Friday, June 27, 2014

NAK IKLAN?

Assalamualaikum,

Kak Pilla ada dapat banyak email yang nak iklankan produk mereka di IG, FB dan Blog.. Ada yang tak sempat Kak Pilla nak reply... I'm sooooo sorry..

Jadi hari ni Kak Pilla nak offer kat korang yang ada Online Shop dan sebagainya untuk beriklan.. Sempena bulan puasa sebulan ni macam-macam korang nak jual kan? Baju, shawl, cookies raya, produk kecantikan dan lain-lain.. Kak Pilla biasanya charge sikit untuk iklan di IG dan link ke FB.  Kat blog memang tak sompek nak buat..

So untuk memudahkan kita bersama.. Kak Pilla nak bukak Ruangan Iklan di Sidebar untuk korang sewa.. Ada affordable charges sikit dan sila email kalau nak tahu..

Normally ruangan iklan tu Kak Pilla charge untuk 1 bulan.  Tapi kali ni Kak Pilla bagi sekali Free shoutout di IG dan FB.. 

1 Bulan Iklan di Sidebar Banner Blog kasihaleeya.blogspot.com
+
Free Ads (Shoutout) di Instagram dan link terus ke FB

Syaratnya mudah.  Email sekeping gambar untuk ditepek di ruangan iklan (Sidebar) berserta 1 link (apa-apa link business korang seperti FB, Blog, Website, Instagram)

Email: framekasih@yahoo.com




Love, 
Filla.

1 comment:

Anonymous said...

kak pilla, nak mintak tolong tunjuk gambar dapur full dgn gambar 4 panel door tu mcm mana bukak.. lagi satu, panel door tu kan xde grill, secure ke? sy nak tiruu dapur kak pilla!! hehe