Wednesday, October 07, 2009

Udang memanglah sodap....

udah-udahler muker jejaka perasan tu... ni nak tnjuk periuk aku plak..hahaaa... ni actually lauk 2 hari lepas.... udang aper tah yg beso2 ni haa... tu pon mak aku yg bagi aritu..dia bagi 8 ekor...mmg aku manfaatkan abis2an... wat udang masak lemak....auwwww... sedap nyer laaa.... sampai ke titisan terakhir haku kejekan...hehehehe.... walopon Pak Radie ckp aku makan 2 ekor jer, biar dia makan 6 ekor..sbb? nanti aku srott srettt idung gatal..mata gatal... ahhhh.. tu semue taktik jer dia nak tamak....
udang masak lemak







yg lagi 4 ekor ni... goreng ngn garam ngn kunyit jek... biar ranggup ranggup....

eh tatau nak tulis aper dah.. tu jer... bai....



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

10 comments:

Chooyaya! said...

sedapnyer....!!!!!!!! kecur air liur aku pagi2 cam ni... ko makan kasik habes ker semua udang2 tu? pesal tak pos kat aku sikit? hehe

mannira said...

sedapnya....

Ziela Anwar said...

kak, biler ko nak buat chicken chop plak? sure kebabommm meletop punyer..

mama double A said...

mmm lame x wat udang msk lemak...
cam nak wat jek arini... yummy2 sodappppp

Liyanaroxx said...

nih stok udang gred A+ nih kak...nak kata udang galah bukan...tapi mmg best giler ar sbb besar pastuh isi dia manis!!!=)

JuJue said...

aku tersangat sangat sangat suka udang. tapi macam tu lah jugak..kalau makan byk je..idong muka semua gatal. tapi ada aku pedulik? gatal ada ubat... baik makan jer...

busyuksayang said...

ada gak udang kat umah tue..tak tau nak masak per...asyik masak sambal jer :D

ratna said...

goreng pun sodap.. udang besar yg ada kepala cam gitu.. mkn isi kepala dia pun sedappp..sedut2 sikit.

Mimy Hamid said...

pos udang skit....terus lapo...

NURSAKINAHBTMOHDSOLEH said...

kenyang ke makan 2 ekor je? kejam pak radie...hee seb bek aceh kecik lg xtahu menahu..hee