Thursday, March 29, 2012

KEMALASAN..

Salam 1Malaysia ;)

Boss takde.. so boleh snap2 manja hahaha... takde apa nak cerita pon.. saja nak menggedik jer.. kalau tak suke.. leave me alone *jeling*

Tadi aku balik umah.. pastu rasa teringin nak sikat rambut... muahahahah.... Ok yeh, nak share ngan korang rahsia aku.. hehehe... Rasanya dah sebulan lebih kot aku tak sikat rambut.. muahahahaha... serious aku tak tipu.. Aku tak suka sikat rambut, sekian tengkiu.. 

Tiap kali lepas shampoo rambut je aku keringkan ngan towel.. pastu biar je.. nak mandi esok pagi, aku gulung-gulung sanggul je macam mak nenek.. pastu kadang dengan sanggul-sanggul gak masuk keje.. hahah.. kalau tak pun aku bukak lah sanggul tu.. ejas sikit je ngan jari..sebab dah besimpul2 macam hapa.. guna jari pon tak lepas babe. dah tak koser aku nak melayan.. 

Tadi tetiba rasa macam.. eh, nak sikat lah.. hamik kau... sekali aku sikat.. berguguran rambut semua.. dengan besimpul nya.. hahaha.. pastu mengerbang macam pontianak jibam jibam.. apa lagi terus lah guna produk Lakme yang aku selalu guna tu supaya rambut kurang mengerbang, shiny, wangi dan tak frizzy.. 

Tapi tetappp.. hahah.. 

Bila dah sikat baru lah rambut tu jadi lurus sikit.. dah sampai pinggang rupanya.. phewww.. haku ni punye pemalas.. shampoo rambut bahagian atas je.. hahaha.. lebih-lebih buih tu mana yang dapat je lah untuk sampai ke hujung.... dah macam ranting.. 

aku tak macam korang.. rajin gi buat treatment lah.. apa lah.. aku jenis main hantam jek.. rambut gila panjang tak muat gambar.. puas aku ejas.. kalau dapat snap hujung.. kepala pulak tinggal setengah T____T


cuba lagi.. gagal jugak.. 

Ok dapat.. heheheh... 

cemana orang boleh rajin yek? treatment.. salon...wash and blow.. straightkan.. gigih gila u olls.. haku ni, nak sikat pon malas T___________T

Ok tu je nak citer. chau chin chau.. 






EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

27 comments:

cik alin gedik ! said...

lau dah meme cantik 2 xsikat rmbot ,
xde rmbot pown cun okeh ! =D

Anonymous said...

bila dah berkutu nanti baru lah ko rajin kot? hehee

Mama Likha said...

cer pendekkan mcm acih gak hihihi

Mama Likha said...

cer pendekkan mcm acih gak hihihi

R.R.Z said...

rambut sy pon panjang.sy pon malas sikat.lepas2 mandi, bia je..

bila sikat..terus gugur. tak dan la nk buat treatment..now mcm nak botak.

*now da pakai tudung g opis--dasar malas jage rambut..buruk pangai*

Sue_Echan said...

sue pena bela smpai pinggang tp, xrajin nk p wat treatment..finally just cut it je la..rimas kot...

Aya Ariel said...

heheh..xpe..janji cun..
rambut tak sikat pon org taktau..
so...syhhhh..diam2 jer..asal bau jangan masham sudaa...

kita nih dah mak-mak org kut...sbb tu laa..rambut tak berapa nak lekat kat kulit kepala..ehhh????

ikatankasihku said...

filla tak sikat pon cantik gak..kalau nak tau, penyanyi ella tu pon tak suka sikat rambut, tapi tetap cun melecun meletop kebabom..hihihi :)

Bunny Nur Riena said...

sama ar.. tak suka nak sikat rambut.. dan sikap bermalasan berlarutan semenjak pakai tudung ni.. lepas mandi keringkan jap lepas tu biarkan... esuk nak g keja, ikat sanggul lepas tu pakai tudung.. siap.. alasan, tak sempat nak sikat..

Shinnaz Ahmad Rasid said...

takpe. maintain lawa!

Filla ~ Kasihs said...

ok jom muntah ijau berjemaah ;)

nak potong, tapi nanti lah.. tunggu sampai buku lali..

QASEEH HATIKU QASEEH said...

x sikat pun tetap lawo...
agak2 nya rambut kak limah ty brapa bulan tak sikat...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

potongla mcm rambut acih

AIN said...

akak..cek emel..saya ada anta emel gambar nak buat framekasih.. =)

Anonymous said...

rambut kan mahkota wanita...tk jaga..tk leh yang...mesti rambut u busuk kan?

miSsMawar... said...

i punnn... xsuka sikat rambut... sbb bila sikat takut tgk rambut jatuh berguguran bak teratai layu di tasik madu.. hahaha... jd psycho plak haku ni.. ;P

Zana Nordin said...

umak aii filla
biar betul ko ko leh tahan lama camtu tak sikat rambut

kalau zana, hari2 sikat rambut...

uish...rindu rambut panjang dedulu..
sekarang nie jer dah pendek...

Filla ~ Kasihs said...

Anon: kalau rambut tak sikat kenapa? Busuk ke? Kalau rambut bersikat kenapa? Wangi ke? Hahah u mmg kelaka ;)

Anonymous said...

Tak penah2 dgr rambut tak bersikat rambut busuk. Lol funny.

I pn pemalas sikat rambut :D *high five kak filla* Tp rambut wangi je. Sikat jeee pemalas. Bukan pemalas nak cuci.

U know u r awesome when u got hatred :D

Anonymous said...

Shampoo pun atas atas je. Bawah mesti busuk :p

Filla ~ Kasihs said...

hahah.. cik anon ni mesti seronok, sebab hari nie i freee nak melayan ;) i kalau shampoo atas je, taktau plak kenapa.. rambut jadi wangi semua.. takde plak yang tang bawah busuk.... wangiiiii sampai rasa nak makan rambut sendiri.. kalau shampoo atas bawah lagi pitam, konpom 10 batu semerbak harum ;)

lysa said...

fila dia jaga rambut sgt tp otak x jaga mesti otak dia busuk.. sekolah mana ajar tahhhh x sikat rambut, rambut busuk! abis klu shampoo atas rambut, rambut kat bawah x kene la sisa2 shampoo and air? ko belajar ilmu graviti dr mana?

kakchik@ella said...

sampai pinggang? wahhh ..sabar ye kau filla. kakchik jgn haraps nak panjang. sikit2 kena pangkas!hehehe

atoyis said...

huh..lega..ingat aku sorang jek yg jarang sikat rambut..sekali jumpa spesis serupa...lega..takde la rasa jangal sgt dh

Anonymous said...

korang2 yang rase macam malas sikat rambut, tapi takut nampak buruk sebab rambut kusut masai, ape kate korang pakai tudung?senang kan?aurat pun tutup. =)

bdbetm said...

no wonder la selalu jumpa spesis pakai tudung tapi busuk hati. likewise the anon above. pakai tudung dengan niat yang tak betul.
too bad sooo sad..

garlic & butter said...

omg. itu ofis kerajaan and that's definitely baju batik setiap khamis. u kerja mana?