Wednesday, March 21, 2012

Siapa nak hadiah, Jom join Drypers contest

*48 hours sticky note*
*please scroll down for new entry*


Sejak Acih dah besar nie.. aku dah kurang amik gambar dia kan? hahaha.. sekarang sikit-sikit gambar Amaani.. sesikit Amaani.. yelah.. baby kan... sapa tak suka amik aksi baby? Acih pon ok jer suka snap gambar Amaani jugak... lagi-lagi kalau tengok si kenit tu tengah mengada-ngada, manja ke atau buat aksi apa pon lah.. laju je tangan aku ni nak snap aksi dia ;)

Aku dan kamera memang tak dapat dipisahkan okay.. haha.. serious camera mesti sentiasa ada dalam handbag.. sebab detik-detik yang indah tu tak berlalu dua kali.. bagi aku lah.. peristiwa tu tak berulang.. so kenapa korang nak miss moment tu?

hahah ni masa gi Disneyland last year... paling suka gambar nie sebab gigi Amaani besar macam kapak.. pastu pipi dia tegang macam pakai botox hahahaha...

suka gambar ni jugak.. sebab dia nampak gegirl sangat ada riben atas kepala ;) kalau takkkk, macam jantan jek.. hahahah....

suka gambar ni jugak sebab muka Amaani macam muka mintak kena lempang time nie.. hahaha

Seronok dapat capture that beautiful moment with our child kan? aku kan ada belambak-lambak gambar Amaani? so tetiba hari tu Drypers ada buat satu Contest yang best gila.. dan memang sesuai untuk orang yang Gila Snap gambar anak macam kita-kita ni lah.. hahaha...

So aku pon join lah contest tu jugak.. dan aku rasa nak share ngan korang jugak supaya korang pon join jugak sama macam fillanie ;)  contest nie adalah SANGAT best.. dan mudah nak menang.. cara pon senang gila je...

Aku ni kan bangsa pemalas gilos nak masuk contest? sebab selalunya kalah.. lagipon aku jenis memilih.. aku nak join kalau contest tu BEST je.. kalau tak best, Sekian terima kasih.. cuba lagi 5 tahun akan datang ;)

So kali nie sebab contest dia best.. kalau dah aku kata best.. sila jangan ragu-ragu... hahaha... 

Contest adalah from DRYPERS



Apa yang korang kena buat? senang je u olls, kalau ada anak yang berumur 1-4 tahun.. 

1. Ambik camera masing-masing.. dan sila ambik Video anak anda.. 

2. Kalau serious korang nak menang, sila Be Creative!! tak nak lah video bosan-bosan... 

3. Jangan risau, kalau tak nak Upload Videos, ambik Gambar sahaja pon boleh join Contest nie ;)

-
-
-
-

Nak ambik video aksi cemana? Ok aku bagi guidelines sikit yer.. Korang kena tonjolkan Real Moments of everyday parenting.. Contoh nya.. video kasih sayang seorang ibu dan anak dan betapa bersyukurnya korang sebagai parent. Ikut lah gaya creativiti masing-masing untuk MENANG yer ;)

Kalau menang apa hadiahnya???

-
-
-
-


WINNING VIDEOS

Monthly Prizes: RM5000 x 2 Winners x 2 Months
Weekly Prizes: RM400 worth of Drypers products x 1 Winner x 8 Weeks


WINNING PHOTOS

Monthly Prizes: RM1000 x 2 Winners x 2 Months
Weekly Prizes: RM400 worth of Drypers products x 1 Winner x 8 Weeks

CONTEST PERIOD: 5th March 2012 to 29th March 2012


Over RM30,000 worth of prizes to be won!!! 

-
-
-
-

So sila make sure anda adalah salah seorang pemenang contest ye ;)


Oh ye, Contest ni FREE sahaja.. Nak masuk contest tak? Best tak? Mudah tak nak menang? 

