Monday, August 13, 2012

Bangi Golf Resort...

Cemana boleh terpegi bukak puasa kat sini? sebab terbaca kat blog Di GreenApple.. hahhaa.. terus call tanye ok ke idok.. lagipon sian kat Acih.. dia puasa.. haritu dia teringin nak bukak puasa buffet.. aku plak memang kalau ke KL ni tak larat lah.. sebab malam kan haku lemau sikit.. so Bangi adalah penyelesaiannya.. janji buffet, makan ok, mari kita pergi ;)

sebelum

selepas

hahahah.. sungguh tak leh blah... teruk betul Acih kalau puasa tau.. nak jalan masuk ke sini.. dia punye longlai.. tak yah citer lah.. Pak Radie dah beliak-beliak biji mata dah.. 

kenit tak yah cite lah... kemain hover dia makan.. mengalahkan orang puasa plak.. semua dia makan.. carbonara ni ko tau lah creamy2 gitew kan.. habis lah satu muka.. lantak lah dik.. ko makan dulu puas-puas..nanti kita wash.. 

ni antara hidangan yang ada.. banyak lagi..tapi aku tak de mood nak amik gambar.. letih ok.. 



ni aku mkn paling banyak.. cekodok rangup sedap sangat ;)


nasi goreng simple ni pon sedap.. mungkin sebab tekak aku tengah meloya ni kan.. orang rasa tu sedap.. aku rasa tak.. tapi yang orang rasa biasa-biasa aku rasa sedap..hihi.. 




keliling tempat makan ni semua stall.. ice cream ada.. air macam-macam jenis.. teh tarik ada.. dessert belambak jugak.. pasta ada.. ala-ala celup-celup yong tou foo ada.. satay ada.. kuih muih, keropok, kerabu.. 

lencun.. cuma aku tak leh tahan sebab berasap dalam nie.. terus kelemasan rasa.. aku kan tak leh bau-bau makanan sangat.. kang perot aku meloya tak tentu hala.. 

sup kambing ada.. pak radie lah makan.. aku tengok pon tak leh.. hahaha.. 

hah yang ni aku boleh.. jambu air cicah sodap.. 

sampai baper kali sendawa budak gomok ni.. hahah.. semua nak sumbat dalam mulut.. 

aku tak ingat berapa dia charge per head.. tapi masa aku call dia cakap RM43 per head (adult) RM20 (kids 5-10yo) tapi kau kena datang amik voucher tu dan buat payment dulu... aku cakap lah aku susah nak datang.. so boleh tak aku buat payment masa datang buka? dia cakap ok boleh.. nanti datang je buat payment and amik voucher..

yang haku hangin bila aku datang.. nama aku ada dah reserve.. tapi dia charge aku 'walk in price'.. aku cakap aku dah call diorang cakap boleh dapat harga yang amik voucher awal tu.. dah haku malas nak bertekak.. kalau walk in mahal lah sikit.. total 2 adults and 1 kid (RM160) macam tu.. kalau tak RM106 je... banyak gila kan beza? siotttt jer.. so untuk korang yang nak ke sini.. nak harga murah.. kena lah datang buat payment dulu and collect voucher tu.. pastu nak buka bawak je voucher tu.. haih.. gila ke.. kalau orang dok jauh-jauh nak datang dua kali la.. hmmmm....

overall.. with that price, food tak mengecewakan lah.. variety.. ko larat ngan tak je nak bangun duduk amik food ;)





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

10 comments:

Cik mama said...

Bestttnyaa dpt g buffet, mkn selagi mampu.. tp hubby cik mama tak suka buka puas kat luar.. huhuhuhu... tgokk jerlaaa

Hudalatip said...

sedapnya, nampak berselera betul si kecik tu makan..

Aya Ariel said...

sedapnye tgk makanan....nak2 pulak masa ni..nga aku nye tak besahur...hadoiii..menguji keimanan lah

nona hidayah said...

lawak la si achih..lembik sungguh die sampai tertidur kat atas meja ;)

Pinkish Mumma said...

sis..kiter nampk sis ok...tp segan nak tegur....alolo ropernye kecik molek je sis ni...n makanan dia mmg sedap..puas ati..sy call tok reserved jgk sis...dpt harga RM43...kesian sis..xper lah...anggap bkn rezeki nk dpt murah..:)

Hanif Redland said...

Cute je ani tu makan..comey je..habis comot2..hehe..

Anonymous said...

eh ehh...sama lah pulak tempat berbuka..tapi tak nampak pulak filla n family...tapikan,pasal voucher tu..kita bg alasan kat dia jauh nk dtg beli,dia kata bole n bank in je..so masa dtg voucher dia dah pegang dan tempat pun ada...yg penting dapat harge murah tu....

sharifah rosidah said...

Sian Acih, budak2 puasa memang lah camtu, kita yang dah tua ni pun kadang lembik juga.

Anonymous said...

eh eh u, asal ada gambar i kat dlm entry u tu! hihiii... i yg tegur u masa u nak balik tuh. hihii..

-yazeda-

shalwani shafpii said...

salam semua..tahun ni boleh lah lagi berbuka puasa kat bangi golf ye..untuk belian voucher boleh call je terus 016.2678284/016-9645544-wani
atau pun boleh terus email ke.bgrrestaurant@gmail.com/blog: bangigolf.blogspot.com