Monday, February 21, 2011

Kekasihku, bersedia untuk berbahagi cinta?

hari pertama dia datang dalam hidup ku.. aku bahagia sungguh... bahagia hingga aku melupakan si dia... aku sudah jarang-jarang meluangkan masa bersama si dia yang hadir lebih awal dalam hidupku.. maafkan aku, tapi kurasakan dia seolah-olah faham akan kehendakku.. mungkin dia merasakan dia sudah tidak aku hargai lagi kerna aku sudah bertemu teman yang baru... maafkan aku... namun kadangkala aku keluar juga bersama dia si kekasih lama... namun hatiku tawar tidak sehangat dulu.. mungkinkah rasa cinta semakin berkurang? ohh aku tidak tahu.. dan aku tidak pernah mahu mengakui cintaku sudah beralih arah... kekasih lamaku itu bernama Oakley... mungkin kurasakan diriku tidak sepadan bergandingan dengannya.. dia terlalu ranggi dan muda untuk berdamping dengan diriku.. ku pinta kau melepaskan diriku dan pergilah kau bersama teman baru.... aku pasrah.. namun kerna berpegang teguh pada janji kita, kau tidak rela untuk pergi, biarpun kasihku padamu tidak seutuh dulu.. kau rela melepasku pergi tanpa mencari pengganti.. mungkin mencintai itu bermaksud merelai diri dilukai? ohh maafkan aku oakley!

-Oakley-

itu kisah cintaku bersama Oakley.. selepas sekian lama menyemai kasih bersama Oakley, akhirnya cinta itu berkecai juga... hatiku mula berubah selepas aku menemui cinta baru.. biarlah aku dikatakan pendusta cinta, aku pasrah! cinta itu subjektif.. cinta tak boleh dipaksa...

cinta baruku itu kunamakan Pradah..


-Pradah-

menurutku Pradah sangat sesuai dengan diriku.. bermata besar lagi galak... semua mata tertumpu padaku saat aku berdampingan dengan kekasih baruku si Pradah.. terasa diri menjadi perhatian.. kerna itu aku sangat cinta kepadamu... tetapi satu manakan cukup bagiku? aku perlukan kekasih lain... aku berjanji kepada Pradah aku takkan mensia-siakan hidupnya walaupon aku bakal bertemu dengan kekasih lain.. itu janjiku padamu Pradah.. aku akan berlaku adil sumpahku lagi..

-Marc by marc jacobs, panggil Marc-

akhirnya aku miliki juga kekasih baru... kekasih baruku lebih slim dari pradah, ringan plak tu... namanya Marc... hehehe... Marc sangat trendy.. sangat bergaya mengikut arus fesyen terkini... saat bersama Marc, aku tidak kisah untuk mencari pakaian untuk disarungkan ke tubuhku.. kerana bersama Marc.. apa sahaja yang kupakai nampak kena! berbeza saat aku bersama Pradah... bersama Pradah aku terpaksa berlakon sebagai seorang perempuan yang feminin.. Pradah dan Marc adalah dua kekasihku yang paling kusayangi...

-Orange-


kemudian seorang lagi kekasih baru datang dalam hidupku.. kekasihku yang ini bukanlah kerana aku yang menggatal untuk menggoda dia.. malah dia hadir kedalam hidupku tanpa kupinta.. seseorang menghadiahkan aku kekasih ranggi ini.. namanya rayban wayfarer (orange)... aku merasa muda kembali kerana mendapat seorang kekasih yang ranggi, up-to-date dan sangat attractive.. dia lain dari yang lain.. mungkin dirinya penuh warna ceria yang membuatkan hidupku yang malap menjadi ceria!!! kini kemana pon aku pergi aku akan pastikan dia ada menemani... tapi kekasih baruku ini tidak akan keluar bersama diriku saat aku menyarungkan baju kurung.. jahatnya?? katanya, pergilah bersama Pradah atau Marc ketika aku berbaju kurung... sungguh kurang sopannya dia? oh mungkin dia berlagak sporting siapa tau?

