Monday, February 21, 2011

Tengok Mentor??

sape tengok mentor semalam angkat lutut... sakit dow perot aku.. aku rasa dorang nie silap tempat audition okeh.. patut pegi lah audition Raja Lawak.. yang ko pegi audition mentor tu buat apa? muahahahaha

weh aku tak leh blah tul tengok semalam.. hubby i suara sedap?? hau hau hau hua hua hua chihuahua.... adoilah... dorang ni saiko ker haper? boleh tak sapa-sapa bagi penampa kat muka aku ni sikit... aku yang tak sedar ke dorang yang tak sedar nieh? bile tengok tv kan.. ramai giler rupanya orang syok sendiri dalam dunia nie.. tak tahan mak... haku yang sora sedap ni pon hubby i kata mcm sampah! bahahahaha.. pecaya suara sedap? sama lah jugak dengan orang yang 'hubby ko hensem ke? hubby aku hemsemmmsemsemmmmsemmmm.... sebab tu aku kawin dengan dia'.. ko nak mampos? Angelina Jolie pon takut nak cakap laki dia hensem, ko lagi berani mati mengaku?

pastu sorang tu datang nak jadi protege Edry KRU... 'saya piun'.. muahahaha.. lu sempoi la brader! muahahah... sakit perot aku... si edry kru tanye piun tu haper.. muahaha.. alaaaa abg edry nie pown... piun pon tatau ke? alaaa mcm Nabil.. piun tu despatch lah bangggg... kelaka giler aku tengok si piun nie.. datang dengan bag sebab baru lepas keje... pastu siap plak ngendeng-ngendeng Edry nak jadi piun Edry kru.. muahahah.. si Edry cakap nanti bawak resume.. sekali tu dia terus keluarkan resume dalam bag.. muahahahahaha..... semua pecah perot ok... naper dorang ni kelaka ah? tapi raja lawak aku tengok bongok nak mati jer lawak dia.. aku rasa dah tebalik lah.. tengok mentor lagi lawak dari raja lawak T__T

ok pastu tengok plak yang verangan nak jadik protege Kak Pah.. sorang minah ni sora dah sodap dah.. tapi alahai, 'keras' sangat lah... cuba lemah lembut jadi pompuan sejati sikit.. ini ko dengan leather jacket, jalan mcm raksasa, rambut pendek.. tetiba nyanyi lagu kak pah.. hahah. tak kira lah suara ko sedap lemak berkrim pon.. tapi penampilan penting babe..

ok apa lagi? haaaa... yg tak tahan tu... sorang mamat nie.. buat bisnes jual perfume.. muahahha.. siap terus terang cakap datang bukan nak nyanyi sangat pown.. tapi nak kembangkan bisnes.. siap bagi free kat abg Edry.. muahhahaha... siap ckp alcohol free.. bahahahaha...

yang penternak lembu tu tengok? serious aku tak paham apa masalah jantan nie? ko nak orang kesian kat ko ke aper? apa kene mengena ko menternak lembu dengan Rahim Maarof tu kene amik ko???? ko ingat Rahim Maarof tu akan amik ko semata-mata nak mengubah nasib ko kat kampung sana? pulak tu kalau suara ko sedap, InsyaAllah aku leh lagi terima alasan tu.. suara KELAUT bangggggg... sedih mak tengok.. rasa nak tolong nangis kan T__T .. nasib ler rahim maarof tu baik hati siap bagitau kat orang kampung dia.. lepas ni, jangan kutuk lagi dia nie.. muahahhaha.. giler dow..

ok yang sorang lagi pompuan nie memang buat aku gelak pecah perot.. muka dah ler blur tahap gaban... datang audition yang Rahim Maarof punye.. pastu Rahim tanyer dia.. u suka siapa... jawapan dia Sharifah Aini... muahahahahahahahah...... Rahim Maarof cakap 'ni silap nie, Kak Pah nyer turn besok.. bukan hari nie'.. hahahahahah tu pon dia blur lagik.. kelaka kelakaaaaa...

ada plak yang tak reti bahasa.. dah nyanyi sekali... suara ko.. giler babeng teruk okeh.. pastu nak 2nd chance.. ok laaa.. dorang bagi lah ko nyanyi 2nd time.. tapi sebab dah memang tak sedap.. ko nyanyi doblas kali pon takkan sedap okeh.. tak paham paham... nak nyanyi lagi.. kalau aku lah... aku baling jer dengan botol mineral... dah pegi balik.. nyanyi dalam bilik air jer.. semak!!!

