Thursday, October 22, 2009

PUTERI LILIN SUNGGUH!!!!

Ni lah puteri lilin nama dia.... pantang ok.... tak leh kene panas.... kalo kene panas dia terus jadik lembik... tak leh jalan..jadi tak berdaya.... longlai... penat..haus.... letih.... mcm2 lah alasan dia..janji dukung!!! hellooo minah... lu dah 4 tawun okeh... dukung??? ok gi kat apak lu... mak lu tak berdaya okeh.. aku pon panas..kalo leh nak suh owang dukung gak!!!

gambar ni last week... gi site visit... ceh!! site visit konon.... sebenarnya tgk umah mak aku kat enstek tu... lom siap lagi..so kenelah ditengok2 jugak.... eh aku kan... siap tanye pak radie.. naper dlm citer melayu kan..kalo akitek yg gi visit site tu kan.. naper kene pakai kemeja putih siap vest tebal2... pastu bawak plan... pastu diri tgh panas yg ko rasa nak pengsan tu.... buka plan kat situ... ceh!!!! pak radie ckp tu sumer drama.. gile ke panas nak mampos ko leh diri tegak ngn stylo nye baca plan kat situ??? aku ni nak pitam2 okeh!!! dengan bedebu suar jeans..arghhhh!!! rosyam nor salu belakon mcm tu..auwww sowi abg rosyam i lap u..hahahaha...

tak sukeee tak sukeee gi site... bedebu.... tgk Acih.. like mother like daughter... hahah.. dia rimas arr tu dah panas2 tu..


memayungi anakanda si puteri lilin..huhuuuu....

bengkok apak ko... dukung tuan puteri..langsung tanak jejak tanah okeh...



tak lama lagi siap ler kot... mintak2 berjalan lancar sumer nyer...

pastu terus gi open house umah meen kat salak tinggi/ dengkil... sedapnye panas2 dpt makan cendol... thanks meen ajak kami..hahaha... sampai sudah acih dok sorang2 dlm umah..sbb tak tahan kene panas... ktorang sumer lepak kat kemah luar.. hahahah...



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT
framekasih@yahoo.com

8 comments:

Chooyaya! said...

alololo manjanya si acih... muka dia cam tak larat sgt dah tu. nasib dia tak buat2 pengsan... korang anak berank slim jerk kan? jeles aku... aku ngan laki aku dah mcm apam ker menda ntah, tak dpt ank lagik... ko mentennn

yg pasal ko ckp dlm drama tu kan? topi yg dorang pakai tu, tu topi pekerja kontrak kt situ... topi arkitek kaler lain... bengong jerk - laki aku ckp la.. hehe

Chooyaya! said...

alololo manjanya si acih... muka dia cam tak larat sgt dah tu. nasib dia tak buat2 pengsan... korang anak berank slim jerk kan? jeles aku... aku ngan laki aku dah mcm apam ker menda ntah, tak dpt ank lagik... ko mentennn

yg pasal ko ckp dlm drama tu kan? topi yg dorang pakai tu, tu topi pekerja kontrak kt situ... topi arkitek kaler lain... bengong jerk - laki aku ckp la.. hehe

Mrs.Nury said...

muker acih memang ada muker puteri lilin la....namapun budak standardla tu mengada-mengada...hehehe auntie sokong acih :)

Liyana said...

alalala...comelnya budak tembam nih...sian dia kak...pose ke acih tuh?hiksss....fuiyooo...lawa umah baru...tak sabar nak tgk dah siap nnt nih!=p

Lenny said...

ehhehe.. tuh sama stock alya gak tuh.. tapi.. takper.. acih kurus.. ko bayangkan alya mintak dokong? hahhaha...

takper.. dier tka penah mintak aku dokong sbb confirm tak dapat!! ahhahha

Miss Moon said...

wah gigih gie nengok umah

aku dolu ngan sutan seminggu sekali gie tgkl umah ...bapak tak sabo hahahhaha

Anonymous said...

gempak...

hatim a.r said...

salam..
saje nk btau saye dok enstek jugak area timur tuh.umah betul2 mengadap akademi audit hehe.bjiran la nnt =)