begitulah kisah kekasih ketiga ku itu.. baru-baru ini aku bertemu kekasih baru... tetapi aku keliru.. haruskah aku membawa dia masuk kedalam hidupku? tidak cukupkah aku bahagia bersama tiga kekasih-kekasihku? aku meminta seseorang menghantar gambar 'si stylo' itu kepadaku... setelah membelek rupa parasnya hanya melalui gambar.. rasa cinta itu mula mengalir di dalam saluran darahku.. arghhh! mudah benar aku jatuh cinta... bukankah sebelum menjalin hubungan kita mesti kenal hati budi? serasikah bersama? atau mungkin aku terlalu tergopoh-gapah membuat pilihan? tamak mungkin? arghhhhh... tapi aku pasti Pradah dan Marc tidak akan cemburu... itu aku pasti... tapi bagaimana dengan Orange? si orange tu penJELES sikit orangnya... lagi-lagi bakal kekasih baruku itu bakal memberi saingan hebat kepada beliau... tapi keputusan telah dibuat.. aku TELAH dengan rasminya membawa kekasih baruku itu ke dalam hidupku.. aku harap kekasih-kekasih lain redho dengan pilihanku... dan dapat menerima madu baru kalian dengan hati yang terbuka... Orange? jangan marah ye? walaupun aku menduakan kau, tapi kau tetap ada keistimewaan yang tidak ada pada kekasih baruku ini...
-Black-

mari aku perkenalkan kalian dengan madu baru kalian.. dia ialah Rayban Wayfarer Black!!!! mulai hari ini, aku akan panggil wayfarer orange sebagai Orange dan wayfarer black sebagai Black... kini aku bahagia bersama 4 kekasihku.. semuanya lawa-lawa belaka di mataku ini.. Pradah, Marc, Orange dan Black... aku harap kalian dapat hidup dalam keadaan aman damai, mesra, tiada pertelingkahan... aku janji aku akan membahagikan kasih ku kepada kalian dengan adil dan saksama... 

kekasih hati yang baru bernama Black.. sebab dia nie kekasih baru, tumpuan lebih sikit dari kekasih-kekasih lama.. auwwwww.. i love you sampai mati BLACK!!! *cium ganas-ganas* muahahah

Black and Orange.. see? boleh duduk sebelah-sebelah lagi.. tak gaduh pon?

Kekasih-kekasih ku yang tersayang.. i love u olls..



p/s: weihh apa bangang sangat bahasa haku nie? muahahaha.. giler kembang setaman air terejun dalam hati.. muahahhahaha...






EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

9 comments:

atiey said...

wah banyak naww kekasihnyer..jangan menduakan pak radie udah la yerk..akak ni banyak tul idea nak post.. adejer..tak kering gigi atiey bw blog neh...time2 bengang bw blok ko kak hilang aku nyer bengkekk..hahaha...

Aya Ariel said...

kak..nih kali pertama aku drop komen kat ko punyer blog..
bahse ko sempoi giler..bace skali dah jadik follower..
aku teruja melihat tubuh badanmu..
tp ko jgn takut lak..aku bukan lesbian okeh..sbb aku pun punye dua anak dara..ase nye yg kecik sebaya amaani laa..tp..asal saiz badan kite xsame yer? kah kah kah..
and ofkos lah aku pun pengguna PB..
musykil nih kak!
tolong aku leh tak??

J.M.R said...

taMAK!..banyak gile kekasih Mrs Radie nih..khikhikhi

Miss Moon said...

dah cukup dah madu 4 tew akakkaka

The Kadershian Sisters said...

Hahahahaha..ceria sudah hari isnin ku..best best best baca ur entry nih..

JuJue said...

rasa cam nak lempang! ehh sudah takleh beli dah. haram lebih dari 4. ko kena ceraikan salah satu pasnih. pas kat aku jer.

mAmAbuDaK said...

pak we paling hot...mihahahah

nzh1979 said...

waaa..tantek tantek.. sanggat kagoms dengan semua madu2 tu..masing2 pandai bertolak ansor..hahahha..
filla, slalu beli kat kedai2 optik ke atau order daripada kawan2 kat obersi? cantek2..mak pon mengidam nih ;)

Filla ~ Kasihs said...

semua beli kat 'Spec Shop Hartamas'.. ;)