Thursday, October 13, 2011

SENYUM SEBELUM KITA DISENYUMKAN..

Selamat Pagi

Senyuman itu sedekah, maka kita pon tersenyum ;)


Sesiapa yang pagi-pagi dah sentap, sila bawak bertenang.. tak elok menyentap tak tentu pasal..... tengok macam ahkak.. ceria je memanjang... huahahahaha...

dah tu je nak update.. tengok ai senyum jelah dulu yer.. har har harrrrrrrrrrr....


*sebenarnya gambar ni bbm kat natra.. main tukar-tukar gambar.. umur dah tua ganyut, perangai mcm budak tadika T________________________T .. pastu sibuk, eh ok lah.. tak nampak tua sangat.. ok aku plak puji kau.. kau pulak puji aku.. kesian kita T____________________T




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

9 comments:

kema said...

SENYUM TAK PERLU KATA APA-APA...


HAHA....

Cik Bambam said...

pic season u olls~ ttp menawan kalbu! :P

lagenda said...

muahahaha..tak de org puji kita, kita puji arr diri sendiri. Kan kan kan..

Tina Othman said...

cantik!

elna said...

kita kena perasan muda selalu...:):):)

miSsMawar... said...

lawooooo nyeee anak dara ni... ;PPP wehhh ok lagiii... xyah minum kacip.. hahaha

Aya Ariel said...

comelnye cik mek molek nih..geram nih..tampo kang..hak hak..kak..semalam mimpi jumpe korang..ekspesiali si kinit tuh..dlm mimpi..amaani dah buleyy becakap..eee...geram betuiiii...
-copy paste dr pesbuk-

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

umur dah meningkat tapi kekadang nak jugak perangai mcm budak2kan??

Mymie Sein said...

macam anak dara gituuu..auwww..