Friday, November 04, 2011

JOM SHOPPING!!!!!

*stick post*
*please scroll down for new entry*



 Ingat tak aku ada cakap pasal Projek November? hahahah... sajer je kan.. ok sebenarnya ni lah projek tu.. muahahaaaa... gilaaaa announcement tak agak-agak macam projek mega nak buat bangunan..kuakakaka...

Ish.. sebelum nak jual kat orang.. kenalah finalize dulu.. kena check quality sebab ktorang very fussy... well aku takkan jual barang-barang yang ala kadar okeh.. hehehe... 

Cakap banyak tak guna yer... yang penting korang tengok dulu kot-kot ada yang ko rasa berkenan kat sini... boleh lah email aku yer... aku categorize kan seketul-seketul ikut coding memasing.... untuk memudahkan korang ye... ni nak cuti sekolah, pastu confirm korang tengah survey barang sekolah kan? haaaa... mari mariiiii.. ni pencil case belambak ni hah.. tak main lah yang jual kat parkson tu... mana ada smurfs and angry birds... kat aku je ada ;)  belum apa-apa.. Acih dah cop dah, tensi mak kau tau..ini macam kalu, untung tala, lugi lagi wooooooooooo.... 


SMURF SOFT TOYS  (RM59.90)

A1


A2


A3


papa-specky-clumsy


smurf soft toys ni collectable items... so orang tua-tua macam ahkak *ehemmm* tak tua sangat laaaaa... yang muda remaja macam ahkak, boleh beli jugak... apa nak malu? aku ni hah dah bangka.. tapi suka je soft toys.. sebab aku plan nak buat rak kat bilik Acih.. dan aku nak susun segala soft toys acih yang comel.. yang buruk nak buang tong sampah.. hahahaaa... 


Oh lupa nak bagitau.. smurf ni ada tali ye.. kalau agak-agak anak-anak korang suka tendang-tendang toys sampai kepam... boleh lah kita sangkut tinggi-tinggi macam nie.. ;) kita mesti kejam okehhhhhhhhh!!!! 

untuk makluman korang, toys ni sangat berkualiti setanding soft toy smurf kat toys ur us.. kalau berani pegi lah usha kat sana berapa ringgit.. menyesal ko tak beli ngan aku... hahahahaaaaa *gelak syaiton* aku dah check kualiti smurf ktorang nieh.... kalau sesapa nak cakap.. alaaaa kat pasar malam murah je... rm20 pon ada.. helllllllllllooooooooooooooooooooooooooooooooo.... tak main lah soft toys muka senget benget, bulu panjang pendek.. bahaaaaaaaaaaa... (sorry takde niat kutuk toys pasar malam sebab aku pon beli gak).. tepuk dada tanya lah selera....... cuma stock terhad sebab sebelum publish kat blog haku dah jual kat the strand (bazaar) dan kat office.. hahahaaa... first come first serve basis ya ;)


SMURF PENCIL CASE  (RM19.90)

B1


 B2


 B3


B4


Smurf soft pencil case ni pon gebu okeh.. ada pemegang/penyangkut.. 

 Ada 4 characters.. suka hati korang nak yang mana.. bagitau je code apa...i love this blue soft smurf case nie.. kalau ko dah isi segala pencil/eraser/ruller bagai.. dia jadi kembung pastu rasa nak peluk-peluk sebab dia soft jer.. nasib lah aku ni dah tua bangka.. stok guna kat opis je... kalau student sekolah or college or Uni.. dah lama sangkut luar bag bagi nampak poyo... luar bag okeh.. bukan dalam bag!!!!!! 





SMURF PENCIL CASE  (RM 12.90)


C1




C2




C3




C4




ANGRY BIRDS PENCIL CASE  (RM 14.90) 


 D1



D2



 D3




ANGRY BIRDS PENCIL BOX  (RM 15.90)




E1

Ada warna merah jer and limited item.. kalau habis stock no more new stock.. so hurry book yours now!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


BLACK PANTS     (RM49.90)

Amacam? bajet artis tak? hahaaaaa.. eh ada orang komen kata ai bajet artis.. kuakakakaa... alaaa sensitip sangat la plak... no no noooo.. jangan sentap-sentap... ai tak bajet artis.. artis yang bajet macam ai.. hahahaaaaa *gelak guling guling manja ke kanan dan ke kiri*

ok now kita focus.. ok aku jual seluar nie.. ada 2 size... 

Free Size - RM 49.90
pinggang - 26 inci
labuh - 38 inci

XL - RM 49.90 
pinggang - 30 inci
labuh - 36 inci


(ukuran pinggang ialah ukuran lilit dan ukuran sebelum stretch)


Besar ke kecik ke harga sama..tak kuasa nak letak harga lain-lain...yang aku tengah jadi model nie haruslah Free Size kan... ukuran takde.. sebab tu kita panggil Free Size.. paham? so agak-agak lah kan.. tinggi ai 160cm... sapa sama tinggi ngan aku dan LANGSING macam aku.. boleh lah order FS.. muahahhaaaa *pangggg sedas*


pants ni stretchable.. so don't worry... dan aku sangat particular ye.. aku pakai sebab aku nak tau.. dia nipis ke tak.. stok nampak spender ke tak... dan lepas pakai aku puas hati sebab walaupon dia stretch tapi tak nipis.. dan tak lah mencengkam bontot.. paham cengkam bontot? tak paham? ok bih kurang bontot sedut seluar paham?.....euwwwwwwwww.. tak suke tau macam tu!!!! hahahaaaa.. yang ni selesa... tak lah tebal.. ringan je.. yang penting bila aku kepanasan masa photoshoot nie.. aku lek jer leh menyangkung sambil angkat seluar sampai lutut..selesa!!! hahaha.... pastu nyamuk datang beramai-ramai.. hahahaaaaaa...

