tapi masalah timbul jugak.. tak leh nak kata apalah kan.. doa jelah semoga semuanya berjalan lancar..

Eh tersasar pulak cerita.. aku ngan elly akan bekerjasama menawarkan satu service / perkhidmatan kepada you olls.. ok itu je hint yang aku boleh bagi.. by this week kitorang akan meet up untuk make sure semuanya kemas, terancang dan teratur.. Hopefully dengan niat yang baik, akan memberi pulangan yang baik kepada anda dan kami jugak.. 

Ok dah habis cerita tu.. nak sambung cerita baju... Pastel Green dah sold out.. Blue black ada lagi sikittttttttt je... blouse snake print and white ada lagi sikit jugak... so boleh order kalau mau... tak kuasa nak tepek gambar lagi.. gi click kat SINI kot-kot lupa sudah blouse yang mana ;) 




4 comments:

sharifah rosidah said...

Alhamdulillah....rezeki tu datang dengan berbagai bagai cara filla..yang penting kita jujur selebih nya...berdoa je lah.

Anonymous said...

filla bwak la masuk plus size punye fashion jugak, sikit2 pun tak pe janji ade, i is terliur ok tgk sume collection u, tapi ape leh buat i is plus size hu..hu.hu..

Anonymous said...

K. Filla sy suka semua design tsugoi tp saiz besar tak der la.. Next tyme banyakkan saiz L,XL ye.. Thank you

JMR said...

tsugoi naa...

kyou kra, ganbatte ne....