Friday, November 18, 2011

GURAU KASAR....

Aku tau, hari jumaat semua orang tengah happy kan? So mari kita bergumbiraaaa.. tanak stress-stress ok?

Semalam lepas tengok bola, aku sambung tengok citer Terowong... sambil mata juling-juling sebab mengantuk sangat... aku dengar gak Pak Radie, Acih ngan Amaani senyap kat dapur.. tapi aku penat nak bangun... so biarkan je.. tapi kengkadang aku dengar dorang anak-beranak tegelak-gelak kat dapur... 

Aku kan busy body? mana leh jadi... so aku bangun pegi tengok apa keje diorang kat dapur... 

Ini adalah sangat KELAKAR NAK MAMPOS okehhhhhhhhhhhhhh.... Aku tak penah gelak gila babeng.. sampai stok tak leh berdiri... terus terduduk.... pastu nak angkat tangan pon tak larat... lutut, kaki, tangan semua jadi lembik sambil ketawa... giler hover kau ni pilla... 

Acih tengok aku... sampai dia ketawa golek-golek kat dapur... aku pon nak golek-golek ketawa.. tapi badan berat.. so terduduk jer... 


Kalau korang tak ketawa, aku yakin, urat ketawa korang memang dah putus.. AKU YAKIN... 

Siapa ada Ipad boleh buat keje bengong nie... Pak Radie kan suka benda-benda macam nie.. hahaha.... 












Nak tengok??? 



















Bagi aku pilih dulu siapa mangsa pertama nak letak kat first picture nie..













































aku rasa Amaani lah yek?



























































Amaani pon gelak sakan tengok muka dia kat Ipad nie... 




































ready???



















































1,2,3































Muahahaa.. Amaani.. apa dah jadi dengan kau nakkkkk.... 

Amaani, bulu ketiak kaver sikit pleaseeeeeeeeeeeeeeeee..... 










Ok, selesai sudah mangsa pertama...
































Mangsa kedua????












































Acih plak..










































Aku tak daya okeh gambar nie





















































Pecah perot Acih gelakkan muka dia sendiri

















































































Ready???





















1







































2









































3


















tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Acih paha kaver Cihhh... 

Hahahaa.. aku tak leh tengok!!!!! nak sambung ketawa!!!!


























Next?


















































Ok ini paling kelaka




















































Acih guling-guling gelak


























































Aku??? aku ketawa sampai tak leh angkat tangan.. sebab anggota jadi lemah..hahah































































































Ready?







































1













































2













































3









































*PITAM-BANGUN-PITAM-BANGUN*








































































TOLONNNNNNNNNNNGGGGG TANJAT BOBOI

Pa, lebat tul rambut awak kan? dada berbulus... tapi tangan pendek.. pekejadah?


gambar aku ada dia buatkan, tapi ko giler... aku tak sanggup okeh!!!! hahahaaaa... 







ok dah.. ni nama dia gurau kasar di hari jumaat ;) 

bye-bye










EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

10 comments:

Deqna said...

hahahaha gambar acih kelakar... sumer pun kelakar... tapi gambar tuan blognya mana.. ini tidak adil...

AYuNG said...

kak..penat aku scroll bawah tau...haha~~

Anonymous said...

sy pun gelak sampai lemah anggota badan...serius kelakar gila babeng...thumbs up kak filla!

Elly said...

Wei! ko pandai kan! gambar sendiri tak letak.

wifenavy said...

Funny!!!!.. kalo bkn kat opis dah lama akak gelak kuat2.. ni senyum simpul je... Halla 3x .. org opis dh pasan Akak mengular nih!!!!

Anonymous said...

Ya ampun... Aku gelak sorang sampai terkeluar airmata:-)......
Kelakar nak mampus....hah jap rasa nak gi kencing lak...alahai......aku byg kan ni pun dh gelok besor dah:-)

love, watie shaharin

Cik Yan said...

bahaha...memang kelaka...kasau gile gurauan ni ..bahaha...

amar said...

kalu abe radie makan apeton byk-byk kompem hajat dia nak jadi mcm tu termakbul :)

sheila said...

waklulah wei....aku pun dah gelak cam org bodoh je ni.

Aya Ariel said...

muahahahah...
encem pak radie rambot lebat..
wakkaka..amaani..comel ko dikkk..walauponnn..badan ketol2