Thursday, March 21, 2013

CHECK UP

Salam,

Pagi nie aku ada check up kat DEMC.. Hari ni 21 March 2013, genap Baby Aleesya 1 bulan.. Happy Birthday my baby bucuk Leecha Leecha ;)

Rasa excited nak tengok dunia luar.. al-maklumlah genap 1 bulan mak jadi puteri lilin bertapa dalam rumah.. seluarku masih ketat hakhakahkkk gelak pulak padahal hati gundah gulana.. tapi Alhamdulilah berat dah banyak turun.. dari 60kg haritu.. now dah 56.9kg.. nak jugak angka 6 khennn.. heheheh... 

Target aku ialah 50kg.. u can do it Filla!!! dulu sebelum mengandung berat aku 50-51kg jugak.. hahah.. masa sebelum pregnantkan Ani berat aku 47kg je kot.. hoiii tu anak nak  masuk 2.. ni anak dah 3 orang.. nak dapat 50kg pon rasa macam tak tercapai akalku.. tapi tiada yang mustahil.. akan dibuktikan kelak.. amboi cita-cita kemain tinggi hahaha...

Ok lah.. today ada appointment mama and baby.. hopefully everything goes well... kalau jumpa sesapa kat DEMC meh lah tegur.. ai kan pemalu.. tapi kalau orang tegur mak ok jer u olls..

Ok lah nak mandi manda kejap.. Leecha pon tidur lagi tu.. sian dia kena mandi awal hari nie.. 

Bye!!


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

8 comments:

sha said...

alaaa...nape x ckp nk g checkup arini...kalo x, leh sy amik cuti, pegi DEMC..dpt sign2 otograp ke, snap gambo ngan Filla & Leecha ke..heheee

Chekgu Azrine said...

go..go filla..blh..kena kuat la nk bg dpt 50kg..

✿ pink velvet ✿ said...

wahhh! nanti bole la share tips nak kuruskan badan lepas bersalin :P

Anonymous said...

Akak ngelat ye..mn cukup 30 hari sbb februari kan 28 ari je..so,short 2 ari..hehe..selamat ber'check up'. XD

JMR said...

selamat melihat dunia luar!:-p

Mummy Myra said...

Alaa..baru pegi demc 19hb ritu..kalau x mesti jumpa kak filla..hehe
happy besday Aleesya :)

sharifah rosidah said...

Insyaallah kalau jumpa filla kat mana2 aunty akan tegur....percaya lah aunty ni sangat peramah...tak rugi tau berkawan dengan aunty.

pjotlee said...

Tabik lah kak sebulan xkuar umah..saya dlu seminggu dah kuar umah, padahal c-zer tu.hehehe. All the best kak filla!! Selamat mengkuruskan badan ;)