Sunday, February 06, 2011

BONDING...

Dah lama tak masuk gambar kakak dan adik bermesra-mesra mcm nie...bila dapat amik gambar dorang ni berdua mcm ni terus belek-belek muka dua-dua nie... memang banyak gak persamaan dorang nie.. Acih kecik-kecik mcm Amaani gak muka dia.. cuma dia petak lagi lah..hahha... sebab dia gemok time kecik..hahaha... Amaani sedap-sedap jerlah.. hihi... 

Acih mata dia besar tapi kuyu.. so time dia kecik dulu..ramai lah orang ingat anak aku tu ngantukkkkk jer keje dia.. padahal memang mata dia jenis kuyu... Amaani ni plak mata jenis sepet tapi bulat.. lagi ko marah dia.. lagi bulat bijik mata dia... hahah... 

Kak Acih ngan Amaani... 

Acih suka sakat Amaani.. pastu buat muka sadin... yang adik plak nak tumbuk kakak dia tak reti lagi... so dia suka menjerit je.. sebagai tanda protes..

Tu Amaani dah standby nak jerit lah tu... kakak main sauk jerk perot adik cenggitu... 

tapi banyak gak beza Acih ngan Amaani... Acih dari kecik tak takut orang.. jiran mana-mana dukung dia pon dia suka.. siap nangis time aku nak dukung dia balik.. eh saper mak ko nie? hahaha.... Amaani plak pilih orang... kalau dia dah biasa dia ok... kalau tak kenal... dia suka peratiiii jer dulu.. kalau dia ok, dia diam jerlah..kalau tak ok... menangis mcm tgk hantu..hihihi... aisehhhhh.. susah lah mak kau nak melepak lepas ni T___T

Ini lah dua cinta hati saya... kalau buat hal tu.. eishhhhh.. rasa nak picit-picittttt jer... tapi kalau time baik tu sian plak.. heheh... seronok tengok anak-anak depan mata mcm nie... kalau lah beranak tu senang.. sekali hekkkk jer kuar.. dah lama anak aku 10.. muahahahahha.... tapi kene pakai lampin kain lah.. tiap-tiap hari sental pastu jemur.. susu kene minum susu pekat cap teko buh air panas goncang-goncang bagi minum ;)



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

4 comments:

mannira said...

dua2 pun comeyyy...

afni+hafiz=dani said...

eh eh acih macam makin kurus pulak. amani comell =)

lovely said...

cute..

green apple said...

oi sumpah comel la baby kau, rasa nak lempang-lempang.