Tuesday, August 03, 2010

DOTTIE BESAR VS. DOTTIE kecikkkk..

Penah tak tengok citer Dottie kat astro ria? aku layan gak... yerlah..kan ulang2.. tak tengok malam..siang tu dia ulang lagi.. sampai aku leh hapal lah dialog..haha.... walaupon dottie tu bam-bam tapi suker tgk dia..comell jer..

ok gambar di atas ni lah dottie.... tapi apa yang buat aku ketawa pecah perot ialah..... siler scroll..
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-


hahahahahaaaaaa... sama kan? tapi Dottie kecik ni haku yang punyaaaaaaaaaaaaa!!!!




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

18 comments:

Anonymous said...

hehehehe..exactly seghupe!!!wahaahaha..tp x pe la..kasih kiut!

ikafantasi said...

alaaa comey nye dotie kecik..haha

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ahaks...apa2pun...dottie kecik lagi comel dari dottie besarr arrrr
yg tak tahan tu...siap bereye shadow bagai......

Sham Ummi Echa said...

hahaha sabor jer la.. tp aku yg dottie kecik nih

Liyanaroxx said...

hahahaha!sama kotttt...tapi dottie kecik lagi mantap! =P

mamamarissa said...

OMG, sama ok...comelnya dottie...eh cottie nieeee :D

JuJue said...

hahaha. sama sama...

SURIA AMANDA said...

sebijik la....heheheehe...

myneverendingstory said...

cantik kasih..

mannira said...

hua..hua...weyy gelak2 guling kat sini...dottie kecik tu lagi comey sebenarnya...

mummy_ayu said...

ah ah la.rambut dah sama dah tu..bukan main lagi kasih...

huda said...

sonoknyer ade anak dare!

melin melinda said...

sama nya.....so kiuttttttttttttt

aSmiDar said...

memang sama..haha
pandai mekap dah budak somel nih..hih

Lenny said...

ahahhahahaha...

bibik aku kalau iklan citer nieh je.. mula la.. dier cakap macam alya..

pastuh alya ngamuk2.. in denial sbb tak suka disamakan ngan dottie, sbb dottie gemuk... tak sedar mmg dier gemuk pon... hahahhahahah

J.M.R said...

comey ok acih nih..

are_nyss said...

cutenye dottie kecik!=)

cik orenlili said...

hadoiii. comelnye kak fila anak akak ni ada talent jd dot the jr! :)

salam ramadhan to u & family :)