Wednesday, May 07, 2014

KASIHALEEYA.BLOGSPOT.COM DALAM INTREND.

Baru-baru ni ada reader yang inform belog kasihaleeya.blogspot.com masuk dalam InTrend bulan Mei.. Thank you reader yang inform ;)

So bila keluar tu tengok ada plak magazine nie.. kita pon belek-belek lah. 

Aku rasa paling kacak sekali Zizan.. hahahaha.. eh biar lah.. aku suka Zizan sebab dia ada personaliti.. dia rare.. dan dia nampak macho.

ni hah. hehehe.. bukak-bukak je tekejut ahkak sebab eh gambar makanan.. ko dah kenapaaaaaa.. asik makanan je ni fillanie...  hehehe.. 

memang patut dicontohi hahahaha.. jangan lah contohi sifat ahkak yang tak berapa betul ye.. amboi tu aku ingat lagi lauk sedap kat Laguna Redang tu hahaha.. Ok pasni nak bercuti kat mana plak eh? aku tak leh lah.. rasa stress je tak berjalan.. hahaha banyak sangat duit kau nak bercuti memanjang hahah.. tapi bila rasa rindu nak bercuti tu datang.. aku akan bukak balik entry-entry lama.. terus rasa refresh.. haha tak yah pegi.. dapat tengok balik dan berangan-angan pun dah boleh buat aku happy.. 

Thank you InTrend!!! 



Love, 
Filla.

2 comments:

Azura Aziz said...

iye, dah tgk kak pila dekat Intrend..

~LiZa IsMaiL~ said...

Waahh..tahniah kak. Dah maju lagi setapak ke hadapan ;)

P/S: Ingin berikan hadiah terbaik untuk si manja anda?