Cara-cara masuk contest:-

Step 1
- Click My Baby Did What?
- link and LIKE page tersebut

Step 2
- Download My Baby Did What? application
-ikut instruction untuk submit Video atau Photo anak anda
* tips: amik video dan gambar yang FUNNY ok.. chances nak menang tu tinggi lah sikit ;)

Step 3
Share video / photo dengan friends dan PAKSA kawan-kawan anda VOTE!!!!!! 

Prizes akan diberikan SETIAP MINGGU.. maknanya EVERY WEEK akan ada Winner.



Disebabkan Amaani adalah pemakai Drypers tegar.. Aku nak share sikit... tak penah plak aku nak citer Amaani pakai diapers apa kan sebelum nie? actually aku dah try jugak few brands out there.. tapi aku pilih Drypers Wee Wee Dry untuk kegunaan harian Amaani... sebagai ibu aku nak diapers yang selesa untuk dia sebab Amaani kan punggung dia lebar.. so diapers yang 'kurus-kurus' memang tak leh... so far memang tiada kebocoran lah kalau dia yak-yak.. tak tembus pon kiri kanan tu... jadi aku memang pilih Drypers sebab berkualiti dan harga pon munasabah ;)



nampak tak bahagian belakang? kemas terletak jer kat punggung dia... ai like ;)

so bertukarlah kepada Drypers... sama macam fillanie ;) eh fillanie tak bertukar yer.. memang dari dulu dah guna sebab best dan berpatutan ;)


so nak tau gambar yang aku pilih untuk join contest tu?







sila scroll down






















































hahaha.. tanjat boboi tau...




Sila VOTE yer.. nah ni Link kalau nak vote Amaani... 

Please click:   Vote Amaani 
-
-
-
-



hahahah.. Haku pon nak menang... kesian aku jarang menang contest.. so cepat Vote.. dan korang pon cepat join.. boleh kita berbalas-balas Vote ;)



12 comments:

Aya Ariel said...

hoii laaaa..klaka giler muka kau nak..heheh..comellll tau..

aku dah lama guna drypers..sejak anak sulung lagi..penah jugak tukar ke huggies,fitti,pampers tu..tapi takleh blah..tak sama mcm drypers wee wee dry ni..skarang kakak ngan adik pakai sama size..XL..senang..beli 2-3 pek pon..utk 2 org guna terus..yg kakak tu pakai time malam jer lah..sbb dah besar gajah dah pon..

psstttt..fillanie..dulu acih lepas pampers masa umo bape??

Filla said...

aya: acih dulu lambat jugak pampers free.. tapi kalau nak ajar.. alaskan dengan alas getah tu.. baru letak kain ke apa.. sebelum tido make sure ajak gi weewee dulu.. pastu kul 3-4 pagi kejut bawak gi toilet.. kalau dia tak larat.. dukung je.. letak kat toilet bowl tu..hahahah...

Anonymous said...

na vote amaniiiiiiii... tp content unavailable... acanehhhhhh??

Ummi Wardina said...

wah best jugak nie ...nak join la...thanks for the info....

anak saya pengguna tegar drypers....:):):)

Nana Hussin said...

kak suka makan cheesy wedges tak?saya ada jual cheesy..rasa sama macam KFC punya cheesy..senang nk buat cuma bancuh dengan air suam saje..sepaket 500g hanya RM20..

http://lovecintanana.blogspot.com/p/order-cheesy.html

cydayf said...

comelnye Amani..!!
hari tu, kte ingat Amani ni boy.. lepas bce byk2 entry, girl rupenye (:

comel..

Anonymous said...

nk vote amaani..tp unavailable.caner?

JMR said...

hahaha..muka ammani mintak lempang ye kak..kihkih

raff said...

ishhh,,geram je tengok amani. tembam nyerr.. nak picit2 je pipi dia. Gigi comel jerrr..keh3

Anne mahli said...

no other words than..

gerammmmmmm!
nak cubit pipi si cute Amani!
lets vote for Amani!
hehehe :D

Nur Shahira MY said...

tomellll :) sukaaa tgok amani !

CT@mamaLuqmanTiara said...

HaHaHaHa...muka amani yg bawah skali tu mcm cakap..."Hoihhh!!Xda keja lain ke???"