Thursday, August 16, 2012

Filla, Atta, Anny, Pak Radie...

Ni masa buka puasa last week.. hihi.. buka kat The Curve.... last minute pilih TGI Friday's jelah.. sebab nak makan burger besar gedabak tu.. sedapnye! ngan fries.. nyammm nyammmm...

sementara tunggu Cik Anny kejap.. kita posing dulu... eh lama gila tak snap gambar syok sendiri kan..hahahah... ok, lom gemok lagi kan.. *fuhh selamattt* 

uiiiiihhhh dulu tak suka minum masam2 mcm nie.. strawberry splash ke apa nama dia? masam gila.. tapi bila dah lama-lama dia jadi tak masam dah.. licin haku keje kan.. hehehe

hadoiiiii.. mencabar keimanan betul.. ini saya punye.. habiss ok.. habis!!! hahahah.. tapi sesak napas lah sikit..

Pak Radie punye.. oh ye, Pak Radie pon join jugek.. ai kan tak leh hidup kalau laki ai takde... hahaha.. dah dekat situ-situ ajak jelah.. sebab pastu boleh balik ngan Pak Radie sekali.. tu kang aku citer.. 

Natra's.. ceaser salad.. pastu ayam tak makan.. pastu kengkawan yang makan salad macam kambing dah.. eh tapi sedap lah.. masin-masin cheese ;) 

Anny's.. kenapa suka kacau kalau orang snap gamba??? tensi ai tau... takut ai amik lah tuuu..hahaha

besar gedabak ayam dia.. makan half je.. lagi half tak mampu nk dihabiskan.. 

maafkan rambut pak radie.. gel tak cukup.. pakai helmet lah katakan T_______________T

Filla - Atta - Anny


Natra gila.

Pastu balik tu sepatutnya Anny nak tolong hantarkan balik Putrajaya.. tapi tak jadi sebab petang tu dapat call.. Anny ada hal kena ke Ipoh.. takkan ler nak suruh hantar aku balik... so aku cakap aku balik ngan Pak Radie jer naik motor.. helmet Acih ada... muahahhaha... Pak Radie tanya.. tak malu ke naik motor? Eh malu lah.. masa nak naik tolong cover line sikit.. kang orang nampak malu lah ai T________T

Kau gila.. naik motor kapcai dari Curve sampai Putrajaya.. ada 40-45minit kot.. masak!!!! dah lah bawak laju macam pelesit.. homaigod.... malas nak jerit-jerit suruh slow.. redho jelah.. kemain dia pintas-pintas je kereta tu.. motor-motor lain pon aku rasa nak bai bai jer.. grrrrrrrrrrrrrr.. pastu aku dah tak tahan.. paha aku nak cramp... "Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. paha nak crampppp.. cemana nie?".. pastu Pak Radie jawab "Straightkan kaki".. Hots kau... kalau aku straight kaki masa ko tengah bawak laju.. ada yang aku tecampak kat celah semak tu kang... oh nooooooooo.... tahan jer lah.. dalam hati berzikir "cepatlah sampai, cepatlah sampai"..

Sampai je kat rumah.. perghhhhh bukak helmet.. muka aku geli..... siapa biasa naik motor jalan jauh? huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku tak biasa.. so ni first time.. muka aku geli gila.. macam ada labah-labah beterabur jalan-jalan kat muka.. shits! aku cakap "Paaaa.. napa muka geli nieeeee...aaaaaaaaaa tak suke".. pastu dia cakap "memanglah.. angin masa naik motor tu.. orang hari-hari la, dah tak heran, baru ko tauuuuu cemana naik motor kan".. Eh? sempat plak main sound-sound sedas dua.. "Dah tu, berapa lama nak geli muka nie? dah macam bejambang-jambang plak muka ni hah"... dia diam malas nak layan..terus melepek badan aku, letih ok naik motor.. 

Adalah dalam 1 jam kot... gila ke apa... sampai lepas mandi nak tido pon muka aku geli lagi... aku lagi rela naik bas kot kalau cenggini T____________________T but now aku appreciate lah dia naik motor hari-hari pegi balik damansara sana... jauh tu... kalau aku cuti suruh dia bawak kereta pon dia tak nak.. dia bukan boleh traffic jam nie.. kang keje dia nak maki orang je... 

Mat Rempit la katew kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ;)









EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

15 comments:

lynda said...

Tergelak baca akak naik motor...hahaha...bayangkan akak dengan pak radie naik motor...sweet tol la;D

mi$$ Wh@teveR said...

Penat ketawa part naik moto kapcai.. Muka geli berjambang jambang. Hahahaha. Wani pon xbiasa naik moto jauh2 kak filla. Bawak moto lagikan xreti. Ms 2 3 ari pas kawin dok 'cewi' ikut husbamd naik moto. First time merasa naik moto dgn lelaki tu. Hohoho. Best.

Anonymous said...

Filla i penah naik motor dari uitm shah alam ke putrajaya, naik kebas bontot, mmg kaki cram rasa kebas takde kaki, bile lalu kat celah2 kontena tu seram je bile die bawak laju2, kalu terlayang kepala confirm lekat kat belakang kontena, tapi tu la pengalaman bile kite naik keta, kite tau perasaan orang yang naik moto dengan hujan bagai, respect sangat kat diorang

Unknown said...

untungla kak. suami tak kisah berbuka ngan kawan2 perempuan akak. dia x kekok, cool lah

Mooniqueen said...

Aah sebab tu kalau naik motor suke tutup muke pakai cover plastic tu... So tak rasa sangat angin kat muke tu...

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

part naik moto yg kelakar...hahhhhahhha....

selagi blh mkn...makan....masa nih lah nak bulatkan badan....hhehhhe

Unknown said...

akak .... nanti suruh cik abg belikan fullface... baru x kena angin... heheh cara tak? :)

Aya Ariel said...

hehehe..aku suka gak naik moto..aku tak suka jem2 nih..cemana laa nak idup kat kalumpo..cara-cara jem kat kb pun..aku rasa nak buat u turn je kat traffic light..xleh sabo langsung..memang lepas tu buka jadi mcm kebas sikit..cam geli2 tu..kalau jauh perjalanan..lagiiii laaa geli tau..hahahah

Anonymous said...

Kak filla, kalau naik motor memang macam tu.mcm dpt free massage je kat muka tu kan..hehehe..sy ni dah bese naik motor dan pernah sampai penang pun.tp memang lumrah macam tu kalau org lelaki bwk,dia tahu laju je,jarang nk fikir org belakang..hehehe~

Unknown said...

heheheh memang tobat nk naik motor.. klu naik bus pon ok lagi.. sbb nnt kaki cramps

kekunang said...

akak..berserinya akak pregnant niii...suka sangat tengok...

nifalnin... said...

wahhhh.. seronoknya naik motor... lg best naik skuter kot... heheheheh... bile lg la nak dpt naik motor nih...

*kak fila cantik lah skang... dulu pun cantik tp since peknen ni makin cantik n lain plak... heheheh... baby boy kot this time.. sebab ms peknenkan amani dulu kak fila x secantik mcm ni... hiks..

pendapat ikhlas ni tau...

NUNU EERA said...

naik moto la romantik kak.. dpt hug2.. huhu..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

eh anny dah balik umrah ek?

Anonymous said...

Filla..
Takziah atas pemergian arwah adik Filla ke rahmatullah..
Dpt news ni dr blog Moon..
Didoakan semoga roh arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang soleh..
~AMIN~