Tuesday, October 13, 2009

OPEN HOUSE AMPANG.... (before saying goodbye..sob sob..)

hah..hamek ko.... belambak2 gambo nak ajak share ni haaaa... gigih menitik2 peluh ketiak ni edit gambo... siap caca marba lagi.. ada itam putih... ada kaler.... ada classic.. ko nak aper? ko ckp jer... cik bullet jangan ingat mak tak reti edit gambo yerrrrr.... awas!!!!

masa ni open house di rumah ampang... oh rasa sangat syahdu sbb tak lama lagi umah ni bukan lagi parents aku tuan nye.. huhuuuu... dah berpindah tangan.... jadi maybe ini raya terakhir yang kami sambut di sini.... buat yang sudi datang berhari raya dengan fillanie and family... tima acih kami ucapkan... segala kekurangan harap di maafkan....

buat yang tak dapat datang tak per.. x der rezki kita bejumpa... nanti leh jemput datang raya kat ENSTEK... auwwww... orang lain tak pe kalo x dpt datang.. tp Natra.... aku rasa nak bom jek kepala ko... benci tau!!!!!!
antara menu yg sempat amik gambo...semua buat sendiri..air tangan mak haku... konpom lah sodap!!! oh lomang tu pakcik saya dari Semenyih yang buat...
satay disponsor oleh Abang saya

sambal sotong kering yang power!! kuah kacang biasa lah...
hari tu kereta ni putih.. dah salin kulit... eh saya lagi suke kaler putih...
anak dan mak

saya dan jeeja (bespren opis) merangkap PA tukang buat claim aku... tukang print jadual exam aku.... wehhhhh.... mana nak carik kawan mcm ni..... i lap u jeeja!!!

my good friend Azie.... wanita paling tabah pernah aku kenal.... i love u jugak azie!!!!

oh ini lah Cik Ika, buyer umah Ampang... tgh pantang lagi nie.. tq Ika sbb sudi datang walaupon tgh pantang.... rupa2nya Ika ni kenal aku..aku pon kenal dia sket2 time lepak2 kat UiTM dulu... keciknya dunia..now she's working with petronas..tp yang sadis nyer.. dia baru dpt surat transfer ke Sabah!!! dan umah ni besok, dia mintak adik dia tolong tengok2 kan... ahhh siannyer umah ampang nie.... rasa nak nangis...

cheese cake utk Kasih, Dhya, Papa Dhya and Papa Adie...

love their smiles.....Acih with cousin Dhya..

dah rapat2.. jom nyanyi...

adik lelaki saya (centre) ngn kawan2 dia.. perghhh dia paling ramai bawak kaum!!! dah beso2 ni pandai dah dia bekawan.... bagus2..ada improvement... awek jer takde.....

kenal? hahaha.. nilah my blogger friend Mimi Hamid yang sporting bangat... thanks babe sudi datang.... gambo Encik Awak nanti aku email kat ko yek... auwww..lomantik wa ckp lu.....

dah petang2 dah nie...

tudung hitam tu my SIL... pon dah nak balik dah...

hahahah... yg ni takkan laaa tak kenal... dah glemer abis dah minah ni sejak haku asek masuk muker dia jek dlm blog nie... kuakakakakaka....

anny... ko takderlah tinggi mana pon... kengkawan sile jgn pecaya kependekkan aku yer... takat2 pakai kasut tinggi lambang penipuan nyata tu..... tak yah citer yek!!! eh tapi manje lah kita time ni kan?
ni sumer sedara mara... anak2 kepada pakcik aku yg bako lemang..hahah
oh yang hujung skali tu... ex-opismate mak aku....

yang ni plak kelompok sedara mara gak... mak sedara..pak sedara... cousin2 aku...

