Thursday, October 15, 2009

Jamuan Raya kat Taska Acih...

entry tunggang langgang sket... ni last week nye event... tp terpostponed sampai today..

mama Acih ngn ibu Nasya .. weh aku pilih gambo kita yang comel jek.. so ada satu jer comel..haha

Aizara-Nurin-Acih-Jihan (gang sebaya kat sekolah)

Acih with her best buddy Aizara...

dah besooooo anak aku.... siap ada BFF yang tak tahan tuuuu!!!

Acih cakap baju dia pakai ni buruk..saba je... abih ko nak yg lip lap jer lah?..

suasana hari raya di taska Acih.. meriahkan?


dah tu je nak citer... *penat*sakit tekak*rasa nak demam*gemok*

EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

8 comments:

nurul fairuz said...

akak..baju acih tu sama sebijik baju raya saya..
buleh bt pasukan boria dgn acih..ahaha~

Filla ~ Kasih Aleeya said...

nurul:sama eh? eh saye pon suke cotton..tp saya x suka gosok baju!!!cotton kan kene gosok..huhu

Chooyaya! said...

comelnya acih dengan kawan-kawan dia... dah macam kembar pun ada. laki aku kalo nampak budak budak fringe mula la menggelupur.. dia mmg suka sangat2 bebudak buat fringe.. seb baik ko dah warning cikgu dia jgn tempek minyak kat kepala acih kan?

Anonymous said...

u have such a lovely daughter..wish that someday i could have one cute lil daughter like yours..

Diya said...

Senyuman Acih sangat pure. Suka tengok =)

JuJue said...

nasib takde gambar makanan. kalo dak terseksa jiwa raga ku... aku tetiba je tingin nak makan lemang!

best nyer...semua bebudak pakai baju kurung...& baju melayu. macam baru beraya plak.

busyuksayang said...

apa la acih nie...auntie tgk sweet & cute jer baju tue :D

elya said...

salam....tumpang lalu...jes nak share info...wanita2 lepas bersalin jum cuber pakai korset premium beatiful..lifetime warranty..elok untuk breastfeed,'kemaskan' balik rahim kiter,ilangkan stretch mark..dan juge buah dada dn punggung pun tak jatuh..bleh detect breast cancer..jum laaa singgah blog sy and contact sy tuk tau dgn lebeh jelasss:)


regards
-yg ingin menolong-