ok paling comel sekali budak pompuan yang pakai legging ngan baju putih mcm bajet comel tu.. ko dah tau ko nak datang audition.. ko takyah prepare eh? kalau aku, 2 malam tak tido kot nak hapal lagu.. ini tak.. nyanyi salah.. eh ko nyanyi ke ko membaca? hahahahahhahahaha... kelaka nak mati.. pastu nak nyanyi lagu Faizal Tahir... giler okay.. MEMBACA bukan menyanyi.. hahahahhaha...

aku puji lah sikap masyarakat yang berani mencuba... berkeyakinan tinggi.. aku memang tabik spring.. tapi tolonglahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... jangan syok sendiri boley? takkan takde orang bagitau ko yang suara ko merdu sikit jer dari katak puru? ke ada orang bagitau.. tapi ko bajet orang tu dengki ngan ko? muahhahahahahah.... sikap konpiden tu kadang buat orang yang dengar tu yang jatuh sakit.. camno?

ok, no heart feeling... sajer sembang-sembang ;) nanti kita tengok mentor lagi k? eh tapi mak suker Rahim Maarof... dia kewl ;)






EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

30 comments:

Liyana said...

Budak perempuan yang pakai baju putih no 2241 audition utk kak pah tuh kak filla,mak kita gelak sambil nanges boley?ko pehal bajet comel depan ajai?pastuh nyanyi tersipu-sipu..umur baru 18 tahun,baik ko gi sambung diploma dikkkk~ =D

p/s : saya pon kurang gemar org yg dtg dr kampung (penternak lembu) dgn niat nak raih simpati rahim maarof..apakah?baik ko keje kedai runcit bang...sume berangan nak jadik fofular tapi sore ke laut!

Anonymous said...

hahahhaahahahha!yang hubby tu lawak..hubby i tetap hubby i.hhehe

Miss Sasu said...

sy pun x suke yg penternak lembu tuh..suara kalu sedap xpe..hehe. n

peon la...:D

Heda Zaidi said...

hahahahha..bapak lawak buk filla ni...ade sorg minah yang mak apak die xbagi nyanyi tu pun sengal gak...memang gelak tahap nk mati ah smalam..muahahahahah..

eda said...

hahahahha..bapak lawak buk filla ni..
smalam ade sorg dak pompuan yang ckap mak apak die xske die nyanyi tu pun sengal gk...hahhaha..smalam memang gelak pecah perut r..muahahahha...

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

aku igt akak yg sibuk tue mak mamat yg tak puas hati tu .. sekali tue "hubby i " ..laaa laki dia rupanyer pastu luar lagu background "andaiku curah rasa hatiiii .. adehhh lawak bangattttt ... yg mamat nangis tepi dinding tu sian ... puncanya dia selalu kena kutuk dgn org kg psl dia ternak lembu jer .. pastu siap rahim maarof tolong sound org kg dia .. alahaiiii siannnnn ...

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

nak tambah lagi .. kalau kumpul cd rakaman mentor ni .. boleh jadi raja lawak spontannnn ;-)

ChentaHati said...

kalau namanya audition, tak kira lah program realiti yg mana satu... almost 90% yg dtg tu pasan or suara ke laut lah filla...
kdg2 bila tv ni siarkan adegan menyayat hati tu kita pun xsgup nak tgk depa ni duk syok sendiri. tu yg saya jarang tgk yg disebalik tabir buat audition ni, tak sampai hati nak tgk, tak sampai hati nak dgr... kesian kat juri yg terpaksa tadah tinge utk judge tu kan... tu yg ajai gelak sampai tutup2 muka... tak tahan beno lah tu...

Ana Montana said...

kak filla tgk jgk ke?? i tgk mentor semalam,gelak guling-guling kot.. dari mula smp ke last.. ada tu sanggup jual PS nk pegi audition.. pastu time dia nak blk,ajai bg dia 40rggt..buat tambang balik.. teruk btl la..

|| a - j . E . E || said...

betul2. penat kitorang gelak malam tadi. diorang nih saje je bagi penonton dosa kering kan. tak baek betul. hahahahaha

atiey said...

tulah...aku pun pelik la kat diorag sume tu..tak malu ker????aku yang nengok ni pun dah masuk dalm selimut..malunye pasal...yang sore sedap takpelah ni macam hapak!!!geli ketiak mendengarnyer...agak nyanyi tak pasang telinga kot..yang makcik tu siap puji hubby sore sedapalgi..hubby cam ape ntah!!!layan blues je..ko tak masuk ker kak???sore ko sedapke kak???hahaha kalau ko masuk kak aku sms undi ko kak..!!!!filla!!filla!!filla!!!