yg kiut giler ni Dean Ghazi.. anak kepada bespren sikit lagi nak jadi kembar aku... Mimie
tapi dia dah lama tak update blog... ko gi update skang!!!!
ni anak pompuan dia... Zahraa... Acih sgt kamcing plak tetiba..hahaha..mungkin sbb mak-mak dorang ni mmg kepala gile..so anak leh get along well kot... hihi...weh..mahal rambut anak ko weiii.. mak aku jalan temasuk jadi kat rambut zahraaa... tak leh kuar jari okeh!! hahaha....
oh inilah Mimie...dulu orang dok ingat kami ni adik badik... hahaha... tp tidak okeh!!!
ko ingat tak ada note tampal kat dinding umah sewa dulu???
mimie = tekcha
filla = tekchik
saper tampal note tu ah? hahahaha.... kurang sopan sungguh...
haaa.. caya kan? bih kurang kan muke kami??? mata sama sepet... weh muke kami tak calar balar yeh... ni editing ok..EDIT!!!!
oh sekian dulu, wassalam... penat laaa...


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

12 comments:

BULLET said...

edit la sangat. tapi tetap xcukup kretip cam pak radie dan bullet. hahaha. apesal word kasih aleya tu letak merate? letak la setempat baru la jadi cam trade mark. ni bersepah2. kang kene sapu ngan majlis perbandaran baru tau...muahahahahahahahahahahahaha

-kak rozana- said...

Filla...camno nak edit gambo jadik cam zaman2 jepun tu... best aaa... guna application apa???

Mimy Hamid said...

mak tetap datang..walaupun kejap...teruja nak jumpa ko & acih..tp aku frust acih tak kuar umah..huuhuh....aduh mak ai nengok aku rasa mmg kena diet 2 thn...solid giler ko weh...nnt email gambo lomantik aku tu..ekkk

ejea aziz said...

huhuuh...niat terkubur..nk gak gi open hse cum b'day acih tu..anak den domam...
rajin btul ko edit pics ek..aaah la muka sama...kelakar tekcha..tekchik..xpaham memula..ekeke..

Pepel BoNda AmaNi said...

ahahahah memang classss note tue tekcha..tekchi..hahahahahahahah

HaslinaFirdaus said...

hai filla,
i suka la gambo2 tu, nampak klasik... ur blog pun nice, best jer baca blog ... nanti email me pasal framekasih k, berkenan plak... (putrikucin@yahoo.com)

Filla said...

bullet:ahhh!! haku tak kiraaaa... aku rasa ok jer!! huahaha..

kak rozana: saya guna photoscape..

mimy hamid: bak email add ko.. ym aku...

ejea aziz: hah tulah... padahal dekat jer kitaaaaa..huhu

purplelicious love: tekca tekci mcm pantun..huahah..

Haslina Firdaus: oh nanti i email.. tp nak email aper? cik Haslina jek email saya... kalo ada gambo cun email..nanti saya check kan yeeee.. tq!!

-kak rozana- said...

Filla... frame tu hanya untuk BNW & sepia je ke? Kalau nak yang kaler tapi gambar edited cam zaman jepun ni tak leh ke?? Takpun gambar BNW atau sepia tapi still edited cam zaman jepun ni. Boleh ke?? boleh la... boleh la

Filla said...

kak rozana: nak gambo zaman jepun yeh? tak per... akak email jer saya kat framekasih@yahoo.com nanti kita borak kat situ... sbb saya tak paham b&w or sephia, tp zaman jepun?? haha...

Azie Rad said...

thnx filla jemput aku yg kekadang selalu mengecewa org sbb selalu tk dpt join....tp kali ni aku gagahkan diri utk penuhi segala jemputan yg ada...wahh mcm artist plak..kahkah...apa pun..your my best pal n my good listener....love u gurl!!!

ila de cute said...

filla, sorry tak dpt dtg ari tu...aku try gak lepas gi umah mak cik poek kat puncak alam tu nak dtg umah ko tu...tp kul 7pm baru smpi umah aku, huhuhhu... len kali ek yang, aku gi umah baru ko kat enstek la ek... muah muah

Anonymous said...

muka korang berdua sah sebijik....rasanya sekarang dua-dua dah tekcha kan ....hahahahaha