Monday, August 16, 2010

Mereward diri sendiri....

sejak dah jadi mak kepada dua budak kecik nieh.... muka pon dah mcm mak-mak.. *huhhhh*.... lipstik makin merah macam makcik, tebal plak tuh, pipi pon pakai blusher dah melampau-lampau, rambut dah kene ikat jer.. kalau tak nanti amaani termakan rambut plak, baju kene besar-besar nak kaver lemak-lemak tepu...towel kecik gantung kat bahu takut kene muntah amaani....haiiiii lahhhhhh.. sian jadi mak ni kan?
oleh itu, sebagai ganjaran mengandungkan anak selama 9 bulan... muntah-muntah stok sikit lagi kepala nak temasuk dalam toilet bowl, sakit-sakit betis ngan tapak kaki, cramp-cramp betis, stretch marks besepah-sepah, bontot dah jadik macam tempayan, dagu dah belapis-lapis, berjaga malam, menjadi lembu jinak membekalkan susu, menggeletar tahan sakit masa contraction, sakit masa meneran lagi, terpaksa menahan tekak selama 44 hari, terpaksa berkurung selama 44 hari.. ishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... dan lain-lain lagi lah... (giler lah aku kene maki pasni.. macam ko sorang jek lah yang azab!!!!).. hahahaha....

ok, oleh itu maka saya layak untuk mereward diri sendiri kan kan kan????? apalah sangat jika nak dibandingkan dengan semua yang saya nyatakan di perenggan kedua tadi.. *ahakssss*.... sampai tak leh tido malam sebab sukaaaaaanya dah dapat apa yang diimpikan itu...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




hihihikkkkkkkkk... nasib ler kalo ada yang kata membazir... bukan selalu pon.. 30 tahun sekali jer...


ok dah cukup dah..... lepas ni leh tido ngan aman dan damai.... banyak lagi keje-keje bibik menanti kat umah... hahah...

*ohhh aku dah start keje hari nie.. nanti update.. banyak sgt citer...






EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

9 comments:

Liyanaroxx said...

huish...bestnya!!!! ;)

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

he he he....
takpe..utk diri sendiri...takde istilah membazir punya...nak2 kalau org yg bagi lagi bermakna kan filla....tp kalau takde org kasi...kita bg kat diri kita sendiri pun takpe....

mamamarissa said...

wah!!! handbag raya :)

cputeh said...

ala sis,x membazir pun klu nk diikutkan,klu mampu apa slhnyer kan?kan?kan???....jasa yg sis senaraikan tu pun sbnarnyer x terbayar tau...lg mahal dari handbag tuh,wlupun branded...hehehehe

Miss Moon said...

wah gitew beg rayaaaaaaaaaaaaaaaa

anak dah 2 harus la beg kena besar ...disamping letak baju spare pampers towel susu bagai ....

banyak ruang utk letak duit rayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

azdra-azdra said...

phewittttttttttt...

i loikeee....takder istilah membazir beb.. reward kan diri sendiri..

haku pun.. nih yang kena banak lagi sekali baru leh reward nih.. mueheheheh

MrsSluRp said...

yeahhhh...baru best! mmg mereward diri sendiri adlh terapi terbaik..hihhi
kasi tgk penuh laaa....;p

mamayiyen said...

hi filla..wah baru perasan tajuk entry kita hampir serupa..I'm solly!!
hehehe...sangat grabb beg itu!
sesuai sekali di jadikan beg raya..

*she's s0 e!Ra* said...

cantiknye marc jacob tuuuu~