Kaseh said...

wakakakaka aku rasa taun depan kena letak syarat2 baru.. sila pastikan anda cermin diri dulu baru datang ujibakat..lalalal jahat tak statement aku..haishh

chenta said...

memang kelakar pun mentor semlm..sampai lunch td duk cite ngan kengkawan..hehehhe

misorkid said...

memg pecah perot la kak filla ngan mentor ni...every week folo...kadang2 piki ntah pape je dorg ni...tapi enjoy...

Miss Layaleya said...

hahahaha.. tumpg gelak cni kak.. adoiiii.. sy rs nk letak muka dlm tong ms tgk mlm td.. smua nk malukan diri sdiri.. adoyaiiii...

Cik Bambam said...

tau xper kak filla..bajet mentor2 len menyesal lar konon x amek dia..kakakkakaka..

ayoikema said...

hahaha...kelakar giler la dier org...mcm kerenah..ader nk promote minyak wangi la bagai....hehehe...malu lak gase nyer

Noorul Aida said...

itula pasalll.. hubby rupenye.. ingatkan mak dier.... muahahha... mcm2 ragammm..

Rosliza Roslan said...

mmg klalar nk mamp..

foning eden nengoknya..auuww!

Ummi Wardina said...

hheh tgk jugak yer ...sy tgk sampai tutp muka ngan bantal...cos malu dohhh....adussss....tak malu ker dia org tuh....yg buat lagi malu peserta dr sabak bernam....perasan suara hubby dia sedap...aduhhh tolong la....

Lenny said...

hahhaha... mmg aku tergelak terbahak2 baca entry nie.. aku tak tgkpon mentor tapi aku tergelak giler baca ko nyer citer.. minggu depan confirm aku tunggu mentor nieh! hahahhaha

Sue said...

hehehe.. last week nye mentor pun kelakar. tp yg last weekend ni, tatau nk ckp cemana ah. buat tekanan betul! dah la kepala sakit selsema bagai.. pastu tgk yg dtg audition mcm hapeee.. lg tekanan dibuatnye!!

eh yg lepas tu lg kelakar pasal sorang laki dr langat. siap kata org kg dia kata dia bakal pengganti awie... tapi suara lg cun suara kak limah balik rumah. hehehe. pastu pagar dia pun da roboh.. comel lagi acih walau pagar roboh jugak. :p

Anonymous said...

mmg sengal alam mentor ari tu...kelakar tgk muke edry..terkemut2 nak thn gelak..ramai plak org y syok senirikan..kengkawan diaorg pon jgn le main angin sgt!ko puji melambung2..dah org2 tu perasan sore diaorg best..yg hubby i tu mmg x thn...''x pe kan ,u x dapt,u ade i kan!!!!muahahahha..x leh blah langsung..da thp nenek aku dah!!!laki dia poyo nak mati...mase yg time audition ni je pon yg syok tgk..sampai terlepas aku nak tgk sudirman kat history!!!mentor ke mental?????wakakaka..

Mimie Ishak said...

kesian sgt kesian....

shinnaz said...

hahaha..lawak kan..selain mentor jadi raja lawak.dia boleh jadi bersamamu juga..sume stok kesian nak bagi TV3 suappp..hahahha

JMR said...

setuju...bukan medan nyanyian dh mentor ni, dah mcm raja lawak kan..

Ayuni.Bitter said...

muahahaa.. sumpah mentor musim ni pnya audition kelaka nk mati. hahahaaaa....

yg bt muka kesian pn byk. yg ssh2 pn byk.. heh.. byk lg keje len dorg blh bt.. suara xsedap tu bwk2 la sedo diri cm aku ni. menyanyi takat kt dapur ngan bilek air sudah..

...$weE+ 666... said...

...rahim maarof mmg sgt kewl... :-)

Pia said...

Dah tau dah..kalau audition program apapon mesti jumpa manusia2 mcm tu..
sbb tu tak tgk,kalau tgk nnti sedih..sedihkan nasib bangsa sendiri yg malas belajar..bila takde keja baguss sibuk nak jadi penyanyi..tapi hampeh..baik tido jer...

kutak jinggong said...

salam kak, saya tengok gak semalam gelak2 sorg tapi bila baca citer akak ni lagi terbahak2 ketawa... akak memang pencerita terhebat.. hehe..