Friday, August 20, 2010

AMAANI IN DA HOUSE!!!

good morning readers!!! Amaani baru pas mandi... hari ni dia tak gi school pasal akak dia Acih domam.. amacam belipat2 macam kek lapis dah budak ni kan.... oh gambar ni aku mms kat Pak Radie... tau dia reply ape?

Filla: Awwwwww... barulah girl skit....


Pak Radie: Jgn ngada la nk pakai2 kat kepala tuhh...


Filla: Biaaaalaaaaaaaaaaaaahhhh...


hahahaha.. gituler citernyer... aper masalah orang tua ni anti sgt kalau aku nak gigirl kan anak dia.. hellooooo?! anak ko poms okeh....





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

12 comments:

C!kpuanmuda said...

haku nih berangan je la nak pakaikan anak dengan reben2 camtu.. huhuhu *lap air mata*

Mrs.R @ Emi said...

SAMA JE LA DGN LAKIKU..NTAH HAPE2 JE..YG TU LG TERUK, ASAL KASIK PAKAI BAJU PINK SUME DIE KATA XCANTIK..GILO HAPE!!

Erin-mummy Marsya Qistina + Marissa Qaisara said...

michellin sungguh lengan amaani nih... chop nak gigit!

mummy_ayu said...

chumelsnye dia....

mamamarissa said...

kek lapis cheese satu...hehehe!!!

ikafantasi said...

sgt cute!!

SURIA AMANDA said...

dia xde geng la tu kak filla

ayoikema said...

x kisah la aper pakcik radhi tu ckp..aper yg sy tau mmg comeiiiiiii si amani 2...

cik orenlili said...

uii. comelnya.
berketak2 gitu :)

ZuNas77 said...

sangat comel lah Amaani..cute giler!!

btw, kwn i email u nak order frame. tp kata dia u tak reply lagi ler..

ratna said...

perkataan lain utk amaani... berketak-ketak badan hang noooo..

comel la amaani pakai yg kat kepala tu..

Sofiah Shariff said...

nak tubit-tubit lengan die......gerammm...comel & gebu...~