Monday, October 19, 2009

Jamuan Raya kat Opis aku plak....


skarang adalah malas tahap kambing dah nie... so tadi pagi ada assembly opis..pastu terus diikuti ngn jamuan hari raya... jom layan jer lah apa yg ada nie yer... ni pon dah bersyukur dah aku nak update ni haaa....
oh sile amik perhatian ye... haku ler umat paling tak vogue kat opis masa jamuan hari raya..masing2 lip lap lip lap kasut 5 inci.... kaler terang kebabom... aku mcm hamba yang hina... bukan aper..aku luper okeh... ada jamuan raya... pastu teringat masa dah nak siap iron baju nie pagi tadi.. so proceed saja..lagi pon ni first time pakai baju cotton yg beli ngn budak opis ari tu... baju baru means baju raya kan??

tajuk je jamuan raya... tp lebih kepada jamuan mata... kejap2 muke kami bedua jek.. nak wat cemana..kata kekasih gelapku... auwwww....sorry ja.. aku sentap satay tu dlm mulut... merecik plak kuah kacang kat baju raya ko... hampun dan maap sempena raya nie..hahah..

dan lagi gambo haku ngn budak opis...

ni di suatu sudut yer... ini tempat persinggahan kedua... yg pertama dah selesai mencekik satay ngn lontong.. yg kedua ni lepak ngn dorang ni mencekik kuih, soto ngn buah plak...hehehhe..

gambar food tak byk sgt.... so tukar gambo food tu kepada filla ya a'auwww.. heheh... haku bagi 90% LULUS tahap kegedikan gambo nie Ja..hahahah...

wah wahhh.. bukan senang u ollsss.... ni aku slamber badak jer.. 'dato', dato', jom amik gambar ngn saya jap'... ooo.. dia pon laju jer gi kat ramai2 budak2 tu ingat nak begambo.. then aku ckp lagi.. 'eh, dato', gambar kita berdua jerrrrr'.. hahahahah..... rasa nak tarik jer tangan tu taaauuuu.. hahahha... ini lah boss saya... Ketua Pengarah di jabatan saya... sgt baik... tp sgt tegas... boss saya kata... nak wajah licin dan boleh menanggalkan kulit2 mati dan bintik2 hitam, gunakan neutrogena.. leh caye ke??? bile aku tanye, neutrogena ada byk.. yang mana satu? dia leh jawab.. ntah lah... ok fine.. tak payah guna!!!

gambar last bersama Azwa yang meletops tadie.. auwww.... teman futsal, budak salu kene buli... blur... tp baik.... keep it up Azwa... mmg aku pantang tul tgk ko Wa.... hahahahaha....


itu sajer..slamat hari raya...


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

7 comments:

Mimy Hamid said...

betul ke apa boss ko ckp tu..harus cr neutrogena...ehhe

.N.i.n.A. said...

Ooouuhhh kak filla.. bos akak ade kat opis sy skarang tgh meeting.. tidak ku sangke dato' ini adalah bos u.. hehe..

MamaIcha said...

bestnya makan2 :D

Farah_W said...

opismate ko semuanya aku kenal...eh penah tgk..time aku gi opis ko,diorg kuar masuk gi toilet....hehehehe...ingat tak kite terserempak ari tu?by the way ur boss mmg baik kan...aku selisih ngan dia kat toilet opis ko lagi...senyumm je....

Unknown said...

apppaaa?? neutrogena! yer ke licin? tapi kalo bos ko pakai kat kepala...memang aku percaya ahh!

ehh tapi laki aku ckp dulu zaman muda mudi dia..jawatt penuhhh nih. dia gi klinik doc bagi neutrogena jer! pastu ilang terus sampai skang dia mana ada jawat. skali skala tu ada la..tapi ok jer muka. nyampah lah aku. cam nak gi beli gak lah..tapi yang mana satu? zaman dulu..ada 1 jenis je. skang banyakkk tauu.. kang 3 jam aku dok kat kaunter neutrogena taktau nak bli yg mana. lupakan je lah..

ko nak demam ke? alahh biasa lah tuh...tu kan demam rindu kat aku. mana ko nih..jom lah gosip!

Liyana said...

neutrogena byk jenis kak produk dia..yg mana 1 nih?

Filla said...

all: ntah ler..neutrogena yg mana..biler tanya boss.. dia pon tak pasan... nak tanya byk kali kang kene penampo plak aku... hahaha