Wednesday, February 13, 2013

Food Lover...

 Baru ku tahu aku ni rupanya Pencinta Wanita Makanan.. Bila belek instagram.. kebanyakannya pic food sahaja... Sungguh sedih hidupku ini.. menghambakan diri kepada makanan.. hahaha... 

Tak caya? Tengok gambar bawah nie.. apa tu? Tak tau... hahahah.. whatsapp ngan Anny.. dia cakap dia baru nak gi makan... aku tanya makan apa? dia cakap gi Serai kot.. Eh serai yeh? Oh tuan punya badan tiada di Malaysia.. ada di Milan.. Kelas kau Jah... tetiba dah ada kat Milan... 

Masa dia nak gi makan aku boring.. so aku cakap aku nak tau dia makan apa... tolong snap pic and send it to me... Sebagai sahabat, dia menurut perintah.. sahabat-sahabat saya sangat faham betapa saya mencintai makanan... 

Masa haku tengok nie.. terus tanya soalan.. air apa nie? air daun??? Nak minum pon aku ngeri kot... macam minum air kolam je.. aku tebayang ikan laga berenang dalam tu.. yuckssssssssss... Sorry la, mak memang desa sikit ;)

Pastu Anny post gambar ni pulak... suka noooo makan nasi kerabu... sampai hati buat ai lapo... 

Ni Pak Radie.. aku whatsapp ngan dia... teringin nak minum ice blended stabak nie.. tak sampai berapa minit dia post gambar ni sebab dia yang pegi minum.. nak penampa jauh sangat.. maka mari telan ailio sahaja.. sampai hati buat isteri menandong camni tau.. sob sob.. 

ni sebelum gi check up hari jumaat hari tu... dah lah kebuluran kul berapa baru nak breakfast... 

Aku dah order Nasi Lemak tu.. tapi aku kan pelik... bila nak bagi kertas order kat budak paparich tu.. terjeling ada mamat pakai ketayap tu tengah hirup sup ke apa tah kat mangkuk besar gedabak.. terus "wait wait wait" tukar kepada Mee Kari... hahahahah... buruk perangai.. last-last.. menyesal sebab nasi lemak lagi best kot?

Ok sekian sahaja.. aku ada banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkk gila gambar food nak share.. tapi aku nak buat sampai 10 entry... baru nampak macam rajin update.. muahahahahha... tunggu food yang seterusnya ye adik-adikkkk...





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

9 comments:

NenetPenne (NP) said...

yang tukang tengok blog ni pun pencinta makanan jugak tapi lepas makan tengok perut yang selau buat bikin malu nih....

.: yUhAiSya :. said...

haha. i likeee... simpan utk autopublish sekali eh kalau akak due nnt =)

NinaAz said...

Perghhh. Nasi kerabu tu memang terliur habis. Pakej ngn satey siap!

Kniedaz said...

Makan jangan tak makan..nanti pantang xble mkn dah

sharifah rosidah said...

Perg tunjuk makanan ni yang lemah...dah lah kita ni tembun....acaner lah nak kurus kalau asyik tengok gambar kat sini pastu kita pun gigih lah pergi cari sebab teringin juga.

mrs kayrul said...

gambar2 kak filla post memang bikin air liur penuh membasahi keyboard...huhuhu

Anonymous said...

tak aci tak aci.k.filla ngelat.jimat pic tau cenggitu

Cik Jelly Chan said...

instagram nma apoo?hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Ila mng npk ada ikn laga.. cer fila tgok btul2..