aku galakkan orang bertudung dan bersize besar-besar comel pon sesuai.... sebab tu ktorang amik black dulu.. sebab aku sendiri pon prefer seluar kaler hitam supaya tak 'jarang'... dan nampak kurus..

orang pregnant adalah orang paling sesuai jugak!! hahaa.. sebab pinggang kain nie bukan stok getah mencengkam.. so boleh lah ko memboyot sambil still nampak gohjessssssss!!!! wiwittttttttttttttttt... kalau pregnant boleh amik size XL... kang orang tanya pulak size XL tu sesuai utk gemuk tahap apa? okkkk besok aku masukkan size labuh dan size pinggang utk both Free Size dan XL ok.. 

selesa.. nak lari kalau kena kejar hanjeng pon takde hal babe.. boleh digayakan dengan baju apa-apa pon.. baju singkat ke.... pakai ngan cardigan pon cantek ;) 

disebabkan selesa, masa open booth kat bazaar hari tu pon aku pakai lagi seluar nie.. hahahaaa.. menyampah budak-budak ni tengok aku... sukaaa naaauuu seluar tu... yelah.. kata kerja 9.00am-6.00pm.. panas-panas.. peluh ketiak tu kan.. kang pakai jeans.. lagi lah panas.. so pakai black pants ni rasa casual dan santai.. agak-agak panas.. aku rapatkan kerusi ke meja.. sinsing seluar sampai lutut.. lekkkk je takde orang nampak.. hahah.. berbaloi lah rm49.90.. lenjan sampai lunyai ;)


Sesiapa yang berminat untuk Shopping apa-apa kat atas nie.. boleh email aku:-


framekasih@yahoo.com


*harga untuk Soft Toys including postage* 
tapi kalau sesiapa yang stay kat Putrajaya / Shah Alam... kita boleh jumpa.. aku pass terus je senang..


*harga untuk B,C,D,E dan Black Pants tidak termasuk pos.. nak pos kena tambah RM3*





*Selamat Bershopping, Bye*

20 comments:

PinKy MoMMa said...

kamu memang cantik pun..so nak bajet retis apa salahnyer kan..dulikk!

tunggu entry k-pop part 5 nih nox hahaha

Mymie Sein said...

sis, pasni kalau banyak color bgtau la yer...look very comfy gitu...i loike..

Irfa said...

suka je tgk header blog ni.
awak mmg lawa pun..kalah artis.hehe

Anonymous said...

kasut itam tu cantekss laa..takde jual ke? hehe

Anonymous said...

pedulik kan org yg dok ngata tu..x suker, blah la..

PinKy MoMMa said...

saje tunggu follower yang ke 2000..hakhakhak baru nak tekan folo kan..yayy fillanie dah masuk angka 2k :)

teruskan berblogging ya!

Mak lagenda said...

derang x suka, lantakkan dan TONG SAMPAHkan mereka. Yg pentingggggg mak sukaa!! Hahahaha...

Anonymous said...

sape x suke n suke kutuk kak filla i.. sile pegi dr cni..

-bodyguard filla-

safiyyah osman said...

waaa....comey2..ptut acih dah cop dulu...hehehe




p/s :: akak,tlg gtau kak moon y blog dia ada malware...minta dia buang blog mamaleesya.blogspot.com sebab malware tue dtg dari blog tue....tq kak

dina said...

1st time aku komen lps setahun duk baca entri2 kau... ni nak tanya, toy watak smurfette takde ke? anak aku suka smurfette... kalau ada gitau ye, memang nak beli!

Miss Moon said...

aku bangga doa kawan aku artisssssssssss

nko la artis di mata kuw pillaaaaaaaaaa

auwwwwwwwwwwww

( sila ajak aku mkn kat umah nko lagi kay hahahhaha )

JMR said...

wow..kak filla dah jadi duta Smurf..selamat berjaya sis!:-)

ijah said...
This comment has been removed by the author.
ijah said...

kak filla,pnjm gmbr smurf clumsy satu ek nk ltak kt fb.

Miss Moon said...

safiyah .

kak moon dah scan blog dah clean .

blog mamaaleasya tew tak der dalam list pun mebi dia pernah tinggalkan comment

Cuma Safiyah pakai browse lain n tak yah pakai google chrome . Cuba pakai IE ke Mozilla ke . tq

Anonymous said...

Kak cmbes r smurf tu.my hubby keje kt mbsa.kt shah alam tu. Blh cod kan? Cmnr nk oder ni?

Filla said...

Utk smurf toys tu harga rm59.90 termasuk pos....so better i poskan jer sbb x sure bila i boleh g shah alam....if interested boleh email ke framekasih@yahoo.com....tq

shafinaz said...

salam kak filla... hehehehe.. kita suka baca blog akak.. ternanti2 setiap entry.. td kita nmpk akk kat klcc nak tegur tp segan.. :)

OrkedUnggu said...

nak tanya fs tu size l boleh guna ke...xl tu lak terlalu besar ke?

OrkedUnggu said...

kak size fs tu orang size L leh pakai ke..n size xl tu besar sangat ke